Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
In ieder geval volgende week weer wat headliner nieuws.

https://mobile.twitter.com/OfficialRandL

Ik hou het maar op Mumford and Sons
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
PJ wrote:
In ieder geval volgende week weer wat headliner nieuws.

https://mobile.twitter.com/OfficialRandL

Ik hou het maar op Mumford and Sons


Die staan al op Lowlands hé?
Ik denk idd dat het meer nieuws voor Lowlands/Pukkelpop is dan nieuws voor Pinkpop, verschil begin juni of halverwege augustus is doorgaans qua tourschema's erg groot. Maar kan hé.
Als het M&S is, is het niet relevant voor Pinkpop, dat is wel al duidelijk.
Maar het kan ook om Kasabian of Eminem gaan voor Reading en Leeds, fyi...
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Indian Askin is misschien ook nog een mogelijkheid, op de site staat in ieder geval op het tourgedeelte, ” Festivals: Coming soon… ”

Vanavond ga ik naar Nieuwe Nor (eerste concertje van het jaar voor me ), daar speelt St Tropez. Zal eens opletten of ze een hint laten vallen. Wel een band die ik wel verwacht ook.
Voorprogramma is overigens The Ten Bells (waarvan al zeker is dat ze spelen op persconferentie en Pinkpop-openen), zin in…. Hear ye! Hear ye!

Beide verwacht ik wel op de meeste NLse festivals, zijn prima bandjes !
Ben benieuwd hoe St Tropez was :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.198
6.674
Wild Life komt volgende week met namen, zouden er wel een paar op Pinkpop kunnen eindigen denk ik..
 

Hammersmith

Campingartiest
6 jan 2017
72
1
Ik lees al dik anderhalf jaar met grote belangstelling mee op dit veel bewogen forum. De al dan niet verwachte artiesten voor Pinkpop zijn schitterend om te lezen en met spanning wacht ik dan ook af totdat ze (sommigen dan) bevestigd worden. Het duurt nu alleen wel weer tergend lang totdat er een volgende naam bekend wordt gemaakt. Rock Werchter komt vandaag weer met vijf (!) namen. Zit daar nog iets bij dat we op Pinkpop kunnen verwachten?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.513
796
Jan Smeets staat nu bij Newborn Lunatics & Fleddy Melculy in Volt. Jong talent scouten of Fleddy Melculy bekijken voor Pinkpop? Denk namelijk niet dat hij uit zichzelf naar een metal concert gaat namelijk.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Zojuist The Ten Bells voorprogramma vóór St Tropez afgerond...
Top man! Dikke voldoende!!

Daar gaan we veel plezier aan hebben eerste uurtje Pinkpop 2017.
 

Jeroen

Randprogramma
9 feb 2015
105
102
Jan Smeets staat nu bij Newborn Lunatics & Fleddy Melculy in Volt. Jong talent scouten of Fleddy Melculy bekijken voor Pinkpop? Denk namelijk niet dat hij uit zichzelf naar een metal concert gaat namelijk.

Veertig pagina's ofzo geleden hintte ik al op een iets hardere/harde variant.. Ik zeg: Kan nog steeds..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
Iemand enig idee of Nathaniel Rateliff deze zomer naar Europa komt? Zou ik graag wel willen zien..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Iemand enig idee of Nathaniel Rateliff deze zomer naar Europa komt? Zou ik graag wel willen zien..
Hij staat op Hyde Park BST op de dag van Kings of Leon (6 juli), samen met Pixies btw.

Aangezien hij tot eind mei in VS is en na BST ook weer naar VS gaat, zie ik nog best gebeuren dat Nathaniel Rateliff & The Night Sweats in juni al in Europa is.
 

Vinchester

Nieuw lid
17 jan 2017
4
0
Ook ik lees al enige tijd mee op dit forum maar dit wordt pas mijn eerste post.

Is Five finger death punch ook niet nog een optie als mogelijk artiest. 2 juni staat ze in nuremberg en 6 juni in milaan. Ook staan 8 juni op Greenfield.
Alhoewel ze op 12 juni ook al in Tilburg hoop ik toch dat ze komen ook al denk ik dat de kans klein is wat denken jullie?


(Dit is mijn eerste bericht en ik ben nieuw bij dit soort dingen dus als iemand commentaar of verbeteringen heeft hoor ik het graag)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
De volledige line up voor het Amerikaanse Firefly festival een week na PP word komende vrijdag bekend gemaakt, Vandaag ook al wat namen, oa Glass Animals en MisterWives...

https://twitter.com/liveatfirefly



 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.513
796
Ook ik lees al enige tijd mee op dit forum maar dit wordt pas mijn eerste post.

Is Five finger death punch ook niet nog een optie als mogelijk artiest. 2 juni staat ze in nuremberg en 6 juni in milaan. Ook staan 8 juni op Greenfield.
Alhoewel ze op 12 juni ook al in Tilburg hoop ik toch dat ze komen ook al denk ik dat de kans klein is wat denken jullie?

(Dit is mijn eerste bericht en ik ben nieuw bij dit soort dingen dus als iemand commentaar of verbeteringen heeft hoor ik het graag)
Ze staan dan exclusief in 013, dit betekend dus dat deze show de enige show in Nederland is, dus ik weet voor 99% zeker dat ze niet op Pinkpop zullen staan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Vinchester wrote:
Ook ik lees al enige tijd mee op dit forum maar dit wordt pas mijn eerste post.

Is Five finger death punch ook niet nog een optie als mogelijk artiest. 2 juni staat ze in nuremberg en 6 juni in milaan. Ook staan 8 juni op Greenfield.
Alhoewel ze op 12 juni ook al in Tilburg hoop ik toch dat ze komen ook al denk ik dat de kans klein is wat denken jullie?

(Dit is mijn eerste bericht en ik ben nieuw bij dit soort dingen dus als iemand commentaar of verbeteringen heeft hoor ik het graag)


Ze staan dan exclusief in 013, dit betekend dus dat deze show de enige show in Nederland is, dus ik weet voor 99% zeker dat ze niet op Pinkpop zullen staan.

Welkom Vinchester.

Pim maak er maar 100% zeker van niet van, als 013 exclusief is ;)
 

Jerry666

Campingartiest
18 okt 2016
84
0
BST Londen The Killers, White Lies, Tears for Fears.,Elbow

Pinkpop kan ze allemaal misschien hebben, al denk ik tears for fears naar bospop en elbow misschien ook
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik denk dat we helemaal niks meer horen tot de persconferentie of er moet ergens een lek ontstaan.

Ik dacht dat het vorig jaar al erg was maar nu is het echt nog veel erger.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken