Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Elk jaar is het bij aankondiging van headliners voor Pinkpop en BKS/DTRH weer hetzelfde. De namen van BKS/DTRH moeten eigenlijk op PP staan volgens velen want RW krijgt dat wel voor elkaar. Het is alleen gewoon zo dat Pinkpop zichzelf meer als familie festival profileert en BKS/DTRH meer op de alternatieve/indie muziekliefhebber richt. Rock Werchter heeft in Belgie geen festival als BKS/DTRH plus heeft een dag extra en richt zich dan ook op het publiek wat in Nederland gedeeld moet worden door PP, BKS, DTRH. Dus het heeft geen zin om over Pinkpop te klagen want ze doen gewoon wat ze moeten doen, hetzelfde geld voor BKS. Want blijkbaar kunnen er in Nederland gewoon 2 festivals naast elkaar leven (gok dat DTRH er 1 teveel is maar dat is een andere discussie)

Als je vanouds naar Pinkpop gaat snap ik dat je de namen mist die nu naar de nieuwe festivals gaan maar dan wordt het misschien tijd om van festival de switchen of gewoon 2 tickets te kopen (niks mis met een extra weekendje muziek)
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.673
656
Rock Werchter heeft in Belgie geen festival als BKS/DTRH plus heeft een dag extra en richt zich dan ook op het publiek wat in Nederland gedeeld moet worden door PP, BKS, DTRH.

Cactus Festival is in stuk mindere mate de BKS van Belgie...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
q

mattman wrote:
Zonder bands als RH en AF wordt die Pinkpop affiche toch maar een magere hap. Op dit moment is Best Kept Secret 100 keer interessanter… ik hoop echt dat Pinkpop weer wat kleurrijker wordt qua lineup en weten zij toch ook iets ‘kwalitatiefs’ neer te zetten op hun affiche.


sorry hoor, maar dit vind ik op basis van 2 namen op beide festivals een beetje azijn zeiken…

Leuk dat je fanboy band van RH en AF en dat ze beide op BKS staan en dat dat maakt dat je BKS 100 keer interessanter vind.

Ik persoonlijk, ben blij met SOAD en vind Green Day wel oke hoor en voor mij hadden Radiohead en Arcade Fire niet hoeven komen.
Lang wel verwacht dat Radiohead zou komen, maar vorig jaar gaf ik ook al aan dat ik ze geen headliner vond voor Pinkpop en met nieuw album was de mogelijkheid logisch geweest, dat klopt.
Al met al, deze 2 bands staan prima op BKS en het publiek op BKS.
Maar dat is mijn mening.

Leuk dat men weer elk kleine negatieve puntje van Pinkpop even herhaaldelijk komt aanhalen steeds, houdt me lekker scherp…

Ik begrijp je punt wel, Dennis, maar ik ging vroeger vaak naar Pinkpop voor die vrij gevarieerde lineup en de laatste jaren is het gewoon wat minder voor mij. Daarin ben ik zeker niet alleen. Ik ben inderdaad een Radiohead fanboy maar Arcade Fire vind ik gewoon een toffe band, zoals ik veel bands/acts graag hoor. Ik vind het gewoon jammer dat Pinkpop heel ééndimentionaal is geworden en dat er geen bands worden geprogrammeerd die echte muziekliefhebbers aantrekt. Daarbij bedoel ik zelfs niet dat ze hipster/indie acts moeten aantrekken maar gewoon eens artiesten die iets minder plat zijn en laatst nog eens een goed album uitbrachten.

Pinkpop is een fantastisch festival met een geweldige geschiedenis, ik zou het jammer vinden als hun toekomst minder rijk zou zijn als hun verleden.

Maar je hebt gelijk: het is nog veel te vroeg nu en mogelijk zijn ve volgende namen wel iets spannender.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.773
5.295
q

DennisvdBr wrote:
mattman wrote:
Zonder bands als RH en AF wordt die Pinkpop affiche toch maar een magere hap. Op dit moment is Best Kept Secret 100 keer interessanter… ik hoop echt dat Pinkpop weer wat kleurrijker wordt qua lineup en weten zij toch ook iets ‘kwalitatiefs’ neer te zetten op hun affiche.


sorry hoor, maar dit vind ik op basis van 2 namen op beide festivals een beetje azijn zeiken…

Leuk dat je fanboy band van RH en AF en dat ze beide op BKS staan en dat dat maakt dat je BKS 100 keer interessanter vind.

Ik persoonlijk, ben blij met SOAD en vind Green Day wel oke hoor en voor mij hadden Radiohead en Arcade Fire niet hoeven komen.
Lang wel verwacht dat Radiohead zou komen, maar vorig jaar gaf ik ook al aan dat ik ze geen headliner vond voor Pinkpop en met nieuw album was de mogelijkheid logisch geweest, dat klopt.
Al met al, deze 2 bands staan prima op BKS en het publiek op BKS.
Maar dat is mijn mening.

Leuk dat men weer elk kleine negatieve puntje van Pinkpop even herhaaldelijk komt aanhalen steeds, houdt me lekker scherp…


Ik begrijp je punt wel, Dennis, maar ik ging vroeger vaak naar Pinkpop voor die vrij gevarieerde lineup en de laatste jaren is het gewoon wat minder voor mij. Daarin ben ik zeker niet alleen. Ik ben inderdaad een Radiohead fanboy maar Arcade Fire vind ik gewoon een toffe band, zoals ik veel bands/acts graag hoor. Ik vind het gewoon jammer dat Pinkpop heel ééndimentionaal is geworden en dat er geen bands worden geprogrammeerd die echte muziekliefhebbers aantrekt. Daarbij bedoel ik zelfs niet dat ze hipster/indie acts moeten aantrekken maar gewoon eens artiesten die iets minder plat zijn en laatst nog eens een goed album uitbrachten.

Pinkpop is een fantastisch festival met een geweldige geschiedenis, ik zou het jammer vinden als hun toekomst minder rijk zou zijn als hun verleden.

Maar je hebt gelijk: het is nog veel te vroeg nu en mogelijk zijn ve volgende namen wel iets spannender.

Dat is eigenlijk, voor mij althans, een herhaling van zetten. Pinkpop stelt teleur, dat nuanceer ik dan, creëer hoop en dan volgt weer een teleurstelling.

Green Day gaat voor de derde keer in 8 jaar een dag headlinen, waar iedereen hier namen riep als GnR, Pearl Jam, Radiohead, u2, Coldplay, Metallica, Foo Fighters enz. Ik vind Green Day op zich best een leuke band, maar in het licht van de namen waarop men hoopte (en wat men van Pinkpop mag verwachten), is het best een teleurstelling. Green Day dan toch gaan goedpraten is gewoon een gevalletje "settle with less". Nu wordt SOAD als sub aangekondigd, wat waarschijnlijk een excuus zal zijn voor een net zo niet-relevante headliner.

Dan gaan we nu zeggen "er zijn pas twee namen bekend" en dat klopt ook, maar dit geeft aan dat we weer hoop hebben op meer. Nu wordt gehoopt op GnR, Aerosmith, toch Pearl Jam misschien. Als straks Linkin Park en KOL worden aangekondigd gaan we dat weer goedpraten en tot "oke" kwalificeren.

Ik ben het met Dennis eens dat Pinkpop vaak onevenredig veel kritiek krijgt, maar die kritiek is in mijn ogen heel vaak gewoon terecht. Pinkpop pretendeert tot de grote jongens te behoren, maar handelt daar veelal niet naar.

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
dat er geen bands worden geprogrammeerd die echte muziekliefhebbers aantrekt.
echte muziekliefhebbers? au

Green Day gaat voor de derde keer in 8 jaar een dag headlinen
Dit is voor mij ook een minpuntje hoor, zal de 3de keer worden dat ik ze ga zien ook.
Maar goed, nieuw album met de hoop dat dat beter aanslaat dan de vorige passage en niet te veel hee-hoo....
Ach, bij Blitzkrieg Bob ben ik al warmgedraaid ha ha... he ho let's go....
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Pinkpop pretendeert tot de grote jongens te behoren, maar handelt daar veelal niet naar.
Wanneer hoor je tot de grote jongens? Als je Radiohead op je festival hebt staan? Pinkpop pikt op een bepaald publiek en doet dat best goed. Als je zoveel mensen naar je festival kan halen als Pinkpop doet hoor je gewoon bij de grote jongens. Zoals ik eerder al zei verschilt Pinkpop gewoon van andere festivals in wat ze programmeren en op welke doelgroep ze mikken. Misschien dat je zelf niet helemaal in die doelgroep past en een ander festival in een ander land beter bij je past maar zolang ze uitverkopen hoor je gewoon bij de grote jongens.

<span style="font-size: x-small;">Het enige waar ze kwa professionaliteit nog wel ff aan moeten werken is meneer Smeets xD</span>
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.773
5.295
mattman wrote:
dat er geen bands worden geprogrammeerd die echte muziekliefhebbers aantrekt.

echte muziekliefhebbers? au

Oasiss wrote:
Green Day gaat voor de derde keer in 8 jaar een dag headlinen

Dit is voor mij ook een minpuntje hoor, zal de 3de keer worden dat ik ze ga zien ook.
Maar goed, nieuw album met de hoop dat dat beter aanslaat dan de vorige passage en niet te veel hee-hoo….
Ach, bij Blitzkrieg Bob ben ik al warmgedraaid ha ha… he ho let’s go….

Ik ga ze ook voor de derde keer zien. Eerste keer vond ik erg leuk, tweede keer stoorde het vele hee-hoo best erg. Hopelijk blijft dat deze keer enigszins achterwege.

Ik was overigens gisteren bij Kensington. Ik kan iedereen hier vooralsnog gerust stellen, ze repten geen woord over Pinkpop ;).

Ik hoop dat Kasabian, John Mayer, Biffy Clyro, the XX, Nick Cave nog snel met nieuws gaan komen. Zitten wellicht wel wat namen voor Pinkpop bij en een tour ligt in de lijn der verwachting. Maar ik denk dat Nick Cave op Pinkpop nogal misplaatst zal zijn.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Poe zeg wat een discussie.
Twee weken geleden riep iedereen nog om SOAD als headliner, nu zijn ze sub en is nog niet bekend wat dan wel de headliner wordt. En is het weer negatief.
De sfeer over Pinkpop wordt hier de laatste dag toch nogal negatief, voor mijn gevoel.
Kijk eens naar wat de laatste drie jaar op Pinkpop heeft gestaan. Hoeveel andere festivals lukt het om Rolling Stones en Paul Mc Cartney (ja uiteindelijk viel die tegen, maar toch even een grote naam) op hun festival te krijgen.
U2 op je festival, ja dat zou een stunt zijn, maar als ze geen festivals doen, dan kun je veel willen. En roepen om Coldplay vind ik dan ook slecht, als het de keuze van de band is om geen festivals te doen dit jaar.
En dan praten over KOL als geweldige headliner hier... De band maakt geode nummers ja. Maar poe wat speelden die de vorige keer puur voor zichzelf, 0 komma 0 interactie met het publiek.

Zo ik heb mijn zegje ook gedaan. Hoop dat we nu gewoon weer kunnen kijken naar geruchten.
Is er nog ergens iets te verwachten? Neem aan dat RW vandaag om 16.00 uur niks meer heeft, na al een aankondiging deze week.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.773
5.295
Oasiss wrote:
Pinkpop pretendeert tot de grote jongens te behoren, maar handelt daar veelal niet naar.


Wanneer hoor je tot de grote jongens? Als je Radiohead op je festival hebt staan? Pinkpop pikt op een bepaald publiek en doet dat best goed. Als je zoveel mensen naar je festival kan halen als Pinkpop doet hoor je gewoon bij de grote jongens. Zoals ik eerder al zei verschilt Pinkpop gewoon van andere festivals in wat ze programmeren en op welke doelgroep ze mikken. Misschien dat je zelf niet helemaal in die doelgroep past en een ander festival in een ander land beter bij je past maar zolang ze uitverkopen hoor je gewoon bij de grote jongens.

<span style=”font-size: x-small;”>Het enige waar ze kwa professionaliteit nog wel ff aan moeten werken is meneer Smeets xD</span>

Haha ik denk dag Mojo bidt dat de dag snel komt dat Jan Smeets zich terugtrekt. Maar ik meen me te herinneren dat Pinkpop voor 2014 wat meer moeite had met de verkoop. In 2014 had Pinkpop natuurlijk een geweldige line up en het lijkt erop dat ze de afgelopen twee jaren op die hype hebben doorgelift.

Ik ben overigens een groot Pinkpop liefhebber hoor. Ik vind het festival schitterend en zal blijven gaan ook. Ik wil ook niet zeggen dat je per definitie Radiohead moet boeken om tot de grote jongens te behoren, maar Green Day (en allicht Linkin Park, KoL) geven geen blijk van een "grote jongen" te zijn.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
639
491
Wat een discussie allemaal weer, blijft toch leuk zo'n forum
Wat zou het toch genieten zijn als ze na alle kritiek met iets als Guns N'roses naar buiten kunnen komen.
Ik verwacht het zelf ook niet per se (op zich nog wel een optie natuurlijk), maar ik zou het ze wel gunnen.

Laatste jaren heeft Pinkpop trouwens gewoon veel exclusieve boekingen gehad of in ieder geval grote namen geboekt. Of je der van houdt is natuurlijk een andere vraag.
Om wat voorbeelden te geven:
2016: Paul Mccartney, Lionel Richie beide vrije exclusief, Rammstein en RHCP waren gewoon prima Major headliners
2015: Ook gewoon 3 sterke headliners, grote namen. Maar met het enthousiasme van Dave Grohl kan niemand rekening houden ( ja nog steeds een beetje verdrietig :cry: :p )
2014: De stones, i rest my case

De dag opvulling van Pinkpop vind ik daar in tegen wel (vaak) minder dan Rock Werchter.
Maar om nou te zeggen dat Pinkpop daardoor geen major festival meer is.
Rock Werchter heeft gewoon jaarlijks een van de beste line-ups ter wereld, objectief gezien (toch?)
Dan kan pinkpop daar nog wel voor onder doen, maar dan kan het nog steeds een mooi grote festival zijn.
Om het ff in voetbaltermen te zeggen: Zie Rock Werchter bijv als Bayern Munich en pinkpop als bijv Arsenal.
Een objectief persoon zal bijna altijd zeggen dat Bayern munich zal winnen in een onderlinge wedstrijd en dat doen ze dan wss ook vaak.
Maar dat wil niet zeggen dat Arsenal geen goed team is. (nu weet ik niet of een voetbal vergelijking aanslaat op een festival forum, maar wie weet xD)
Plus in 2014 waren veel mensen nog helemaal lyrisch over Pinkpop en dat is echt nog niet zo lang geleden, he

De organisatie van Pinkpop kan trouwens inderdaad wel wat professioneler, maar dat ter zijde. Als ze met een leuke line-up komen, maakt het mij niet zo veel uit wat Jan Smeets lult, maar ook dat is weer mijn mening xD

Oh en off topic nog een tip van de zaak: Vindt je de headliners nou echt niks dit jaar omdat pinkop foo fighters en Radiohead niet heeft geboekt. Je kan natuurlijk naar Werchter.
Je kan ook nog early bird tickets kopen voor 125 euro voor open'er festival, ook 4 dagen als ik me niet vergis.
Die polen doen iets goed, daar

 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.773
5.295
Ik vind het dan wel grappig dat je Arsenal noemt, een beetje het lachertje onder de topclubs ;). Sorry, dat is een tikkeltje flauw. Ik denk dat we het er in ieder geval over eens zijn, dat we hopen dat we nog heel veel goed Pinkpop nieuws gaan krijgen.

Hoe zit het met die Amerikaanse band?
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
2016: Paul Mccartney, Lionel Richie beide vrije exclusief, Rammstein en RHCP waren gewoon prima Major headliners

Kan allemaal waar zijn, maar Rock Werchter had precies dezelfde drie headliners. Dat snapte ik echt totaal niet, want met de dagprogrammas van beide is de keuze van de meeste muziekliefhebbers snel gemaakt. Pinkpop moet het nu echt hebben van zn headliners maar als je die headliners op elk festival in de buurlanden kan zien zijn ze ook niet echt bijzonder hoe groot ze ook zijn. Dus of Pinkpop zorgt voor een Benelux/duitsland exclusieve headliner of ze moeten eens wat doen aan hun dagprogramma. Dat is voor mij persoonlijk dan hè, er zijn vast mensen die het dagprogramma van Pinkpop wel interessant vinden, maar de laatste jaren heb ik zelden iets goeds voorbij zien komen in de dagprogramma van Pinkpop (uiteraard zijn er elk jaar echt wel een paar leuke dingen).
 

landgrockt

Playlistbediener
5 nov 2016
29
27
Om op basis van een persoonlijk smaak het Pinkpop programma, nu na 2 bekende acts, of dat van vorig jaar al te kwantificeren als "slappe hap" klinkt wel erg zwak. Vanuit mijn persoonlijke smaak zie ik ook veel liever Arcade Fire of Radiohead.
Ik ben echter bang dat de meeste bezoekers niet erg gecharmeerd zullen zijn van de Radiohead muziek na het Album "Kid A" en dat de wei snel leeg zal lopen. Zelf zal ik er dan overigens wel nog zijn, het is echter geen erg toegankelijke muziek
Zelf zou ik graag Dreamtheater, Steve Wilson, Neil Young of Nick Cave zien, maar ik ben realistisch genoeg om te beseffen dat dit soort acts te duur zijn voor de plek die zij op het Pinkpop programma zouden kunnen innemen, dus wil ik dit soort artiesten zien moet ik ze ergens anders gaan kijken.

Als je het als festival echter klaar speelt om elk jaar toch weer een aantal grote acts te trekken die een groot en breed publiek trekken, mag je je zeker championsleage noemen. (overigens in mijn ogen de enige blunder die Jan Smeets ooit gemaakt heeft, het introduceren van deze term. Nu wordt deze kreet te pas en te pas gebruikt door mensen die graag in de negatieve teneur blijven hangen om hun ongenoegen over gebrek aan eigen favorieten te uiten).
Er worden vaak vergelijkingen met Werchter gemaakt, hoe vaak hebben Metallica, Editors en KOl inmiddels op Werchter gestaan. Indien MOJO een act voor de achtste keer op Pinkpop zou durven te plaatsen zou Pinkpop door deze mensen volledig met de grond gelijk gemaakt worden. Pinkpop hoeft gelukkig niet elke 2 jaar terug te vallen op een hardrock icoon dat moet teruggrijpen op het laatste relevante album van 25 jr. geleden en waar de setlist dus elke keer nagenoeg gelijk is.
Pinkpop heeft in dat opzicht een veel gevarieerder aanbod van headliners in de afgelopen jaren.
Mojo weet daarbij zelfs acts op Pinkpop op lagere plaatsen te progameren die bij andere Europese Topfestivals een headline spot hebben. (in het verleden o.a. Queens of the Stone Age / 30 Seconds to Mars/ Arcade Fire).
Het Pinkpopprogramma blijft daarnaast zeer gevarieerd en biedt voor nagenoeg elke smaak iets leuks. Zo heb ik vorig jaar bijvoorbeeld zeer genoten van Vintage Trouble, Skillet, Halestrom en Rammstein. In ieder geval leuker en actuele als bv the Offspring.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Om op basis van een persoonlijk smaak het Pinkpop programma, nu na 2 bekende acts, of dat van vorig jaar al te kwantificeren als “slappe hap” klinkt wel erg zwak.

Ik heb niet gelezen op wie je reageert, maar dat slaap natuurlijk nergens op.
Ze hebben System of a Down bekendgemaakt als sub terwijl deze zowat op elk overig festival als headliner geprogrammeerd staan. Doen ze helemaal niet verkeerd dus.
Als Pinkpop weer met 3 waardige headliner komt die vaker voor 60.000 man spelen dan doen ze het weer prima lijkt me.
 

Bram1617899561

Playlistbediener
10 nov 2016
27
0
System of a down idd een supersub! Denk dat LP wel zal headlinen, maar GnR zou wel onwijs vet zijn. Nu afwachten wat de andere headliner gaat worden. Denk Kings of Leon, of zou Jan wat anders hebben om mee te verrassen (Coldplay, Bruno Mars)
 

NvL

Playlistbediener
16 dec 2014
43
0
Om op basis van een persoonlijk smaak het Pinkpop programma, nu na 2 bekende acts, of dat van vorig jaar al te kwantificeren als “slappe hap” klinkt wel erg zwak. Vanuit mijn persoonlijke smaak zie ik ook veel liever Arcade Fire of Radiohead.
Ik ben echter bang dat de meeste bezoekers niet erg gecharmeerd zullen zijn van de Radiohead muziek na het Album “Kid A” en dat de wei snel leeg zal lopen. Zelf zal ik er dan overigens wel nog zijn, het is echter geen erg toegankelijke muziek
Zelf zou ik graag Dreamtheater, Steve Wilson, Neil Young of Nick Cave zien, maar ik ben realistisch genoeg om te beseffen dat dit soort acts te duur zijn voor de plek die zij op het Pinkpop programma zouden kunnen innemen, dus wil ik dit soort artiesten zien moet ik ze ergens anders gaan kijken.

Als je het als festival echter klaar speelt om elk jaar toch weer een aantal grote acts te trekken die een groot en breed publiek trekken, mag je je zeker championsleage noemen. (overigens in mijn ogen de enige blunder die Jan Smeets ooit gemaakt heeft, het introduceren van deze term. Nu wordt deze kreet te pas en te pas gebruikt door mensen die graag in de negatieve teneur blijven hangen om hun ongenoegen over gebrek aan eigen favorieten te uiten).
Er worden vaak vergelijkingen met Werchter gemaakt, hoe vaak hebben Metallica, Editors en KOl inmiddels op Werchter gestaan. Indien MOJO een act voor de achtste keer op Pinkpop zou durven te plaatsen zou Pinkpop door deze mensen volledig met de grond gelijk gemaakt worden. Pinkpop hoeft gelukkig niet elke 2 jaar terug te vallen op een hardrock icoon dat moet teruggrijpen op het laatste relevante album van 25 jr. geleden en waar de setlist dus elke keer nagenoeg gelijk is.
Pinkpop heeft in dat opzicht een veel gevarieerder aanbod van headliners in de afgelopen jaren.
Mojo weet daarbij zelfs acts op Pinkpop op lagere plaatsen te progameren die bij andere Europese Topfestivals een headline spot hebben. (in het verleden o.a. Queens of the Stone Age / 30 Seconds to Mars/ Arcade Fire).
Het Pinkpopprogramma blijft daarnaast zeer gevarieerd en biedt voor nagenoeg elke smaak iets leuks. Zo heb ik vorig jaar bijvoorbeeld zeer genoten van Vintage Trouble, Skillet, Halestrom en Rammstein. In ieder geval leuker en actuele als bv the Offspring.

Met je Radiohead verhaal ben ik niet helemaal eens. Als je ziet hoe snel de kaartje voor Radiohead concerten verkocht zijn lijkt me dat toch een band die op elk festival past... ook op Pinkpop. En na vandaag staat voor mij wel vast waar ik na LL ook naartoe ga :D (#bks). Wat ik me ook nog afvroeg... ik merk dat nu ik wat ouder wordt (29) ik ook andere zaken wens van een festival... Als volleerd pinkpopganger zoek ik geen optredens meer van Green Day of SOAD, Andere mensen die dat ook zo ervaren?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Het gaat er vooral ook om of je de band kunt krijgen (logistiek), wil je of kun je het bedrag betalen wat de band wil en denk je dat je het publiek gaat trekken wat je wilt hebben. Ik kan me goed voorstellen dat PP Radiohead graag wilde maar dat ze niet tot het uiterste zijn gegaan (wat je met The Rolling Stones dus wel hebt)

Zoals al gezegd wordt: Radiohead past gewoon beter op BKS dan op PP net zoals AF. Dan kunnen de mensen die dat de bom vinden mooi naar BKS. Als Pinkpop voldoende alternatieven denkt te hebben dan kan ik me voorstellen dat ze niet de hoofdprijs voor Radiohead willen betalen.

Voor mezelf…ik heb Greenday nog nooit live gezien dus dat lijkt me wel een leuke feestband. SOAD ken ik live en is erg vet. Radiohead vind ik wel ok (Karma, PA en Creep vind ik best mooie nummers…jaja laat de puristen maar komen ? ) maar AF vind ik dus helemaal niks, Heb daar geen gwevoel bij.

Ik ben geen volleerd Pinkpopganger en ik bekijk of de programmering me aanspreekt..als dat zo is dan ga ik. Spreekt het me niet aan dan ga ik niet. M.b.t. je leeftijd Niels, 29,….ik ben 43 en ik ga ten eerste voor wat ik leuke muziek vind. ik hoef geen uitgebreid randprogramma, ik hoef geen theater, ik hoef geen vlotten te bouwen dus wat dat betreft boeit me dat niet zo. Het enige waar ik echt wel voor kies is niet meer kamperen. Ik regel een Airbnb of hotel in de buurt en daar slaap ik. Die drie dagen geen slaap krijgen met al die herrie op de camping….dat trek ik niet meer hahaha
 

Dansen met Janssen

Playlistbediener
9 mrt 2015
33
6
Ik ben gisteren naar een gratis toegankelijk festival geweest in hartje Maastricht.
Zal Pinkpop enkele namen hiermee delen?
Zelf zit ik te denken aan een Spik & Span, Vleisboeket of Beppie Kraft...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Ik ben gisteren naar een gratis toegankelijk festival geweest in hartje Maastricht.
Zal Pinkpop enkele namen hiermee delen?
Zelf zit ik te denken aan een Spik & Span, Vleisboeket of Beppie Kraft…
Misschien als er ooit een 6e podium komt voor Limburgse artiesten.... Met Janse Bagge, Rowwen Heze en Peppie als podium headliner!
LOL ;)

Nee, laten we dat maar laten... Is niet 3FM genoeg...
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
haha, dan ook maar direct de carnavalsvlag erbij en het feest is compleet! overigens ben ik gisteren vreemdgegaan en als Limburger in Keulen de carnaval in gaan schieten, ook tof! Brings was leuk, misschien komen die ook wel naar Pinkpop haha

even on topic: Editors hoop ik op Pinkpop te mogen verwelkomen: staan nu 2 weken na Pinkpop ook in Duitsland op Kosmonaut, na HuSo dus het derde festival in juni. Leuke sub?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken