eloelo wrote:
Over de nieuwe namen, Jungle By Night is wel leuk op 3FM om wakker te worden in het zonnetje. MIAMIGO vind ik opzich ook nog wel te doen, maar we wisten vooraf toch ook al dat deze namen ons niks meer gingen brengen.
inderdaad is het niet in feite als je het vergelijkt met vorig jaar dat jungle by night de spot van typhoon heeft in feite ?
Qua verwachting, mijn mening is dat voor 3FM-stage plekken best een hoge verwachting mag zijn. Naar mijn idee 'moet' dat ook mogelijk zijn aan die verwachting te voldoen voor het 2de Pinkpop podium, want 3FM-stage is na Mainstage wel een belangrijk podium.
Mij valt het tegen dat op 3FM-stage bands neergezet worden die normaal gezien in de Brand-tent gezet zouden worden, er ontbreken naar mijn idee toch nog net wat uitschieters op 3FM-stage.
Dit jaar zelfs enkele bands in Stage 4, die op Brand-stage of 3FM-stage zouden kunnen naar mijn idee. Maar dat laatste kan ook geïnterpreteerd worden dat er wat beter ingezet is bij het vullen van Stage 4.
Nu e.e.a. vorm krijgt zijn er een aantal opvallende zaken: James Bay als sub, De Staat in Brand-stage, Walk of The Earth op Main, Robin Schulz in Brand-stage / Noisia in Stage 4, Tom Odell 3FM-stage zondag, Graveyard in Stage 4 gelijk met McCartney??
Naar mijn idee ontbreekt vrijdag een 'opvallende' sub op mainstage, de afsluiters 3FM-stage op zaterdag en zondag zijn naar mijn idee niet geheel logisch.
Dat wil zeggen, Puscifer is wel bijzonder maar om 3FM-stage te laten 'headlinen' is toch toch net iets te.
Wat die dag wel opvalt imo, is dat "Walk off the Earth – James Morrison – Lianne La Havas – Doe Maar" een logische opbouw is. Ten opzichte van het rock-gerichte 3FM-stage zaterdag. Er zal wel een keuze zijn gemaakt in de bezetting van mainstage die dag en de capaciteit die bijvoorbeeld Doe Maar qua veldbezetting / crowdmanagement nodig zal hebben. Daar kan een logica te vinden zijn.
Qua veldbezetting en crowdmanagement zal Kygo wel op Main staan. Maar daardoor staan daar 2 subs na elkaar, Kygo en Lionel Richie.
Naar mijn idee was het logischer Kygo 3FM-stage te laten sluiten, dan had 1 van All Time Low, Bring Me The Horizon of Skunk Anansie naar Mainstage kunnen gaan denk ik.
Waarom die keuze op zondag wel nemen, maar op vrijdag niet. Wat was er mis met Major Lazer op Mainstage en James Bay als 3FM-stage afsluiter bijvoorbeeld?
Ach, laten we hopen op nog 3 leuke toevoegingen.