Pinkpop 2016

Schlalip

Playlistbediener
2 apr 2015
48
24
Extra overlappingen door de verschuivingen: All time low met Kygo en John Newman met Jamie Lawson. Deze stonden bij mij sowieso al niet op het programma.

Moet wel zeggen dat het een beetje amateuristisch overkomt zo kort voor Pinkpop. In het beste scenario lijkt het alsof ze niet van te voren met het management van Paul overlegd hebben wat zijn speeltijd zou worden. In het slechtste scenario klopt er geen jota van hun hele berichtgeving en zitten daar een paar man die maar wat doen.

"Hey kiek, ig hub een blokkesjema gemaek". Cool, gooi mer op de site, kieke ver dernao waal of het klop"
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Extra overlappingen door de verschuivingen: All time low met Kygo en John Newman met Jamie Lawson. Deze stonden bij mij sowieso al niet op het programma.

Moet wel zeggen dat het een beetje amateuristisch overkomt zo kort voor Pinkpop. In het beste scenario lijkt het alsof ze niet van te voren met het management van Paul overlegd hebben wat zijn speeltijd zou worden. In het slechtste scenario klopt er geen jota van hun hele berichtgeving en zitten daar een paar man die maar wat doen.

“Hey kiek, ig hub een blokkesjema gemaek”. Cool, gooi mer op de site, kieke ver dernao waal of het klop”

Dit zal wel de laatste wijziging zijn voor het programma boekje gedrukt word. De officiele OOR Pinkpop Gids 2016 zal 'NU' wel gedrukt worden en zal overhandigd worden bij binnenkomst.
Die laatste aanpassingen zie ik als fine tuning..
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Eerste festivalset van Rammstein. Er zal nog wel iets aangepast worden maar zoals het nu is zal het voor het grootste gedeelte ook blijven

http://www.setlist.fm/setlist/rammstein/2016/autodromo-nazionale-monza-italy-bfed96e.html
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
bcmrmaybe wrote:
Eerste festivalset van Rammstein. Er zal nog wel iets aangepast worden maar zoals het nu is zal het voor het grootste gedeelte ook blijven

http://www.setlist.fm/setlist/rammstein/2016/autodromo-nazionale-monza-italy-bfed96e.html


Weinig verrassingen maar dat hoeft ook niet.
Stripped van Depeche Mode juich ik toe.
simple-smile.png
precies... weinig verrassing, maar is wel een show waar ik me erg op verheug hoor. Hoop dat ik na die avond nog een stem heb ;)
 

Schlalip

Playlistbediener
2 apr 2015
48
24
Ik hoop alleen dat ze hun act veranderd hebben. Ik heb nu wel vaak genoeg de toetsenist zien verbranden in een badkuip en met een bootje over het publiek zien gaan.

Maar als Seemann erbij zit dan ben ik er bang voor.

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Bedenk me net dat door de tijdverschuiving zondag ik een clash-achtig-akkefietje heb.
Na All Time Low zijn London Souls in Stage 4 ook al begonnen.
Ik denk dat ik dat half uurtje tussen ATL en BMTH bij 3FM-stage als pauze ga pakken en even rustig ga eten dan

Misschien is dat ook wel een leuk moment voor een Festileaks-Meeting tussen 18:00 en 18:30???
Ongeveer bij het Speciale Bieren terras met een beetje uitzicht op Kygo die zijn USB-stick afspeelt en uitzicht over het publiek daar.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Bedenk me net dat door de tijdverschuiving zondag ik een clash-achtig-akkefietje heb.
Na All Time Low zijn London Souls in Stage 4 ook al begonnen.
Ik denk dat ik dat half uurtje tussen ATL en BMTH bij 3FM-stage als pauze ga pakken en even rustig ga eten dan

Misschien is dat ook wel een leuk moment voor een Festileaks-Meeting tussen 18:00 en 18:30???
Ongeveer bij het Speciale Bieren terras met een beetje uitzicht op Kygo die zijn USB-stick afspeelt en uitzicht over het publiek daar.

ik wil wel een goede plekin de moshpit voor BMTH dus ja
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Ondertussen gooit Pinkpop nog 300 weekendkaarten om 12;00 in de verkoop. Vermoedelijk om de enorme 2e handskaartenhandel wat te stagneren, want daar zijn de prijzen enorm aan het zakken. Op deze manier hoopt Pinkpop dat mensen die twijfelen gewoon 195 euro neerleggen en zeker zijn van een entreebewijs ipv de onzekerheid van Ticketswap en consorten.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
421
115
Onzekerheid van ticketswap?!
Het vakantiegeld trucje wie zegt dat het maar 300 zijn.
Nu heb ik 1 clash NBT en ghost ik vroeg met dus af of ghost ook veranderd is vergeleken met 2014 of kunnen we hetzelfde verwachten.?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Wat bedoel je? Ticketswap controleerd de "echtheid" van het kaartje, maar je kan het wel bij wijze van spreke 30x verkopen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Wat bedoel je? Ticketswap controleerd de “echtheid” van het kaartje, maar je kan het wel bij wijze van spreke 30x verkopen.
Dat laatste is vooral het probleem. Geloof me, elk jaar veel gedupeerde hoor.



Ondertussen gooit Pinkpop nog 300 weekendkaarten om 12;00 in de verkoop. Vermoedelijk om de enorme 2e handskaartenhandel wat te stagneren, want daar zijn de prijzen enorm aan het zakken. Op deze manier hoopt Pinkpop dat mensen die twijfelen gewoon 195 euro neerleggen en zeker zijn van een entreebewijs ipv de onzekerheid van Ticketswap en consorten.
Vreemd ze gooien het op overgebleven uit het aantal kaarten dat ieder jaar beschikbaar is voor sponsors, partners en gasten van het festival.
Er is dus een behoorlijk bak kaarten achter de hand gehouden en de sponsors, partners en gasten hebben geen interesse of de organisatie is minder gul en vrijgevig dit jaar.

Kortom, voor volgend jaar hoeven we ons echt geen zorgen te maken over de kaartverkoop. Zelfs bij een hectische start van voorverkoop komen er nog wel wat mogelijkheden achteraan, blijkt nu.
Zelfs voor de last-minute beslissers nog.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Het lijkt me dat Pinkpop niet wakker ligt van 300 man meer of minder op het terrein, die komen anders illegaal toch wel binnen door het afdoen van bandjes etc.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Het lijkt me dat Pinkpop niet wakker ligt van 300 man meer of minder op het terrein, die komen anders illegaal toch wel binnen door het afdoen van bandjes etc.

Nee, dat denk ik ook niet. Wat zijn 300 man op ruim 60 duizend, op het terrein.
Maar, 300 verkochte weekend kaarten is wel 58.500,-- Euro, daar kunnen ze wel even wakker van liggen als ze de kaartjes toch niet wegdoen aan sponsors en gasten.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
58.500 euro is niks voor een festival als Pinkpop, relatief gezien dan. Stel het wordt een dag 27 graden en mensen drinken allemaal 1 consumptie meer, is dat weer 67.000x2,50= €167.500 extra..
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.169
4.314
Ik hoop alleen dat ze hun act veranderd hebben. Ik heb nu wel vaak genoeg de toetsenist zien verbranden in een badkuip en met een bootje over het publiek zien gaan.

Maar als Seemann erbij zit dan ben ik er bang voor.

Dat bootje over het publiek doen ze op festival al een tijdje niet meer...
 

Schlalip

Playlistbediener
2 apr 2015
48
24
Dat wordt dan 0,5 % meer bezoekers hetgeen betekent dat je met een gemiddelde bier comsumptie van 25 pinten per dag en een gemiddelde wachttijd van 2 minuten per biertje je 45 seconden langer in de rij staat.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken