Pinkpop 2016

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
WeckoJ wrote:
Nou dat weet ik zo net nog niet hoor, want Giel vraagt wel vaker dingen die niet waar waren dus ik denk niet dat hij meer inside informatie heeft eigenlijk. Als hij dat wel zou hebben waarom zou die dan nog bellen en het niet gewoon zeggen. Neemt niet weg dat ik RHCP nu ook wel erg aannemelijk vind.


Kleinere bandjes zit hij weleens te vissen en/of z’n eigen 3FM shit te pluggen ja, headliners gaat hij echt niet zomaar wat namen de wereld in slingeren die niet ergens op zijn gebaseerd.

Maar het is dan ook gebaseerd op het feit dat ze dat weekend in Europa zijn. Nogmaals ik zeg niet dat het niet RHCP wordt, want ook ik denk dat, maar het hoeft echt niet. Ik kan niet zo veel voorbeelden noemen maar heb Jan toch vaak nee horen zeggen over bijvoorbeeld PJ in het verleden.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.472
716
Wat mij doet twijfelen is die aankondiging van Nova Rock. Ik vind het ergens wel raar dat enkele van de grootste festivals in Europa zo zitten te anticiperen naar 12u, en Nova Rock de Peppers dan zonder probleem al 's ochtends mag aankondigen. Is toch een ander verhaal dan Download (met Rammstein) wat betreft de positie in het festivallandschap. Het kan net zo goed toeval zijn dat die net RHCP bekend maken vlak voor een grote PJ-aankondiging.

Maar goed, alles kan. Al is het wel 100% zeker dat het tussen RHCP en PJ gaat.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Hoor nu van meerdere kanten (mensen die wel eerder op basis van bronnen iets goed wisten te voorspellen) dat het 'gewoon' RHCP gaat worden straks. Al dan niet in combinatie met direct Rammstein ook officieel vanuit PP.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Wat mij doet twijfelen is die aankondiging van Nova Rock. Ik vind het ergens wel raar dat enkele van de grootste festivals in Europa zo zitten te anticiperen naar 12u, en Nova Rock de Peppers dan zonder probleem al ‘s ochtends mag aankondigen. Is toch een ander verhaal dan Download (met Rammstein) wat betreft de positie in het festivallandschap. Het kan net zo goed toeval zijn dat die net RHCP bekend maken vlak voor een grote PJ-aankondiging.

Maar goed, alles kan. Al is het wel 100% zeker dat het tussen RHCP en PJ gaat.

Dat ben ik overigens wel met je eens ja, verwacht die 'exclusiviteit' dan eerder bij een Roskilde of RaR. Maar goed, wellicht gooit Nova Rock dit jaar er een extra zak knaken tegenaan en hebben ze die exclusiviteit gekocht.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Oh hoor nu ook wel weer wat over PJ vanuit 'bronnen' (of iig; mensen die bronnen hebben). CONFUSING.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
CONFUSING is exact het juiste woord, heb nu zoveel vensters open, weet niet welke ik eerst moet verversen...
“Let’s everybody carry on, carry on”
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Straks blijkt het gewoon weer om Kings of Leon te gaan
1f609.png

30 Seconds To Mars, dan vreet ik echt m'n schoen op.
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Straks kondigen ze Adele aan als headliner :p

Of we hebben zo gewoon gelijk drie headliner bevestigd vanuit Pinkpop.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Straks kondigen ze Adele aan als headliner
1f61b.png


Of we hebben zo gewoon gelijk drie headliner bevestigd vanuit Pinkpop.

Ben wel benieuwd hoe ze Rammstein aanpakken, die nu doodzwijgen en doen alsof dit je eerste headliner(s) zijn staat ook een beetje sneu.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Red Hot Chili Peppers, Black Sabbath und Volbeat exklusiv!
Zwillingsfestivals in Mendig und Nürnberg vom 3. - 5. Juni
Schon mehr als 30 Acts bestätigt!

RaR
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken