Pinkpop 2016

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Als Rammstein niet rond was geweest dan had Jan niks gezegd. Dat zijn gelukkig geen Rolling Stones taferelen.

Ik heb nog een mailtje gehad van Pinkpop waarin ik ze had gevraagd wanneer ze wat namen prijs gaan geven........krijg ik als antwoord *trapt even open deur in* "Dit jaar zeker!"......No shit Sherlock.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Als Rammstein niet rond was geweest dan had Jan niks gezegd. Dat zijn gelukkig geen Rolling Stones taferelen.

Ik heb nog een mailtje gehad van Pinkpop waarin ik ze had gevraagd wanneer ze wat namen prijs gaan geven……..krijg ik als antwoord *trapt even open deur in* “Dit jaar zeker!”……No shit Sherlock.

Leuk antwoord! :)

 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Ik zou graag eens wat namen willen horen. Rock am Ring en Helfest deze week met namen. Ik verwacht dat Werchter ook wel eens met namen kan gaan komen...deze of volgende week en dan kunnen we eens kijken in wat voor hoek we het kunnen zoeken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.575
6.772
woensdag eerste namen/nieuws Nova Rock?
Nova Rock Oostenrijk zal gehouden worden van 9 tot 11 juni, dat is slechts 1 dag verschoven t.o.v. Pinkpop.

NOVA ROCK
28.10.15 – be prepared! ‪#‎NR16‬
tja, 30 Seconds to Farts komt woensdag ook met nieuws.
Nou, als die in het Pinkpop weekend naar Oostenrijk gaan en laatste keer Pinkpop was 2013, daar komen wel wat keukenmeiden op af...
(maar mogen weg blijven van mij)
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
tja, 30 Seconds to Farts komt woensdag ook met nieuws.

Ik zou 30STM eigenlijk nog best willen zien, maar alleen vanwege nostalgia die ik heb met de eerste 2 platen. Nu vind ik ze echt super butt.
Speelden ze op de vorige passage eigenlijk nog nummers van de eerste 2 platen? Zo niet, dan mogen ze inderdaad thuis blijven :p
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.473
716
Verdorie, en ik maar hopen dat Jared Leto's groeiende succes in Hollywood zou zorgen voor een lange pauze van die kutband.

Als ze woensdag met festivaldata komen zijn ze in ieder geval niet de enige grote naam. Open'er komt met een headliner, en 30STM past niet binnen de typische programmering van dat festival.
 

Joey16178995531

Campingartiest
21 okt 2015
83
0
Macklemore & Ryan Lewis in de ZiggoDome. Iets voor Pinkpop ook?
http://www.nu.nl/muziek/4152310/macklemore-en-ryan-lewis-volgend-jaar-samen-in-ziggo-dome.html
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.473
716
Pin me hier niet op vast maar:

De hoofdmoderator op eFestivals, aka de man met persoonlijke contacten binnen Glasto, zegt dat volgens zijn bronnen Foo Fighters nog steeds voor Glastonbury opgeschreven staat. Indien zowel hij als Jan Smeets de waarheid spreken heeft Bonnaroo Pinkpop waarschijnlijk weer eens genaaid...
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Ik zou 30STM eigenlijk nog best willen zien, maar alleen vanwege nostalgia die ik heb met de eerste 2 platen. Nu vind ik ze echt super butt.
Speelden ze op de vorige passage eigenlijk nog nummers van de eerste 2 platen? Zo niet, dan mogen ze inderdaad thuis blijven :p

Sowieso ouwe, dat eerste album van hun is facking underrated. Enige wat ze van de eerste twee nog spelen is volgens mij een akoustische versie van The Kill. Als je een beetje geluk hebt nog Attack of From Yesterday, verder gewoon lekker het nieuwe werk natuurlijk.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Dennis1808 wrote:
Ik zou 30STM eigenlijk nog best willen zien, maar alleen vanwege nostalgia die ik heb met de eerste 2 platen. Nu vind ik ze echt super butt.
Speelden ze op de vorige passage eigenlijk nog nummers van de eerste 2 platen? Zo niet, dan mogen ze inderdaad thuis blijven :p

Sowieso ouwe, dat eerste album van hun is facking underrated. Enige wat ze van de eerste twee nog spelen is volgens mij een akoustische versie van The Kill. Als je een beetje geluk hebt nog Attack of From Yesterday, verder gewoon lekker het nieuwe werk natuurlijk.

Overrated of niet, de twaalf jarige ik vond het toen nog fantastisch :p
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Pin me hier niet op vast maar:

De hoofdmoderator op eFestivals, aka de man met persoonlijke contacten binnen Glasto, zegt dat volgens zijn bronnen Foo Fighters nog steeds voor Glastonbury opgeschreven staat. Indien zowel hij als Jan Smeets de waarheid spreken heeft Bonnaroo Pinkpop waarschijnlijk weer eens genaaid…


Misschien heeft Dave 5 november in de Ziggo daar nog wat over te melden en komen ze toch met een verkapt tourtje langs de de gemiste festivals en moeten Smeets en co allemaal hun monden houden van de band cq management.

Ik zal mijn oren gespitst houden tijdens het concert :p
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Pin me hier niet op vast maar:

De hoofdmoderator op eFestivals, aka de man met persoonlijke contacten binnen Glasto, zegt dat volgens zijn bronnen Foo Fighters nog steeds voor Glastonbury opgeschreven staat. Indien zowel hij als Jan Smeets de waarheid spreken heeft Bonnaroo Pinkpop waarschijnlijk weer eens genaaid…
Dat zou ook verklaren waarom ze niet nog snel een show in België hebben ingepland voor komende maand. Hebben ze in Italië wel gedaan. Die staan gewoon dan gewoon op Werchter, en pakken Roskilde ook even mee ofzo.

Misschien is er in juni iets te snel geroepen 'we maken het goed' en stonden er voor het Pinkpop/Download weekend al andere verplichtingen op de agenda...

//verwacht in de Ziggo Dome wel een mega goede show als goedmakertje. Benieuwd of Dave nog op de troon zit..
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Dat zou ook verklaren waarom ze niet nog snel een show in België hebben ingepland voor komende maand. Hebben ze in Italië wel gedaan. Die staan gewoon dan gewoon op Werchter, en pakken Roskilde ook even mee ofzo.

Misschien is er in juni iets te snel geroepen ‘we maken het goed’ en stonden er voor het Pinkpop/Download weekend al andere verplichtingen op de agenda…

//verwacht in de Ziggo Dome wel een mega goede show als goedmakertje. Benieuwd of Dave nog op de troon zit..


Ik denk dat ie weer rondhuppelt als een jong hertje :-D "Something from Nothinggggggggggggg"
 

RedHotter

Campingartiest
19 nov 2014
66
0
The Temper Trap komt met een nieuw album binnen kort...
Enige kans of ze langs PP zouden komen, of worden ze dan weggekaapt door Best Kept Secret?
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Zullen we stoppen met het over het concert van de Foo Fighters hebben? Ik heb mijn kaartje weg moeten doen omdat ik tegelijkertijd een tentamen heb....
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Zullen we stoppen met het over het concert van de Foo Fighters hebben? Ik heb mijn kaartje weg moeten doen omdat ik tegelijkertijd een tentamen heb….

Sorry Christiaan maar verheug me er erg op.....Ik zal er over ophouden..
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Zullen we stoppen met het over het concert van de Foo Fighters hebben? Ik heb mijn kaartje weg moeten doen omdat ik tegelijkertijd een tentamen heb….

Sorry Christiaan maar verheug me er erg op…..Ik zal er over ophouden..

Ik ben zo jaloers! Had geen geld op dat moment en zou ze toch op Pinkpop gaan zien dusja... Maar veel plezier en breng maar uitgebreid verslag uit haha
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Pin me hier niet op vast maar:

De hoofdmoderator op eFestivals, aka de man met persoonlijke contacten binnen Glasto, zegt dat volgens zijn bronnen Foo Fighters nog steeds voor Glastonbury opgeschreven staat. Indien zowel hij als Jan Smeets de waarheid spreken heeft Bonnaroo Pinkpop waarschijnlijk weer eens genaaid…

Dezelfde die dit jaar de plank missloeg qua headliner van Glasto? :p
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Vond het programma van PP maar zozo dus daarom niet naar PP gegaan en kaartjes voor Ziggo gekocht...een vooruitziende blik

PS @Christiaan Via Ticketswap niks voor een redelijke prijs te vinden? Of via Seatwave?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken