Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.972
2.038
Ik heb zomaar een wilde gedachte maar zou Coldplay niet uit de hoge hoed kunnen komen. Net voor aanvang van hun europese stadion tour spelen ze de zaterdag op PP. Hun tour start de dinsdag in Duitsland dus het zou zomaar kunnen. Volgens mij heeft de bassist ook een nederlandse vrouw dus misschien heeft nederland wel een streepje voor :wink: . Bovendien zouden ze hen ook makkelijk tot de persconferentie geheim kunnen houden want PP zou dan het enige festival zijn waar ze zouden spelen. Wat vinden jullie????
 

Mirjam

Campingartiest
6 nov 2015
83
1
Op de fb pagina van Ed Kowalczyk lijkt het idd dat ze weer samen zijn.
Live in oude bezetting is best fijn om naar te kijken en luisteren.
Lijkt me een fijne aanvulling op PP.

Metallica is nog niet zo lang geleden op PP geweest weet niet of dat realistisch is.

Oscar and the wolf mag van mij ook komen...?

De rest blijft afwachten ben ik bang.Maar ik verwacht wel een grote headliner en alsjeblieft geen Bieber zeg, zeker naar een playbackend jochie kijken, bleh
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik heb zomaar een wilde gedachte maar zou Coldplay niet uit de hoge hoed kunnen komen. Net voor aanvang van hun europese stadion tour spelen ze de zaterdag op PP. Hun tour start de dinsdag in Duitsland dus het zou zomaar kunnen. Volgens mij heeft de bassist ook een nederlandse vrouw dus misschien heeft nederland wel een streepje voor . Bovendien zouden ze hen ook makkelijk tot de persconferentie geheim kunnen houden want PP zou dan het enige festival zijn waar ze zouden spelen. Wat vinden jullie????

Dat zou best wel eens kunnen zijn. Ik heb Coldplay ook nog steeds in mijn headlinervermoedens staan en na dat kutgeluid in de Arena zou ik ze wel ergens in Nederland verwachten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.471
6.716
Ik heb zomaar een wilde gedachte maar zou Coldplay niet uit de hoge hoed kunnen komen. Net voor aanvang van hun europese stadion tour spelen ze de zaterdag op PP. Hun tour start de dinsdag in Duitsland dus het zou zomaar kunnen. Volgens mij heeft de bassist ook een nederlandse vrouw dus misschien heeft nederland wel een streepje voor . Bovendien zouden ze hen ook makkelijk tot de persconferentie geheim kunnen houden want PP zou dan het enige festival zijn waar ze zouden spelen. Wat vinden jullie????

Dat zou best wel eens kunnen zijn. Ik heb Coldplay ook nog steeds in mijn headlinervermoedens staan en na dat kutgeluid in de Arena zou ik ze wel ergens in Nederland verwachten.

Staat op mijn lijstje PJ ( @erwin ) en @bcmrmaybe ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.471
6.716
HET GOEIE NIEUWS VAN VANDAAG....
Pinkpop deelt geen artiest die headliner is op Paaspop.
Zojuist bevestigd, Kensington als Paaspop headliner....
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.669
827
HET GOEIE NIEUWS VAN VANDAAG….
Pinkpop deelt geen artiest die headliner is op Paaspop.
Zojuist bevestigd, Kensington als Paaspop headliner….

We kunnen daar grappig over doen wat we willen, maar dit is natuurlijk een zeer goede boeking voor Paaspop
Persoonlijk kom ik toch weinig in die grote tent daar, als ik ga
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
We kunnen daar grappig over doen wat we willen, maar dit is natuurlijk een zeer goede boeking voor Paaspop
Persoonlijk kom ik toch weinig in die grote daar, als ik ga

Kensington ga je echt op elke fuckin' braderie zien deze zomer. Die willen gewoon zoveel mogelijk cashen voordat Eloi zijn lever het niet meer doet of voordat iedereen in de gaten heeft dat er tig bands zijn die hetzelfde veel beter doen.

Ze zijn een hype...net zoals de hoelahoep en de flippo....en aan alle hypes komt op gegeven moment een einde. :)
 

remcovp

Nieuw lid
29 jan 2015
3
0
Coldplay is toch bijna een zekerheidje?!!
Als je naar hun tourschema kijkt dan staan ze in juni/juli 2017 in elk land in Europa behalve in Nederland! het land waar ze na Engeland het eerst doorbraken en vorig jaar nog in 1 uur 2X de Arena uitverkochten. Die staan voor ze aftrappen in op 6juni in Munchen gewoon eerst op Pinkpop hoor
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Coldplay is toch bijna een zekerheidje?!!
Als je naar hun tourschema kijkt dan staan ze in juni/juli 2017 in elk land in Europa behalve in Nederland! het land waar ze na Engeland het eerst doorbraken en vorig jaar nog in 1 uur 2X de Arena uitverkochten. Die staan voor ze aftrappen in op 6juni in Munchen gewoon eerst op Pinkpop hoor

ik gok nooit op zekerheidjes maar ik hoop wel dat ze er staan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.471
6.716
Coldplay is toch bijna een zekerheidje?!!
Als je naar hun tourschema kijkt dan staan ze in juni/juli 2017 in elk land in Europa behalve in Nederland! het land waar ze na Engeland het eerst doorbraken en vorig jaar nog in 1 uur 2X de Arena uitverkochten. Die staan voor ze aftrappen in op 6juni in Munchen gewoon eerst op Pinkpop hoor

Coldplay is alles behalve een zekerheidje.
Niets is een zekerheidje, behalve dan Green Day en SOAD op Pinkpop 2017 een zekerheidje is.

Hebben vlak voor de datums in Duitsland nog ruimte ja, maar dat hoeft niets te zeggen omdat uit latere artikeltjes bleek dat ze géén fesivals doen in 2017.

Toch door die ruimte in het schema staan daarom wel nog op mijn lijstje.
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Haha kensington. Waar staan ze niet. Ach ja, geef ze eens ongelijk, ze moeten nu cashen. Zou hetzelfde doen.
Eind 2018 is die hype wel over joh.
Heb ze nog gezien in de HMH 2 jaar terug & Bij vrienden van Amstel live.
Dat was voldoende.

Tsja greenday, nog nooit live gezien. Vind t wel leuk. Maar niet meer dan dat.
Dus pinkpop heeft nog altijd een ja.
Maar dan moeten er wel 2 headliners bij wat mij kan bekoren + betere dagprogramma dan vorig jaar.
Ik wacht rustig af.
SOAD niet mijn ding, kan ik mooi even eten.!

Aerosmith, ja leuk.! Headliner? Neh.!
Zie k liever Bon jovi.

Ik verwacht nog altijd Coldplay op de zaterdag pinkpop.!
Sluit Pearl Jam ook nog niet uit.
Van jan trek ik me nix van aan.!
Vind FF wel een aderlating.!
Dat ze die missen.! Pffff. Balen.! Hoe krijgen ze het weer voor elkaar. Waarom zet je pinkpop dan niet later kwa datum?
Ja last minute keus FF te touren?! Zou kunnen. Toch zal er bij de bookers vast wel al indicaties zijn geweest.
Ik vind het in ieder geval een dikke nederlaag voor pinkpop.
Dat zelfde geld voor Radiohead.
Ze grijpen wel overal naast zeg......
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
HET GOEIE NIEUWS VAN VANDAAG….
Pinkpop deelt geen artiest die headliner is op Paaspop.
Zojuist bevestigd, Kensington als Paaspop headliner….

Hoe weet je dat Paaspop niet een headliner deelt met PP?
Anouk stond in 2015 ook op beide festivals toch?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.471
6.716
DennisvdBr wrote:
HET GOEIE NIEUWS VAN VANDAAG….
Pinkpop deelt geen artiest die headliner is op Paaspop.
Zojuist bevestigd, Kensington als Paaspop headliner….


Hoe weet je dat Paaspop niet een headliner deelt met PP?
Anouk stond in 2015 ook op beide festivals toch?

godsamme
 

Jeroen

Randprogramma
9 feb 2015
105
102
Dag allen, ben 2 jaar geleden hier ook maar lid geworden, om een beetje mee te surfen op het grote gokspel rond Pinkpop. Leuk dit weer te zien!

Overigens, Live is uiteraard een optie, en al jaren geen headliner meer, maar gaat het serieus goed doen, hebben een warme band met Nederland. Verder hoop ik voor vrouwlief op Aerosmith, heb er zelf geen kloot mee, en hoop van ganser harte dat Kensington niet meedoet, zo overgewaardeerd..
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
wat vermoeden we van 21 pilots

Gezien de populariteit zie ik ze wel verschijnen (met Chef Special) ook al stonden ze er in 2014. Hangt er een beetje vanaf waar ze nog meer staan en niet richting de USA gaan om te cashen
 

Floating

Randprogramma
6 mrt 2014
134
0
Good Charlotte gaf afgelopen augustus tijdens hun concert aan 'see you next summer'. Verwacht ze op 3FM in de middag.
 

S.O.S.

Playlistbediener
29 sep 2016
37
14
Popijn wrote:
DennisvdBr wrote:
HET GOEIE NIEUWS VAN VANDAAG….
Pinkpop deelt geen artiest die headliner is op Paaspop.
Zojuist bevestigd, Kensington als Paaspop headliner….


Hoe weet je dat Paaspop niet een headliner deelt met PP?
Anouk stond in 2015 ook op beide festivals toch?


godsamme
:lol:
Op de één of andere manier las ik intonatie in deze reactie...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken