Pinkpop 2016

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.326
6.504
zeker als je dan “oficieel” bier mag drinken op de eerste dag van pinkpop
Dus we vinden je na 19 uur plat op je rug ;)
Hoogmoed komt voor de val




LOL, zit je maar een beetje te stangen joh... Vergeet je 18+ bandje niet op te halen hé.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.642
701
@chris98 Dus we gaan je nog in innige omarming zien met ander volk onder de zoete klanken van Lionel Richie's Hello? Hahahaha

"Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken"
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.326
6.504
@chris98 Dus we gaan je nog in innige omarming zien met ander volk onder de zoete klanken van Lionel Richie’s Hello? Hahahaha

“Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken”

Moeten we de Festileaks-Pinkpop-Meeting nu voor Chris vroeg houden of is later op de dag juist leuker? :lol:
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.642
701
Moeten we de Festileaks-Pinkpop-Meeting nu voor Chris vroeg houden of is later op de dag juist leuker??

Ik denk laat......hahahaha
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
nou ik kom uit limburg en ben al zeker veel gewend hoor ik ben rowwen heze fan en ga ook vaak naar janse bagge dus dat komt wel goed denk ik
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.326
6.504
nou ik kom uit limburg en ben al zeker veel gewend hoor ik ben rowwen heze fan en ga ook vaak naar janse bagge dus dat komt wel goed denk ik
LOL :mrgreen:
https://youtu.be/_Rwxl_DmYs8
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.326
6.504
hahahaha misschien een leuke toevoeging voor ons pinkpop programma?? dennis
Als ik serieus kijk, zijn ze beschikbaar volgens de agenda en zijn ze een toevoeging als de 'Urbanus-positie'.
Passen tussen de (Pinkpop) Classic-acts en zullen niet veel onderhandeling nodig hebben om de Brand-Bier-tent te openen of voor een feest in Stage 4.
Lijkt me nog altijd niet gek en er is elke dag voor die spots minstens één plek open.
Zullen ook nog wel een paar NL-acts bij komen denk ik idd wel, zullen zien.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Heerlijk om te zien dat er volgens de meeste forumleden van alles mis is met het programma, maar dat het festival wel op rand van uitverkopen staat en dagelijks rond de 60.000 mensen aanwezig zijn. Doen ze schijnbaar de laatste jaren toch wel wat goeds.

Er gaan ook genoeg mensen naar het mega piraten festijn.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
chris knoben wrote:
hahahaha misschien een leuke toevoeging voor ons pinkpop programma?? dennis


Als ik serieus kijk, zijn ze beschikbaar volgens de agenda en zijn ze een toevoeging als de ‘Urbanus-positie’.
Passen tussen de (Pinkpop) Classic-acts en zullen niet veel onderhandeling nodig hebben om de Brand-Bier-tent te openen of voor een feest in Stage 4.
Lijkt me nog altijd niet gek en er is elke dag voor die spots minstens één plek open.
Zullen ook nog wel een paar NL-acts bij komen denk ik idd wel, zullen zien.


ik juig het toe
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.642
701
Ik kan niet horen wat het is want ik ben op mijn werk.......ik denk niet dat ik het toejuich....

Doe dan maar wat extra download bands
 

Scott31

Nieuw lid
22 feb 2016
1
0
Is er nog een kans dat Tenacious D op Pinkpop staat?

Wellicht dat ze Moterhead op Download kunnen vervangen. Dat in combinatie met de uitspraak van Jan Smeets om naar Download kijken voor additionele namen
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.642
701
Is er nog een kans dat Tenacious D op Pinkpop staat?

Wellicht dat ze Moterhead op Download kunnen vervangen. Dat in combinatie met de uitspraak van Jan Smeets om naar Download kijken voor additionele namen


Ik zou het toejuichen maar zijn denk ik te duur/groot om ze te laten openen op 3fm. Je kunt beter kijken in nederlandse bandjes en de onderste regionen van de poster van Download UK (datgene wat niet op Forta staat)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.421
653
Is er nog een kans dat Tenacious D op Pinkpop staat?

Wellicht dat ze Moterhead op Download kunnen vervangen. Dat in combinatie met de uitspraak van Jan Smeets om naar Download kijken voor additionele namen

Er komt geen nieuwe band om Motorhead te vervangen. Download heeft al bevestigd dat er in de plaats een all-star band een ode aan Lemmy gaat brengen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.642
701
Er komt geen nieuwe band om Motorhead te vervangen. Download heeft al bevestigd dat er in de plaats een all-star band een ode aan Lemmy gaat brengen.

Ik las laatst dat ze er mee bezig waren om "iets" te doen in dat slot maar het was nog niet concreet. Is er al wat meer bekend wie er in gaat spelen? Ik vind het wel echt een cool iets.
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.290
872
Kunnen we niet even 1x heel duidelijk roepen dat open slots worden ingevuld met NOG grotere meuk dan er nu al staat? Dan zijn alle vragen als 'Maken Tenacious D, Biffy Clyro of Noel Gallagher nog kans" meteen beantwoord. :)

Overigens zou ik Janse Bagge Bend wel toejuichen. Gewoon omdat het kan, en leuk is.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.326
6.504
Tussenstand bekend en we gaan van start met Bonusronde 5 van het Pinkpop Voorspel-spel 2016 – Raad de line-up van Pinkpop 2016.
We gaan meteen los met BONUSRONDE 5
Volgens mij plekken over vrijdag 2 (1 in Brand en 1 op Stage 4), zaterdag nog 4 (1 op 3fm, 1 in Brand en 2 op Stage 4) en zondag nog 3 ( 1 op 3fm, 1 in Brand en 1 op Stage 4).
Ronde 5, zijn de bonus punten te behalen en dat doen we op de volgende wijze.
Let op, voor de BONUSRONDE vergeten we NIET de namen die in voorgaande ronde hiervoor genoemd zijn.
Reeds genoemde namen blijven staan, wel kan je aangeven dat je een naam al had genoemd, maar op een ander podium verwacht in ronde 5.
Heb je geen vertrouwen meer in jouw opgegeven namen in ronde 2 t/m 4, dan geef je gewoon 9 splinter nieuwe namen op.
Geef de overgebleven namen (met podium) die jij op Pinkpop verwacht. Correcte naam 15 punten en correct podium 10 bonuspunten.
Ronde 5 eindigd als het tijdschema online komt met de volledige line-up.
Let op de regels, opgave na bevestiging telt niet mee (Onder een bevestiging tellen we alleen berichtgeving van het festival of de artiest zelf op eigen website of eigen social media kanalen).
Voor info en spelregels zie post nr 1 http://forum.festileaks.com/forums/topic/het-pinkpop-voorspel-spel-2016/#post-84777 .
hier is de link : Het Pinkpop Voorspel-spel 2016 – Raad de line-up van Pinkpop 2016
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.269
4.429
Vorig jaar toverde PP anders op het laatst nog best een paar leuke namen eruit (naast nog wat opvulnamen).

Zoals Placebo, the Last Internationale en Bodycount.
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.290
872
Vorig jaar toverde PP anders op het laatst nog best een paar leuke namen eruit (naast nog wat opvulnamen).

Zoals Placebo, the Last Internationale en Bodycount.

Placebo was vervanger voor Sam Smith. Thank God dat die ziek werd! Het optreden van Placebo was zowaar een van mijn hoogtepunten op Pinkpop 2015!
Wat betreft de andere twee namen heb je wel een punt. Al vond ik Body Count werkelijk totale bagger en heb ik The Last Internationale vanwege een kater gemist ;-)
Zo zie je: smaak, smaak, smaak.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken