Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.972
2.038
bcmrmaybe wrote:
KOL is dus op tour en in Europa komende zomer. Staan begin juli in Madrid


Ik denk en hoop dat ze op Bonnaroo staan. Dan staan ze zeker niet op Pinkpop. Duimen dus.


Bijna nieuws van Bonnaroo, dus duurt niet lang meer…

Wanneer komen die met nieuws? Deze week nog?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.471
6.716
DennisvdBr wrote:
bcmrmaybe wrote:
KOL is dus op tour en in Europa komende zomer. Staan begin juli in Madrid


Ik denk en hoop dat ze op Bonnaroo staan. Dan staan ze zeker niet op Pinkpop. Duimen dus.


Bijna nieuws van Bonnaroo, dus duurt niet lang meer…


Wanneer komen die met nieuws? Deze week nog?

Ligt aan de definitie van 'soon'
https://twitter.com/Bonnaroo/status/798547040036757504
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.972
2.038
The xx in februari naar de HMH. Afschrijven voor PP?

http://www.nu.nl/uitgaan/4351569/engelse-band-the-xx-treedt-in-amsterdam.html

 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Gisteren goed opgelet maar geen 'see you guys next year!' Bij Volbeat. Uiteraard hoeft dit niets te betekenen, maar was wel leuk geweest.

Mijn grote vrees is dichterbij aan het komen met de bevestiging van KOL in europa, die mogen echt thuisblijven mij. Benieuwd wanneer/of Prophets of Rage bekendgemaakt wordt!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.972
2.038
Zojuist vermeld op het myGnR forum:

An important italian DJ has just said that GNR will be at Imola next summer.. I’m trying to text him to learn more ..

Misschien zit er wat aan te komen??? Imola is een festival als ik mij niet vergis?

Deze post dubbel geplaatst zowel op PP als GnR topic. Wie weet welke info er nog volgt.........
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.460
700
Zojuist vermeld op het myGnR forum:

An important italian DJ has just said that GNR will be at Imola next summer.. I’m trying to text him to learn more ..

Misschien zit er wat aan te komen??? Imola is een festival als ik mij niet vergis?

Deze post dubbel geplaatst zowel op PP als GnR topic. Wie weet welke info er nog volgt………

Imola is bij mijn weten een racecircuit waar sporadisch ook concerten etc georganiseerd worden.

Nuja, Italie is sowieso geen land met massafestivals, dus zegt nog weinig.
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Imola is het circuit waar Ratzenberger en Senna zijn verongelukt, hoeveel evenementen hier op georganiseerd worden (zoals bv Rock am Ring toen het nog op de Nürburgring was) durf ik niet te zeggen. Heeft Italie niet een groot festival in Rome, Rock in Rome of zo?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Off topic Kensington staat op Concert @ Sea dus hopen dat ze alleen daar staan. Zouden ook nog wel weer op Werchter kunnen staan.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.669
827
Sorry @dennisvdbr, maar het lijkt erop dat je gevoel toch niet juist was
Onderstaande komt van het Graspop forum:

zonet was er een live Q&A sessie op Facebook met Metallica en daar werd ook de vraag gesteld of ze festivals gaan spelen of eerder indoor (ging wel over Duitsland aangezien ze daar nu zitten) en volgens dat ik verstaan heb (met 1 oor want zit op het werk) zeiden ze dat ze de voorbije jaren de grotere festivals gedaan hebben en dat ze graag afwisselen en dus hopen om indoor te spelen. Maar ze zijn nog alles in elkaar aan het steken voor hun world tour.

 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.972
2.038
Is er al een topic voor CAS op 30 juni en 1 juli?
Zij komen net met de eerste namen, oa Kensington en Racoon.
http://www.omroepzeeland.nl/nieuws/2016-11-16/1061248/broederliefde-en-kensington-op-concert-sea#.WCyckE8zUdU

Hadden andere jaren oa Faithless en Lenny Kravitz.....


 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.471
6.716
Sorry @dennisvdbr, maar het lijkt erop dat je gevoel toch niet juist was
Onderstaande komt van het Graspop forum:

zonet was er een live Q&A sessie op Facebook met Metallica en daar werd ook de vraag gesteld of ze festivals gaan spelen of eerder indoor (ging wel over Duitsland aangezien ze daar nu zitten) en volgens dat ik verstaan heb (met 1 oor want zit op het werk) zeiden ze dat ze de voorbije jaren de grotere festivals gedaan hebben en dat ze graag afwisselen en dus hopen om indoor te spelen. Maar ze zijn nog alles in elkaar aan het steken voor hun world tour.
Ja... zegt mij niet zo veel.
Ik heb het vermoeden dat er nog zaken op stapel liggen.
Metallica is 1 van de grote namen die nog uit onverwachte hoek kunnen komen...
Wacht nu maar af!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.972
2.038
Die hoge hoed van Metallica zou natuurlijk zomaar kunnen kloppen. Corrigeer me gerust als ik het mis heb maar tot dusver hebben ze opgetreden Zuid Amerika, gaan ze in januari naar Zuid Korea Japan, Singapore en Hong kong. Maart is voor Mexico, Brazilië Chili en Argentinië. Tussendoor dan inderdaad 4 keer Denemarken. Maar waar moeten ze anders gaan spelen komende zomer. Dat kan alleen maar in Europa of in Amerika/Canada zijn. Tenzij ze heel de zomer vakantie gaan houden maar dat denk ik niet.......
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.669
827
Van hetzelfde forum, en dus toch weer wat hoop op Aerosmith:

Van het Aerosmith management:

All the tour dates we have information about are currently listed on the website.
Please keep check the site for further information.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.475
4.806
Die hoge hoed van Metallica zou natuurlijk zomaar kunnen kloppen. Corrigeer me gerust als ik het mis heb maar tot dusver hebben ze opgetreden Zuid Amerika, gaan ze in januari naar Zuid Korea Japan, Singapore en Hong kong. Maart is voor Mexico, Brazilië Chili en Argentinië. Tussendoor dan inderdaad 4 keer Denemarken. Maar waar moeten ze anders gaan spelen komende zomer. Dat kan alleen maar in Europa of in Amerika/Canada zijn. Tenzij ze heel de zomer vakantie gaan houden maar dat denk ik niet…….

Ik heb eerder het vermoeden dat Metallica die tour uit gaat spreiden over 2017 en 2018 (en wellicht zelfs 2019). Zomer 2017 naar Noord-Amerika. In Europa gaan ze waarschijnlijk (eerst) eigen concerten geven. Ze komen ook vast naar festivals, maar dat kan net zo goed in 2018 of 19 zijn.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Zegut hint wel naar een datum voor Metallica, die zou hij dan morgen om 22:00 in zijn show vrij geven... ben benieuwd...

http://www.byzegut.fr/2016/11/metallica-et-si-je-vous-donnais-une.html?m=1
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.669
827
PJ wrote:
Die hoge hoed van Metallica zou natuurlijk zomaar kunnen kloppen. Corrigeer me gerust als ik het mis heb maar tot dusver hebben ze opgetreden Zuid Amerika, gaan ze in januari naar Zuid Korea Japan, Singapore en Hong kong. Maart is voor Mexico, Brazilië Chili en Argentinië. Tussendoor dan inderdaad 4 keer Denemarken. Maar waar moeten ze anders gaan spelen komende zomer. Dat kan alleen maar in Europa of in Amerika/Canada zijn. Tenzij ze heel de zomer vakantie gaan houden maar dat denk ik niet…….


Ik heb eerder het vermoeden dat Metallica die tour uit gaat spreiden over 2017 en 2018 (en wellicht zelfs 2019). Zomer 2017 naar Noord-Amerika. In Europa gaan ze waarschijnlijk (eerst) eigen concerten geven. Ze komen ook vast naar festivals, maar dat kan net zo goed in 2018 of 19 zijn.

Dat is precies wat gezegd zou zijn in dat radio interview, komend jaar weer indoor, dus eigen shows ter afwisseling.
Oftewel, het jaar erop dan weer outdoor, aka festivals
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Stel dat Pinkpop voor 2017 weinig headliners heeft kunnen krijgen dan zou een herhaling met Rammstein ook een mogelijkheid zijn. Nieuw album, nieuwe tour.
Die hebben al zoveel festivals gedaan dat er toch herhaling in moet zitten lijkt me.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken