Pinkpop 2016

G

Guest

Guest
Let op:volgend jaar op pinkpop, U2, Coldplay echt waar. Uit zeer betrouwbare bron ( bospop 2014) voor iedereen die geen kaarten voor u2 kon krijgen
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Let op: uit zeer betrouwbare bronnen kan ik je vertellen dat je bericht moeilijk serieus te nemen is zonder enig bewijsmateriaal. Echt waar.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Namen die ik graag zou zien op mijn mogelijk eerste Pinkpop:

Pearl Jam, The Cure, RHCP, Bowie (ook al zou hij volgens mij helemaal niet meer optreden), Brandon Flowers, CHVRCHES, The XX, Band of Skulls, Courtney Barnett, Arsenal, Biffy Clyro, Foster The People, Mister & Mississippi, Royal Republic, Motorhead

Waar ik voor vrees: Kane (reunie "we konden niet stoppen zonder nog een keer voor al die fans te spelen"), Kensington mainstage, Kanye West, 30STM, ROndé, Sunday Sun, Colplay, Mumford, Kenny B(aklap), 21 pilots, Passenger, Miss 'ohoe' Montreal

I know een hoop namen zijn onwaarschijnlijk, maar als het weer een 2015 lineup wordt, dan ga ik maar een hattrick halen bij Werchter of ik ga naar Green Man. Eerst maar eens Werchter '15 overleven!
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Let op:volgend jaar op pinkpop, U2, Coldplay echt waar. Uit zeer betrouwbare bron ( bospop 2014) voor iedereen die geen kaarten voor u2 kon krijgen

Erg geloofwaardig wanneer Smeets roept dat U2 geen festivals gaat doen, op dezelfde dag dat hij zegt de drie headliners min of meer vast te hebben. En die man heeft het hart op de tong, die gaat ons daarin niet voorliegen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Als U2 op festivals gaat spelen volgend jaar komen de geruchten zeer snel op gang en Jan zegt dat ze geen festivals doen dus waarom zou hij daarover liegen. Ik denk dat U2 volgend jaar gewoon hun indoorconcerten zal gaan vervolgen in andere delen van de wereld. Lijkt me wel logisch ook gezien de kosten van zo'n productie.
Coldplay zou heel goed kunnen.
Net als Pearl Jam, Bruce Springsteen en Faithless.
Misschien zijn Radiohead, Blur, RHCP, Depeche Mode, Greenday en Snow Patrol ook wel een optie.
Je kan alle kanten op, misschien komt Paul McCartney wel...
De eerste naam waar ze mee naar buiten komen zal wel FF zijn.....
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Let op: uit zeer betrouwbare bronnen kan ik je vertellen dat je bericht moeilijk serieus te nemen is zonder enig bewijsmateriaal. Echt waar.

Bospop 2014 als zeer betrouwbare bron voor Pinkpop 2016 vind ik niet echt betrouwbaar en om dat duidelijk te maken is de reactie twee keer gewijzigd waardoor het nog minder betrouwbaar wordt. :)
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik hoop op Bruce Springsteen, dan zal ik er weer bij zijn. Daarnaast lijkt het nu zo te zijn dat Foo Fighters komen, maar dat wil ik echt geen zekerheid noemen hoor. Coldplay zou inderdaad ook goed kunnen, zelfde geld voor U2. Maar op zich is nog zo'n beetje elke band in beeld want het duurt nog zo wat een jaar. Ik hoop in ieder geval dat het komend jaar weer een stuk beter is dan dit jaar want het was op Muse na voor mij weinig bijzonders (al vind ik Placebo wel erg gaaf, maar die zouden eigenlijk niet komen).

Hopelijk niet:
U2, Paul McCartney, Linkin Park, Kings of Leon

Hopelijk wel:
Bruce Springsteen, Snow Patrol

Ook wel leuk:
Rammstein, The Cure, Pearl Jam

Dan nog wat ander bands/acts die ik graag zie komen:
Joe Bonamassa, Kenny Wayne Shepherd, Royal Blood, The Gaslight Anthem, De Staat, DeWolff, Wolfmother, Slaves, Tracer, Veara, Reignwolf, The Temperance Movement
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.278
Volgens mij is het maar zeer vraag of Pearl Jam tourt volgend jaar.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Het ziet er tot nu toe naar uit dat we een behoorlijk rijtje headliners als mogelijkheid hebben, ookal zijn sommige nog totaal niet concreet, maar de geruchten zijn er:

Paul McCartney
Bruce Springsteen
Snow Patrol
Red Hot Chili Peppers
Foo Fighters
Coldplay
Pearl Jam

En ik verwacht aankomende zomer toch ook wel weer wat te horen van:

Radiohead
Rammstein
Tool
Green Day
Queens Of The Stone Age

 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
En Tool... serieus gaan we daar ook weer over praten :p Dat is echt elk jaar opnieuw hetzelfde liedje, haha. Ach je zou zeggen dat ze toch echt een keer weer wat gaan doen, maar tot die tijd houd ik er net zoveel rekening mee als met Oasis of Led Zeppelin!

<div class="d4p-bbt-quote-title">Luud wrote:</div>
Rammstein

Frontman moet nog met een album komen. Volgend jaar is nog ver weg, maar Till Lindemann heeft nog wel eventjes wat te doen denk ik.

Het zou natuurlijk niet de eerste zijn die met 2 bands tourt door elkaar heen ofwel op dezelfde festivals maar het is wel iets om rekening mee te houden.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Luud wrote:</div>
Rammstein

Frontman moet nog met een album komen. by TheAdBlock"> Volgend jaar is nog ver weg, maar Till Lindemann heeft nog wel eventjes wat te doen denk ik.

Kijk dat wist ik niet, denk niet dat hij met twee projecten tegelijk bezig gaat zijn. Helemaal niet gezien de mega producties van Rammstein, daar moet je jezelf vol op inzetten. Wie weet voor 2017, topic openen???
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
En Tool… serieus gaan we daar ook weer over praten
icon_razz.gif
Dat is echt elk jaar opnieuw hetzelfde liedje, haha. Ach je zou zeggen dat ze toch echt een keer weer wat gaan doen, maar tot die tijd houd ik er net zoveel rekening mee als met Oasis of Led Zeppelin!

Hebben vorige week in hun nieuwsbrief laten weten dat ze festivals aan het vastleggen zijn voor 2016 + de nieuwe plaat zal er binnen nu en een jaar sowieso zijn. Anderzijds zie ik Tool echt geen festivals als Pinkpop meer doen, als je ziet waarmee Faith No More het tegenwoordig al moet stellen.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Aha, nouja zou zeker een leuke toevoeging zijn als subheadliner ofzo. Als headliner ben ik persoonlijk niet zo tevreden.
 

Kalopsia

Nieuw lid
24 mrt 2015
4
0
Ik zit te denken aan U2, Foo Fighters en Queens of the Stone Age. Royal Blood zal ook wel komen.
 

MyMusic

Playlistbediener
1 dec 2014
36
0
Aha, nouja zou zeker een leuke toevoeging zijn als subheadliner ofzo. Als headliner ben ik persoonlijk niet zo tevreden.

Tool gaat niet subheadlinen, ik vind het anno 2016 ook meer iets voor Fortarock dan Pinkpop.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">WeckoJ wrote:</div>
Aha, nouja zou zeker een leuke toevoeging zijn als subheadliner ofzo. Als headliner ben ik persoonlijk niet zo tevreden.

Tool gaat niet subheadlinen, ik vind het anno 2016 ook meer iets voor Fortarock dan Pinkpop.

Ze zouden ook 3fm-stage af kunnen sluiten. Maar ik zie het ook niet zo snel gebeuren nee.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.571
575
Volbeat volgend jaar weer? Behoorlijk populair onderd de 3FM luisteraars en vrij stevige rock.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken