Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
ook een biertje op afstand van mainstage bcmrmaybe?

Dat ga ik niet alleen met een biertje redden...daar is wel een flinke klets vodka voor nodig, of spiritus
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
We sturen de Bieb gewoon door naar RW...die weten daar wel raad mee. Duetje met Tom Yorke ofzo
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.782
5.303
Met Justin Bieber zou Pinkpop mijn loyaliteit wel heel erg op de proef stellen!
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
ook een biertje op afstand van mainstage bcmrmaybe?

Dat ga ik niet alleen met een biertje redden…daar is wel een flinke klets vodka voor nodig, of spiritus

Nou ben wel bereid om met de auto te komen, woon in Polen dus een paar flessen krijg ik wel deze kant op :lol:
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.970
2.038
Je laat toch niet een tieneridool je festival headlinen. Veel erger kan niet. Is gewoon in en in triest. Als PP dit voor elkaar speelt wil ik de reactie van ome Jan wel weer eens zien..........
 

Thomassiooo

Playlistbediener
23 okt 2016
6
0
– Justin Bieber (mogelijk in combinatie co-headline constructie met zijn vriend Martin Garrix), aangekondigd op i-Days…

Ik ben voor! Moet Macklemore & Ryan Lewis er niet tussen trouwens? Of is die al afgeschreven?
 

M.E.

Randprogramma
20 jan 2015
126
0
Je laat toch niet een tieneridool je festival headlinen. Veel erger kan niet. Is gewoon in en in triest. Als PP dit voor elkaar speelt wil ik de reactie van ome Jan wel weer eens zien……….

Ach, in 1983 waren de mannen van Doe Maar ook tiener-idolen.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.512
795
Als Bieber als Headliner op Pinkpop staat. Dan word er zoveel zware drank meegesmokkeld op een of andere manier. Want ja. Bieber en gillende tiener, staat niemand op te wachten.
 

Maartje

Playlistbediener
4 feb 2016
12
0
Mijn keuze zou het niet zijn, maar laten we wel eerlijk zijn, op dit moment is Justin Bieber niet meer de Bieber van een aantal jaar geleden, spreekt nu een (veel) groter publiek aan. Dus met die redenatie zou het een slimme zet zijn om hem te boeken...

Maar, dat gaat inderdaad wel ten koste van een groot deel van het trouwe Pinkpop publiek die dan zullen zeggen: Bieber gaat echt te ver, nu haak ik echt af. Vooral als je dan bedenkt dat dat publiek in eerste instantie "rekende" op Pearl Jam en Foo Fighters en het dan straks zou moeten doen met Bieber... Dat contrast is vrij groot om het zo maar te zeggen. :p
 

Thomassiooo

Playlistbediener
23 okt 2016
6
0
Bieber is misschien niet de meest voor de hand liggende keuze om te boeken maar zoals hierboven ook al wordt gezegd, hij is wel veranderd de afgelopen jaren en heeft een beter imago gekregen.

Daarnaast spreekt hij op dit moment een groot publiek aan, wat voor MOJO weer een reden kan zijn om hem een headline spot te geven. Of je de gemiddelde trouwe pinkpop fan hier blij mee maakt is een ander verhaal, maar kaarten zullen ze hoe dan ook verkopen als hij komt.
 

M.E.

Randprogramma
20 jan 2015
126
0
Ik denk dat het een fundamentele keuze is die MOJO moet maken: blijven ze de trouwe bezoekers bedienen met bands als PJ en Foo fighters, Stones en McCartney? Of gaan ze voor verjonging van het publiek door nieuwe, jonge acts als Pharell, Garrix of Bieber te boeken?

Dit forum wordt bevolkt door de eerste categorie maar Voor beide valt iets te zeggen vanuit MOJO's oogpunt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.471
6.715
Bieber is misschien niet de meest voor de hand liggende keuze om te boeken maar zoals hierboven ook al wordt gezegd, hij is wel veranderd de afgelopen jaren en heeft een beter imago gekregen.

Daarnaast spreekt hij op dit moment een groot publiek aan, wat voor MOJO weer een reden kan zijn om hem een headline spot te geven. Of je de gemiddelde trouwe pinkpop fan hier blij mee maakt is een ander verhaal, maar kaarten zullen ze hoe dan ook verkopen als hij komt.

Precies...
Absoluut niet mijn persoonlijke voorkeur.
Maar na vorig jaar op V-festival als headliner te hebben gestaan en nu pasgeleden 2 avonden GelreDome te hebben uitverkocht en ook nog eens domineren van de hitlijsten.
Dan nu 2 weken na Pinkpop op i-Days festival als headliner.
Ik denk dat het wel eens kan gaan gebeuren.
Tiener idool of niet, het is voor Pinkpop een nieuwe naam.
Ik hoop wel dat als hij er echt staat, dat Pinkpop balans zal houden. Met Bieber voor het jonge publiek en Green Day van de 90's punk, hoop ik wel dat er een oude rock act bij komt voor de balans.
Dus ik hoop op Aerosmith of Guns N' Roses er bij. Dan heb je zo iets als 3 juni Aerosmith, 4 juni Green Day en 5 juni Justin Bieber.
Kan ik waarschijnlijk 5 juni lekker SOAD volledig zien op 3FM-stage en dan langzaam naar voren slenteren met de laatste bonnen om op afstand te wachten op de afkondiging van Jan Smeets en het vuurwerk en 'All You Need'...
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Bieber is misschien niet de meest voor de hand liggende keuze om te boeken maar zoals hierboven ook al wordt gezegd, hij is wel veranderd de afgelopen jaren en heeft een beter imago gekregen.

Daarnaast spreekt hij op dit moment een groot publiek aan, wat voor MOJO weer een reden kan zijn om hem een headline spot te geven. Of je de gemiddelde trouwe pinkpop fan hier blij mee maakt is een ander verhaal, maar kaarten zullen ze hoe dan ook verkopen als hij komt.

nee. nee. nee. nee.
We mogen dan niet uit ons dak gaan, als die praat..
 

Maartje

Playlistbediener
4 feb 2016
12
0
Precies dat M.E. Dat bedoelde ik ook te zeggen met mijn bericht. Ze zullen er een groot deel van het "trouwe" publiek mee verliezen maar er een ander publiek voor terugkrijgen. Of je dat moet willen, dat is een ander punt.

Lijkt me ook lastig om hem te programmeren. Ik zou denken: Headline spot, maar daar maak je dan ook meteen een enorm statement mee als Pinkpop zijnde, en welke richting ze in de toekomst opgaan. Maar voor sub-headliner is hij eigenlijk te groot, aangezien hij stadions uitverkoopt.

Eerst maar eens zien, misschien is alle ophef wel voor niets :p
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Dus ik hoop op Aerosmith of Guns N’ Roses er bij. Dan heb je zo iets als 3 juni Aerosmith, 4 juni Green Day en 5 juni Justin Bieber.
Kan ik waarschijnlijk 5 juni lekker SOAD volledig zien op 3FM-stage en dan langzaam naar voren slenteren met de laatste bonnen om op afstand te wachten op de afkondiging van Jan Smeets en het vuurwerk en ‘All You Need’…
dan wel achterwaards en hopen dat je nog veel bonnen over hebt
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Wat zou dat een lachertje zijn als justin Bieber komt.
Dan kan ik pinkpop echt niet meer serieus nemen en ben ik vanaf dan te oud voor pinkpop.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.970
2.038
Ik denk dat het een fundamentele keuze is die MOJO moet maken: blijven ze de trouwe bezoekers bedienen met bands als PJ en Foo fighters, Stones en McCartney? Of gaan ze voor verjonging van het publiek door nieuwe, jonge acts als Pharell, Garrix of Bieber te boeken?

Dit forum wordt bevolkt door de eerste categorie maar Voor beide valt iets te zeggen vanuit MOJO’s oogpunt.

Helemaal mee eens maar mijn keuze zou het zeker niet zijn.
Trouwens als ze dan toch voor verjonging willen gaan boek dan Bieber, Katy Perry en Taylor swift als headliners. Dan heb je wel lef maar dat doen ze ook never nooit niet.
PP zal altijd 2 headliners boeken in zeg maar de "oude" categorie zoals bv FF PJ Coldplay. Het zal echt nog wel wat jaartjes duren voordat ze daarvan af stappen denk ik...
Ik vrees alleen bij deze editie ervanuit gaande dat LP de tweede headliner is dat die derde wel eens uit de categorie jonge popartiesten kan komen zoals een Swift Perry of Bieber..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken