Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.471
6.716
M.E. wrote:
Ik denk dat het een fundamentele keuze is die MOJO moet maken: blijven ze de trouwe bezoekers bedienen met bands als PJ en Foo fighters, Stones en McCartney? Of gaan ze voor verjonging van het publiek door nieuwe, jonge acts als Pharell, Garrix of Bieber te boeken?

Dit forum wordt bevolkt door de eerste categorie maar Voor beide valt iets te zeggen vanuit MOJO’s oogpunt.


Helemaal mee eens maar mijn keuze zou het zeker niet zijn.
Trouwens als ze dan toch voor verjonging willen gaan boek dan Bieber, Katy Perry en Taylor swift als headliners. Dan heb je wel lef maar dat doen ze ook never nooit niet.
PP zal altijd 2 headliners boeken in zeg maar de “oude” categorie zoals bv FF PJ Coldplay. Het zal echt nog wel wat jaartjes duren voordat ze daarvan af stappen denk ik…
Ik vrees alleen bij deze editie ervanuit gaande dat LP de tweede headliner is dat die derde wel eens uit de categorie jonge popartiesten kan komen zoals een Swift Perry of Bieber..

Ja ik zei laatst nog dat je Pinkpop niet moet zien als Pop-muziek, maar als Pop in Populair.
Daarbij gaf ik ook aan meer te kijken naar de Top2000 tegenwoordig dan naar de top40.
Dus Pinkpop is een festival met de nieuwe en oude populaire acts.
Als je denkt "what do you meen", nou 'Sorry" maar laat Bieber nu met 2 nummers in de top2000 staan...

Overigens Aerosmith en ook Green Day met 5 nummers
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Poe ben al een uur sprakeloos van een mogelijke headliner als Justin Bieber.
Zoals gezegd ook wel begrijpelijk...
Maar nu 22 keer Pinkpop ga ik me toch echt te oud voelen als zo iemand PP moet afsluiten. Dronken word ik elke keer wel, maar dan zal ik extreme drunken moeten zijn om dit te overleven.
Gelukkig is het nog meer een nieuw gerucht en nog geen bevestiging. Dus ik hou mijn fingers crossed dat dit niet gaat gebeuren.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Die kleine trol als headlner? Alsjeblieft zeg. En dan zeker ook nog de hele shit playbacken.

Garrix pakt gewoon de afsluiter op 3fm en Bieber als zijn nieuwe maatje maakt een gastoptreden...bleert 2 nummers en kan dan weer opbokken.

Bieber boeken is de ziel van Pinkpop aan de Duivel verkopen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.971
2.038
Genoeg over Bieber...........

Hier een actueel lijstje vers van de pers met mogelijke namen voor PP.

https://www.artiestennieuws.nl/62377/pinkpop-2017-geruchtenmachine

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.471
6.716
Poe ben al een uur sprakeloos van een mogelijke headliner als Justin Bieber.
Zoals gezegd ook wel begrijpelijk…
Maar nu 22 keer Pinkpop ga ik me toch echt te oud voelen als zo iemand PP moet afsluiten. Dronken word ik elke keer wel, maar dan zal ik extreme drunken moeten zijn om dit te overleven.
Gelukkig is het nog meer een nieuw gerucht en nog geen bevestiging. Dus ik hou mijn fingers crossed dat dit niet gaat gebeuren.

Gaan we toch samen dronken worden?

Wie, doet mee, Pinkpop meeting tijdens Bieber achter op het veld!!

Wat is er mis met te oud, er komen genoeg andere dingen op Pinkpop die dit gaan compenseren hoor, bijvoorbeeld raggen bij SOAD om maar wat te noemen.
Dat zal in de toekomst ook wel blijven, ik vergelijk deze aankondiging met Robbie Williams, vond ik ook geen reet aan...
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Ik vind robbie williams wel ander caliber als bieber.
Als bieber komt, krijg je een dag vol gillende meisjes waardoor de sfeer er ook niet echt beter op wordt lijkt me.
Laat m maar ver weg blijven.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Rolo wrote:
Poe ben al een uur sprakeloos van een mogelijke headliner als Justin Bieber.
Zoals gezegd ook wel begrijpelijk…
Maar nu 22 keer Pinkpop ga ik me toch echt te oud voelen als zo iemand PP moet afsluiten. Dronken word ik elke keer wel, maar dan zal ik extreme drunken moeten zijn om dit te overleven.
Gelukkig is het nog meer een nieuw gerucht en nog geen bevestiging. Dus ik hou mijn fingers crossed dat dit niet gaat gebeuren.


Gaan we toch samen dronken worden?

Wie, doet mee, Pinkpop meeting tijdens Bieber achter op het veld!!

Wat is er mis met te oud, er komen genoeg andere dingen op Pinkpop die dit gaan compenseren hoor, bijvoorbeeld raggen bij SOAD om maar wat te noemen.
Dat zal in de toekomst ook wel blijven, ik vergelijk deze aankondiging met Robbie Williams, vond ik ook geen reet aan…

ik meld me aan :p
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.971
2.038
PJ wrote:
Genoeg over Bieber………..

Hier een actueel lijstje vers van de pers met mogelijke namen voor PP.

https://www.artiestennieuws.nl/62377/pinkpop-2017-geruchtenmachine


Je vind mijn lijstje op de vorige pagina niet goed genoeg ;)

Hahahaha, ja natuurlijk wel maar ik dacht ik drop het nog even ter info....
Trouwens ik zag dat SOAD op de maandag staat geprogrammeerd volgens hun website.
Dan is het wel veilig om te stellen dat GnR ehhh foutje ik bedoel LP het festival gaat afsluiten......?
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
heeft iemand nog info over Rockavaria,rock im rivier en rock in Vienna
Enkel die laatste heeft tot nu toe 1 naam bekend gemaakt,
Toten hosen spelen op ma de 5e
Is dat nu een 1 daagsfestival geworden?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.471
6.716
heeft iemand nog info over Rockavaria,rock im rivier en rock in Vienna
Enkel die laatste heeft tot nu toe 1 naam bekend gemaakt,
Toten hosen spelen op ma de 5e
Is dat nu een 1 daagsfestival geworden?
Ja, die hebben onder "Overige Festivals" een eigen topic.
Behalve Rock im Revier, daarvan heeft DEAG aangegeven dat het niet doorgaat. Evenals in Zwitserland Allmend Rockt.
Maar idd, Rockavaria helemaal geen nieuws.
Rock in Vienna enkel Toten Hozen maar is wel nog een driedaagse, TH die ze in Oostenrijk dus overigens delen met RaR/RiP.
Verder nog heel stil vanaf daar...

Ik geloof dat één van de laatste dingetjes die ik deelde voor Rock in Vienna was het gerucht dat The Rolling Stones naar Donauinsel konden komen...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.471
6.716
DennisvdBr wrote:
PJ wrote:
Genoeg over Bieber………..

Hier een actueel lijstje vers van de pers met mogelijke namen voor PP.

https://www.artiestennieuws.nl/62377/pinkpop-2017-geruchtenmachine


Je vind mijn lijstje op de vorige pagina niet goed genoeg ;)


Hahahaha, ja natuurlijk wel maar ik dacht ik drop het nog even ter info….
Trouwens ik zag dat SOAD op de maandag staat geprogrammeerd volgens hun website.
Dan is het wel veilig om te stellen dat GnR ehhh foutje ik bedoel LP het festival gaat afsluiten……?
Ja SOAD staat maandag. Maar ik vermoed dat ze 3FM-stage 'headlinen' wat ook de verwarring verklaart.
Of LP komt durf ik in twijfel te trekken.

Overigens binnenkort nieuws van Bonnaroo... Zal wel eea duidelijk worden dan...
 

S.O.S.

Playlistbediener
29 sep 2016
37
14
Gaan we toch samen dronken worden?

Wie, doet mee, Pinkpop meeting tijdens Bieber achter op het veld!!
Liever ergens vooraan tijdens GNR, maar soit. Deal! :lol:

OT:
In 90 pagina's is de hoop wel behoorlijk omgeslagen in vrees zeg!
Hebben de mensen echt zo weinig vertrouwen in Pinkpop? Dat is toch niet terecht als je naar de afgelopen jaren kijkt?

Het enige dat vast staat, zijn Green Day en SOAD. Niks mis mee toch? De rest is speculatie.
Ik geloof nooit dat we het moeten doen met Green Day / Justin Bieber en Linkin Park.
Er zit vast nog wel een konijn of twee in de hoge hoed.

En anders....

Gaan we toch samen dronken worden? :wink:
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Gaan we toch samen dronken worden?

Wie, doet mee, Pinkpop meeting tijdens Bieber achter op het veld!!

Liever ergens vooraan tijdens GNR, maar soit. Deal! :)

OT:
In 90 pagina’s is de hoop wel behoorlijk omgeslagen in vrees zeg!
Hebben de mensen echt zo weinig vertrouwen in Pinkpop? Dat is toch niet terecht als je naar de afgelopen jaren kijkt?

Het enige dat vast staat, zijn Green Day en SOAD. Niks mis mee toch? De rest is speculatie.
Ik geloof nooit dat we het moeten doen met Green Day / Justin Bieber en Linkin Park.
Er zit vast nog wel een konijn of twee in de hoge hoed.

En anders….

Gaan we toch samen dronken worden?

;)

we shall see. maar inderdaad tot nu toe niks te klagen. had ook niet verwacht dat SOAD headliner zou zijn.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.971
2.038
KOL is dus op tour en in Europa komende zomer. Staan begin juli in Madrid..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.471
6.716
Ik heb mijn lijstje op de vorige pagina nog even bijgewerkt.
Imagine Dragons, ivm Colours of Ostrava eind juli in Tsjechië toegevoegd. Staan daar als headliner, maar zie ze ook wel als sub op Pinkpop kunnen komen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
KOL is dus op tour en in Europa komende zomer. Staan begin juli in Madrid

Ik denk en hoop dat ze op Bonnaroo staan. Dan staan ze zeker niet op Pinkpop. Duimen dus.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.471
6.716
KOL is dus op tour en in Europa komende zomer. Staan begin juli in Madrid

Ik denk en hoop dat ze op Bonnaroo staan. Dan staan ze zeker niet op Pinkpop. Duimen dus.

Bijna nieuws van Bonnaroo, dus duurt niet lang meer...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken