Pinkpop 2016

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Eventjes een theorie:

Pearl Jam postte daarnet “Let’s everybody carry on, carry on”. Waarmee ik meteen aan Roskilde denk, dat straks om 12 met nieuws komt. Bovendien hinten ze al een tijd naar meer tourdata dezer dagen.

dat dacht ik ook
had het wel in Pearl Jam topic gezet, maar durfde hier nog niet zo zeker te posten
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
geruchten gaan dat er om 12 uur een officiële aankondiging gaat komen.
ik wil bij deze er op wijzen dat een naam aangegeven na officiele aankondiging van act of Pinkpop niet meer meetelt
– – ben dus nog snel erbij!!! – – –

Doorgegeven!

Zeg wat denken we qua nederlandse inbreng te verwachten?

Dacht zelf aan Lucas Hamming in een Jett Rebel rol zoals in 2014? Openen op 3FM stage? En Fresku zou ik een vette naam vinden of gaat die denkje door naar Lowlands?
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Fresku lijkt me inderdaad meer een naam voor Lowlands. Lucas Hamming en Jett Rebel zijn beiden meer dan welkom :)
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Zat net even bij het voorspelspel te kijken. Meest genoemde derder headliners zijn Coldplay, Pearl Jam en Editors. Ik vraag me nog steeds af of Editors uberhaupt kunnen headlinen?
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Eventjes een theorie:

Pearl Jam postte daarnet “Let’s everybody carry on, carry on”. Waarmee ik meteen aan Roskilde denk, dat straks om 12 met nieuws komt. Bovendien hinten ze al een tijd naar meer tourdata dezer dagen.

Zal al dat 12u geweld niet gewoon RHCP zijn? Lijkt me sterk dat twee bands van dit formaat PRECIES op hetzelfde tijdstip met een lading festivals gaan komen, dat wordt wel afgestemd, net zoals festivals onderling dat vaak wel een beetje plannen (zie bv. Werchter/Pinkpop).
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
@bram1996 zou gaaf zijn! Ook met bullet for my valentine of bring me the horizon zou ik dik tevreden zijn.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Wie zegt dat het zeker is dat RHCP om 12 uur met een tour komen? Het nieuws om 12 uur komt vanuit de VS dus PJ zou dat ook kunnen zijn, of Korn, haha.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Wie zegt dat het zeker is dat RHCP om 12 uur met een tour komen? Het nieuws om 12 uur komt vanuit de VS dus PJ zou dat ook kunnen zijn, of Korn, haha.

of 30STM, maar RHCP is aangekondigd voor Nova Rock dus plausibel dat die met een lading dates komen vanochtend.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Maar dan vraag ik me wel af waarom Giel specifiek naar de peppers vroeg. Hij zal toch wel enige aanleiding hebben gehad om daarnaar te vragen en niet naar Pearl Jam? Of zie ik dat verkeerd?
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Plausibel is het zeker, maar dat wil niet zeggen dat het ook zo is. Dat zowel PJ als RHCP met een tour komen tegelijk lijkt me erg sterk maar wat ik dus wilde zeggen is dat het niet persee RHCP hoeft te zijn. Het zou wel het meest logisch zijn ja.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Maar dan vraag ik me wel af waarom Giel specifiek naar de peppers vroeg. Hij zal toch wel enige aanleiding hebben gehad om daarnaar te vragen en niet naar Pearl Jam? Of zie ik dat verkeerd?

Dat had hij ook want RHCP zijn bekend gemaakt voor NovaRock (Oos) vanmorgen ;)
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Maar dan vraag ik me wel af waarom Giel specifiek naar de peppers vroeg. Hij zal toch wel enige aanleiding hebben gehad om daarnaar te vragen en niet naar Pearl Jam? Of zie ik dat verkeerd?

Klopt hoor, die zal ook wel wat ingefluisterd hebben gekregen. Lijkt me sterk dat hij net als wij festivalgekkies de Oostenrijkse berichten volgt over Nova Rock én dan nog de link legt naar Pinkpop. Dat is voor de gemiddelde 3FM-luisteraar niet te volgen.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Jaa dat wist ik, maar zou dat dan inderdaad de enige aanleiding zijn?

Nee joh, stel je eens voor dat het dan wél PJ is en niet RHCP. Dan heeft Giel dus ook best een flater geslagen én zijn alle RHCP-fans pissed. Dat risico gaan ze niet lopen, zeker niet als dikke vriend van Pinkpop. Die checken echt wel eea voor ze deze suggestie wekken.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Nou dat weet ik zo net nog niet hoor, want Giel vraagt wel vaker dingen die niet waar waren dus ik denk niet dat hij meer inside informatie heeft eigenlijk. Als hij dat wel zou hebben waarom zou die dan nog bellen en het niet gewoon zeggen. Neemt niet weg dat ik RHCP nu ook wel erg aannemelijk vind.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Plus, eventjes terugkoppelen:

Voor PP Marketing is dat ook fijn, zie hoe hyped dit forum is ervoor (3 paginas gevuld sinds gisteravond lmao)

En zo zullen er vast nog genoeg anderen zijn die net als wij erop zitten te broeden. Gewoon lekker simpel wat hypen voor de 1e naam, niks mis mee alleen maar slim
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Nou dat weet ik zo net nog niet hoor, want Giel vraagt wel vaker dingen die niet waar waren dus ik denk niet dat hij meer inside informatie heeft eigenlijk. Als hij dat wel zou hebben waarom zou die dan nog bellen en het niet gewoon zeggen. Neemt niet weg dat ik RHCP nu ook wel erg aannemelijk vind.

Kleinere bandjes zit hij weleens te vissen en/of z'n eigen 3FM shit te pluggen ja, headliners gaat hij echt niet zomaar wat namen de wereld in slingeren die niet ergens op zijn gebaseerd.

Dat gezegd hebbende kan het best dat zowel PJ als RHCP komen hé, en de volgorde van bevestigingen gewoon anders ligt dan we / ik nu denken.

Roskilde blijft ook een lastige om mee te vergelijken, die hebben ieder jaar ook wel weer wat exclusiefs / afwijkends. Dus kan zomaar dat zij PJ doen en de rest RHCP. Maar nogmaals, lijkt me sterk dat twee bands van dat formaat dan precies op dezelfde tijd dates gaan droppen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken