M.E. wrote:
Ik denk dat het een fundamentele keuze is die MOJO moet maken: blijven ze de trouwe bezoekers bedienen met bands als PJ en Foo fighters, Stones en McCartney? Of gaan ze voor verjonging van het publiek door nieuwe, jonge acts als Pharell, Garrix of Bieber te boeken?
Dit forum wordt bevolkt door de eerste categorie maar Voor beide valt iets te zeggen vanuit MOJO’s oogpunt.
Helemaal mee eens maar mijn keuze zou het zeker niet zijn.
Trouwens als ze dan toch voor verjonging willen gaan boek dan Bieber, Katy Perry en Taylor swift als headliners. Dan heb je wel lef maar dat doen ze ook never nooit niet.
PP zal altijd 2 headliners boeken in zeg maar de “oude” categorie zoals bv FF PJ Coldplay. Het zal echt nog wel wat jaartjes duren voordat ze daarvan af stappen denk ik…
Ik vrees alleen bij deze editie ervanuit gaande dat LP de tweede headliner is dat die derde wel eens uit de categorie jonge popartiesten kan komen zoals een Swift Perry of Bieber..
Ja ik zei laatst nog dat je Pinkpop niet moet zien als Pop-muziek, maar als Pop in Populair.
Daarbij gaf ik ook aan meer te kijken naar de Top2000 tegenwoordig dan naar de top40.
Dus Pinkpop is een festival met de nieuwe en oude populaire acts.
Als je denkt "what do you meen", nou 'Sorry" maar laat Bieber nu met 2 nummers in de top2000 staan...
Overigens Aerosmith en ook Green Day met 5 nummers