Pinkpop 2016

Tara

Playlistbediener
5 nov 2015
22
0
Ik zit momenteel in de Ziggo Dome te kijken naar Sunset Sons, is er nog iemand anders die zojuist "see you at Pinkpop" verstond of word ik paranoïde? 8-O
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Ik zit momenteel in de Ziggo Dome te kijken naar Sunset Sons, is er nog iemand anders die zojuist “see you at Pinkpop” verstond of word ik paranoïde?
Ik vind het niet gek, Sunset Sun staat dat weekend ook op Isle of Wight Festival.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Tara wrote:
Ik zit momenteel in de Ziggo Dome te kijken naar Sunset Sons, is er nog iemand anders die zojuist “see you at Pinkpop” verstond of word ik paranoïde?


Ik vind het niet gek, Sunset Sun staat dat weekend ook op Isle of Wight Festival.

Hij zei see you in April.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik zit momenteel in de Ziggo Dome te kijken naar Sunset Sons, is er nog iemand anders die zojuist “see you at Pinkpop” verstond of word ik paranoïde? ?

Mijn stiefdochter stond bij het podium en die heeft niks over PinkPop gehoord. Ik vind het er niks aan dus wij zijn pas bij het begin van Imagine Dragons gaan zitten :). Lijkt me leuk als die een setje van een uur op Pinkpop spelen.

 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Dit is de eerste helft van mijn lijst! Volgende week plaats ik het tweede deel ;)

Red Hot Chili Peppers - Rammstein - Paul McCartney
Mando Diao - Nightwish - The 1975 - Tenacious D - Korn - Billy Talent - Damien Rice
Duran Duran - James Morrison - Maroon 5 - Bring Me The Horizon - Bastille - Doe Maar
Shinedown - HAEVN - Douwe Bob - Lucas Hamming - Apocalyptica - Jess Glynne - Gutterdämmerung
De Staat - Causes - Storksky - Lil’ Kleine & Ronnie Flex - Fresku - Underworld

Kanshebbers denken jullie?
 

JasperFM

Playlistbediener
28 okt 2015
16
0
@popijn Buiten het feit dat ik het helemaal geweldig zou vinden, waarom zou Duran Duran naar Pinkpop komen? Is dat nog wel 'fris' genoeg voor het verjongende publiek?
Ik ben zelf 16 jaar en heb toevallig vorige week het singletje 'The Reflex' gevonden in een oude platenkoffer van m'n pa, haha wat een toeval.
Verder lijkt het me erg tof als Bastille en Maroon 5 komen, alleen of Macca de derde headliner wordt betwijfel ik...

Op de een of andere manier moet ik steeds aan Katy Perry of Taylor Swift denken, voor een lekkere pop-zondag...
 

LucR

Campingartiest
10 nov 2013
67
0
Korn kan je afstrepen, hebben al een zaalshow in Nederland staan.

Daar ben ik het niet mee eens. Limp Bizkit speelde in 2014 de volgende shows:

7 juni: Vestrock, Hulst
8 juni: Pinkpop, Landgraaf
10 juni: Patronaat, Haarlem
11 juni: Hedon, Zwolle
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
@popijn
Veel van de namen die je noemt zoals underworld en de staat staan ook al op paaspop. Vraag is dan of ze op pinkpop komen, al denk ik dat Nederlandse artiesten die daar staan wel kans maken omdat die toch meerdere NL shows doen. Underworld bijvoorbeeld kan je om die reden dus helaas wegstrepen, die gaat niet naast paaspop ook nog pinkpop doen vrees ik. Verder vind ik bands als korn en nightwish, the 1975 en BMTH wel goede kanshebbers.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
Bij zulke bands maakt het minder uit. Hun vaste groep fans zijn meestal niet de mensen die op Pinkpop komen. Beide acts hebben daarnaast wel genoeg nummers die ook wel bij het grotere publiek bekend zijn. Hierdoor kunnen ze wel op zulke festivals staan en daarnaast ook zaalshows doen.
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
@superginger Klopt dat er een paar overeenkomsten bij staan tussen Paaspop en Pinkpop. Maar juist daarom heb ik het ook gedaan. Zo stonden vorig jaar Anouk, Kensington, Dotan, Selah Sue, John Coffey, Joost van Bellen, Kovacs, Typhoon én Fiddler's Green allemaal op beide festivals! Kan dit jaar denk ik ook zomaar gebeuren. Underworld is niet Nederlands, dat is dan waar ja.. Maar dat was Fiddler's Green ook niet. En volgens mij is Underworld vrij populair in NL toch?

@jasperFM Er is elk jaar wel wat oude meuk voor het iets oudere publiek ;) Overigens heb ik daar ook niks tegen. Een pop-dag zou eventueel ook nog kunnen ja, al had Smeets geloof ik iets gezegd dat het een redelijk gevestigde naam zou worden toch?

@LucR en @Romy Ik dacht ook aan Limp Bizkit inderdaad! Stonden toen twee dagen na Pinkpop ook gewoon in het Patronaat. En aangezien Korn in Tivoli staat (relatief een kleine zaal), denk ik dat Pinkpop daar prima bij zou passen.
 

Floating

Randprogramma
6 mrt 2014
134
0
Linkin Park kunnen we waarschijnlijk ook niet verwachten? Als Jan een 'juichend' publiek wil met de persconferentie.
 

Tara

Playlistbediener
5 nov 2015
22
0
DennisvdBr wrote:
Tara wrote:
Ik zit momenteel in de Ziggo Dome te kijken naar Sunset Sons, is er nog iemand anders die zojuist “see you at Pinkpop” verstond of word ik paranoïde?


Ik vind het niet gek, Sunset Sun staat dat weekend ook op Isle of Wight Festival.


Hij zei see you in April.

Oke, bedankt voor de verheldering! Ik word paranoïde dus... xD
 

Amber

Randprogramma
8 dec 2014
128
2
Voor de mensen die geen kaarten voor de perspresentatie hebben gewonnen bij Pinkpop: bij 3FM op de site kan je nu ook kaarten winnen! :wink:
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.669
2.001
Biffy Clyro lijkt me trouwens een goede kanshebber om dit jaar te subben voor RHCP of Rammstein. Komen met een nieuwe plaat, staan rond Pinkpop op de Europese festivals en waren bij hun vorige passage in 2014 de twee na laatste band op de main stage.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
@Martijn
Dan vind ik biffy clyro inderdaad wel een goeie sub voor de peppers. Bij Rammstein lijkt iets als nightwish of sabaton me meer gepast, als ze uberhaupt de dagen op genres in gaan delen (metaldag, popdag etc).
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.511
4.846
Linkin Park kunnen we waarschijnlijk ook niet verwachten? Als Jan een ‘juichend’ publiek wil met de persconferentie.

Misschien denkt Jan hierover anders dan het publiek?
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Linkin park lijkt me daarnaast erg onwaarschijnlijk aangezien ze niet aan het touren zijn en dat vorig jaar al gedaan hebben.
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Paul McCartney, moby en major lazer zeker

Hoe kom je bij Moby?

De lijst krijgt steeds meer vorm, zijn hier nog prijzen mee te winnen? ;)

Red Hot Chili Peppers - Rammstein - Paul McCartney
Damien Rice - James Morrison - Maroon 5 - Bring Me The Horizon
Bastille - Doe Maar - Duran Duran - The 1975 - Tenacious D
Mando Diao - Nightwish - Korn - Billy Talent - Gutterdämmerung
Major Lazer - New Order - Golden Earring - Years & Years - Biffy Clyro
Shinedown - De Staat - Douwe Bob - Apocalyptica - Underworld - Savages - MØ
Walk The Moon - Twin Atlantic - Halestorm - Jess Glynne - Sam Feldt - Bassjackers
HAEVN - Causes - Storksky - Lil' Kleine & Ronnie Flex - Fresku - Lucas Hamming
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken