Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.471
6.716
Stel dat Pinkpop voor 2017 weinig headliners heeft kunnen krijgen dan zou een herhaling met Rammstein ook een mogelijkheid zijn. Nieuw album, nieuwe tour.
Die hebben al zoveel festivals gedaan dat er toch herhaling in moet zitten lijkt me.

Nee. Dat gaan ze niet doen.
Hoeze stel dat ze weinig headliners kunnen krijgen. Er zijn genoeg opties, zeker voor een festival als Pinkpop, ze hebben een veelzijdige muzikale vijver om uit te vissen.

Ik heb overigens Tjoptjop al lang niet meer gezien hier?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.471
6.716
In het kader van andere speculaties...


Na Sinterklaas zal wel de Gouden Tip starten.
Mijn vermoeden dat dan de 3 headliners wel bekend zijn.
Of zal er een headliner achter worden gehouden tot de persconferentie, in het kader van 'klapper van de dag' en enkele dagen erna de voorverkoop.
2 namen die ik vooral graag zou zien zien Aerosmith en Guns n' Roses.
Aerosmith kan mogelijk 3 juni en Guns n' Roses kan best eens eind november of begin december met de tourdata voor Europa komen.
Is wel een beetje mijn wishfull thinking line-up van het moment hé... Aerosmith - Green Day - GnR ???

Ik denk eind deze maand meer te weten.
Eind deze week start de voorverkoop van Rock Werchter en BKS, wat denken jullie, komt Pinkpop nog met een headliner voor zaterdag?
Roept u maar...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Als RW het kan doen, dan kan PP het ook. Ben wel echt benieuwd met welke festivals ze komen.

En Tjoptjop...ik weet niet waar die uithangt
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Wel Dennis, ik hoop dat Guns n'Roses aangekondigd gaat worden. Ik denk dat RW de laatste headliner deze week gaat droppen....of PP zich daar veel van aantrekt denk ik niet.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Off topic Kensington staat op Concert @ Sea dus hopen dat ze alleen daar staan. Zouden ook nog wel weer op Werchter kunnen staan.

Kensington in dit forum is nooit off topic.
Ieder jaar bestaat het gevaar dat ze op PP verschijnen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.471
6.716
bcmrmaybe wrote:
Off topic Kensington staat op Concert @ Sea dus hopen dat ze alleen daar staan. Zouden ook nog wel weer op Werchter kunnen staan.


Kensington in dit forum is nooit off topic.
Ieder jaar bestaat het gevaar dat ze op PP verschijnen.

het gevaar, LOL

Even nagekeken tov dit jaar, deelde Pinkpop toch nog wel enkele NL-namen met CaS... dussss.... :(
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Daar zijn ze: de eerste namen voor de jubileumeditie van Strandfestival ZAND! Niemand minder dan Kensington en Miss Montreal zullen op het podium staan op 19 augustus 2017.

Kensington is dus volgend jaar echt weer de fesitval hoer

CAS en nu ZAND..laten we hopen dat ze in Amerika gaan zitten in mei/juni...Ga lekker Bonnaroo doen of zo
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
bcmrmaybe wrote:
Off topic Kensington staat op Concert @ Sea dus hopen dat ze alleen daar staan. Zouden ook nog wel weer op Werchter kunnen staan.


Kensington in dit forum is nooit off topic.
Ieder jaar bestaat het gevaar dat ze op PP verschijnen.

heerlijk die intense antipathie jegens Kensington hier :lol: je zou mogen hopen dat Nederland ze voor 2017 met net 2-3 (?) shows in November 2016 er op hebben zittend, wat kleinere festivals van de zomer (want stiekem staan ze ook volgend jaar vast links en rechts, lees: overal) en dan nog die bulk shows in de Ziggo Dome volgend jaar, wel even heeft gezien. Mensen in dit land moeten toch een keer Kensington-verzadigd zijn?

Guns zou echt een super toevoeging zijn, maar ik weet niet of Pinkpop toegeeft aan de eisen die ze financieel stellen per show. Wellicht dat ze bij pinkpop samen hebben gewerkt met RaR/RiP om de band zo 3 optredens aan te kunnen bieden en over te halen? beter 3x 2 miljoen dan 0x 5,5 miljoen zullen we maar zeggen...

ik heb trouwens net iets gedaan wat ik nooit had kunnen bedenken: kijken op de Justin Bieber site naar datums.... :cry: die mogen ze toch echt thuis laten van mij, gaat ent wat te zeer op de 3fm / pop tour wat mij betreft

 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
het gevaar, LOL

Even nagekeken tov dit jaar, deelde Pinkpop toch nog wel enkele NL-namen met CaS… dussss….


Skunk en Douwe dacht ik.

Maar goed ik denk dat ze festivals doen in de nazomer. CAS en ZAND...doe RW erbij en pukkelpop en neem lekker vakantie in juni.
 

Maartje

Playlistbediener
4 feb 2016
12
0
Misschien is John Mayer ook nog wel een optie? Gaat vandaag vermoedelijk een nieuwe single presenteren en komt begin 2017 met een nieuw album. Zie dan ook wel weer een tour aankomen in de zomer :)
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Misschien is John Mayer ook nog wel een optie? Gaat vandaag vermoedelijk een nieuwe single presenteren en komt begin 2017 met een nieuw album. Zie dan ook wel weer een tour aankomen in de zomer
1f642.svg

JM komt inderdaad vandaag met de eerste single van het nieuwe album, 2017 verwacht ik JM dan ook wel in Nederland. alleen de vraag of dit dan ook met pinkpop is of dat hij eigen shows gaat doen (beide?)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Chenk Ed zijn profielfoto.

Een leuk greatest hits set ergens in de middag/vroeg in de avond gaat er bij mij wel in
 

Mirjam

Campingartiest
6 nov 2015
83
1
Als Live zou komen zou ik niet erg vinden!
Of het een headliner word betwijfel ik dan wel weer.
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Als Live zou komen zou ik niet erg vinden!
Of het een headliner word betwijfel ik dan wel weer.

nooit, zie je het al voor je: Live - Green Day - ??, lekkere line-up. krijg je er maar weinig voor warm. Live, als ze komen, staan ergens laat in de middag/begin van de avond, max
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.471
6.716
Dat zou ik niet erg vinden!
Of het een headliner word betwijfel ik dan wel weer.

Niet dat ik dat erg vind.... Maar nee, realistisch gezien is Live geen headliner.
Alsnog, voorzie ik wel een hoge positie als ze komen met een reünie tour.
Sterker nog, de kans dat Live op Pinkpop staat schat ik veel hoger in dan bijvoorbeeld Aerosmith of GnR.....
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Live verwacht ik zeker wel. Ed K. vorige keer sloeg goed aan bij het publiek. Maar dit is geen headliner (meer).
Kans op Aerosmith acht ik nihil.
Stiekeme hoop is GnR.
Ik verwacht als headliner nog steeds een verassende naam, als dat in ieder geval maar niet de playbackshow van Justin Bieber is,
John Mayer is al eerder genoemd, lijkt me zeker realistisch dat deze ook Pinkpop aandoet.

Luisterend naar 3FM zijn onze zuiderburen deze week populair. Hoe zou het zitten met Bazart of Oscar and the Wolf?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.471
6.716

Gebruikers die dit onderwerp bekijken