Pinkpop 2016

Stephan

Playlistbediener
15 jun 2015
40
0
Verwacht RHCP dan id eerder op de zondag met een goede sub en dan een "top" naam voor de vrijdag.
Voor de vrijdag verwacht ik dan, of het reëel is qua prijzen is altijd maar de vraag: U2 of Coldplay. waarbij de voorkeur dan naar U2 gaat.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Jan kennende zou hij het dan ontkennen en dat deed hij niet. Beelen had al informatie en heus niet alleen vanwege een Novarock bekendmaking.

Euhm jawel dat deed hij wel. Hij zei eerst nee om dat vervolgens van ja ik weet het niet van te maken, maar hij zei duidelijk wel eerst nee.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.732
7.514
Op het moment dat ik het typ maakt Fortarock het bekend. Geen Volbeat, disturbed, King diamond op Pinkpop :'(
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Ja, maar in 2012 hadden ze net een nieuw album uit, nu na 2011 niks. Maar goed kennelijk vergis ik me dan enigszins in hun populariteit. Maar als ik zo rondlees schijnt het live niet zo bijzonder te zijn dus wat dat betreft snap ik het dan niet helemaal. Ach ik heb net het gesprek tussen Giel en Jan teruggeluisterd maar daar kan ik nog niet echt conclusies aan verbinden. Het zou kunnen zijn dat RHCP vanmiddag me nieuws komt maar kan zomaar ook een andere band zijn.
Ze zijn een nieuw album aan het opnemen.

Overigens vond ik ze in het Goffertpark prima spelen toen.
 

Wilbert

Playlistbediener
19 nov 2014
34
0
Ik was bij het concert van RHCP in de Goffert een paar jaar geleden en vond ze prima spelen. Ben misschien niet kritisch genoeg hoor, maar het is best een leuke show en vooral veel herkenbaar materiaal.
Hoop nog wel op een headliner van het formaat Coldplay/Pearl Jam als 3e. En Editors als sub voor RHCP zou ik ook prima vinden!
 

RedHotter

Campingartiest
19 nov 2014
66
0
Ik ben inwendig aan het stuiteren van adrenaline, aah
Overigens kan ik melden dat RHCP ook in mijn generatie (ik ben 18) nog steeds populair is, die gaan makkelijk uitverkopen.
 

JeroenJ

Campingartiest
22 okt 2015
97
0
Brian wrote:
Op het moment dat ik het typ maakt Fortarock het bekend. Geen Volbeat, disturbed, King diamond op Pinkpop :'(


Dat zag Vincent Bijlo nog aankomen
1f609.png


Jan zet gewoon Kensington voor Rammstein.

Het trieste is dat dat nog echt kan gebeuren ook.

En wat heeft fucking King Diamond te zoeken op Pinkpop.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Ik vraag me oprecht af waarom iedereen zo zeker is dat Editors gaat headlinen :p

Blijkbaar is het gros hier alleen bezig met Pinkpop want bedenk je eens wat overblijft voor Lowlands? Juist, bijna niks :p

Ik denk eerder dat Editors geschikt is als headliner voor Lowlands dan weer voor de 2e x in 3 jaar op Pinkpop. Laatste keer dat Editors Lowlands deden als headliner was 2013, daarom denk ik dat dat voor de hand liggender is.

Imo. krijg je in ieder geval met Rammstein en RHCP minder een run op kaarten dan Stones/AM/Metallica. Maarja je weet het nooit, wanneer er een naam ala AC/DC of PJ nog bijgemoffelt word dan is dit een gevalletje 2014 denk ik.

Bullet For My Valentine en zeker Dropkick muprhys zou ik heel graag verwelkomen op een Rammstein dag, mooie namen die nog op mn wishlist staan!
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Ik vraag me oprecht af waarom iedereen zo zeker is dat Editors gaat headlinen
1f61b.png


Blijkbaar is het gros hier alleen bezig met Pinkpop want bedenk je eens wat overblijft voor Lowlands? Juist, bijna niks
1f61b.png


Ik denk eerder dat Editors geschikt is als headliner voor Lowlands dan weer voor de 2e x in 3 jaar op Pinkpop. Laatste keer dat Editors Lowlands deden als headliner was 2013, daarom denk ik dat dat voor de hand liggender is.

Imo. krijg je in ieder geval met Rammstein en RHCP minder een run op kaarten dan Stones/AM/Metallica. Maarja je weet het nooit, wanneer er een naam ala AC/DC of PJ nog bijgemoffelt word dan is dit een gevalletje 2014 denk ik.

Bullet For My Valentine en zeker Dropkick muprhys zou ik heel graag verwelkomen op een Rammstein dag, mooie namen die nog op mn wishlist staan!

Dat lijkt me een stukkie waarschijnlijker ja, dat zijn ook wat commercieel interessantere namen dan het gros wat nu op Forta staat.
 

JeroenJ

Campingartiest
22 okt 2015
97
0
Ik vraag me oprecht af waarom iedereen zo zeker is dat Editors gaat headlinen
1f61b.png


Blijkbaar is het gros hier alleen bezig met Pinkpop want bedenk je eens wat overblijft voor Lowlands? Juist, bijna niks
1f61b.png


Ik denk eerder dat Editors geschikt is als headliner voor Lowlands dan weer voor de 2e x in 3 jaar op Pinkpop. Laatste keer dat Editors Lowlands deden als headliner was 2013, daarom denk ik dat dat voor de hand liggender is.

Imo. krijg je in ieder geval met Rammstein en RHCP minder een run op kaarten dan Stones/AM/Metallica. Maarja je weet het nooit, wanneer er een naam ala AC/DC of PJ nog bijgemoffelt word dan is dit een gevalletje 2014 denk ik.

Bullet For My Valentine en zeker Dropkick muprhys zou ik heel graag verwelkomen op een Rammstein dag, mooie namen die nog op mn wishlist staan!

De namen die je allemaal opnoemt hoeven van mij inderdaad niet naar Lowlands, daar hebben we een Pinkpop voor.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Volgens mij zijn er echt niet zoveel mensen hier die denken dat Editors gaan headlinen op PP hoor. Ik zie ze ook niet echt als headliner komen, wellicht wel als sub. Of inderdaad headliner op een ander festival zoals DTRH of BKS. Lowlands zou ook kunnen maar aangezien de geruchten gaan dat ze touren in juni/juli is augustus dan juist weer ver weg. Maar zou inderdaad wel een goede headliner kunnen zijn voor Lowlands.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
De namen die je allemaal opnoemt hoeven van mij inderdaad niet naar Lowlands, daar hebben we een Pinkpop voor.

Ja, als ik elk festival mocht invullen met de bandjes die ik leuk vind dan kan iedereen dat en werd alles een puinzooi :p
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Ik begin me steeds meer te ergeren aan Jan eigenlijk, die vent lult elke keer maar wat.
Tuurlijk, het is slimme promotie om de hypemachine aan te slingeren, maar echt professionele pr lijkt de hele tijd maar ver weg voor Pinkpop.

Also: Ik zie de RHCP graag komen, al ben ik heel erg bang dat de nieuwe plaat nog slechter dat I'm With You gaat worden. Ik ben benieuwd wat voor impact zoiets zo hebben op de ticketverkoop.
 

JeroenJ

Campingartiest
22 okt 2015
97
0
JeroenJ wrote:
De namen die je allemaal opnoemt hoeven van mij inderdaad niet naar Lowlands, daar hebben we een Pinkpop voor.

Ja, als ik elk festival mocht invullen met de bandjes die ik leuk vind dan kan iedereen dat en werd alles een puinzooi
1f61b.png

Gebaseerd op de huidige doelgroep van de genoemde festivals, niet uit eigen belang. Misschien alleen de Redacteuren voor Lowlands, maar dat zie ik nu gewoon niet meer gebeuren..
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
RHCP op zondag. Rammstein zaterdag. Vrijdag zou dan echt nog een grote moeten zijn. Persoonlijk erg blij met RHCP als die bevestigd worden. Stonden nog op mijn bucketlist. Maar in ieder geval een leuk rockprogramma tot nu toe. ????
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.732
7.514
@ loveless en JeroenJ. Ik weet/wist het ook wel. Het was gewoon een beetje hopen tegen beter weten in. En idd King diamond hoort gewoon op Fortarock.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.472
716
Eventjes een theorie:

Pearl Jam postte daarnet "Let's everybody carry on, carry on". Waarmee ik meteen aan Roskilde denk, dat straks om 12 met nieuws komt. Bovendien hinten ze al een tijd naar meer tourdata dezer dagen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken