PJ wrote:
DK wrote:
Leuk dat iemand data voor een Bruce Springsteen Tour via twitter rondstrooit. Maar ik vind het niet bepaald betrouwbare info. Als ik nu op twitter rond ga strooien dat hij op 11 Juni in het goffertpark speeld? T is gewoon ff afwachten tot Bruce of Pinkpop iets naar buiten brengt maar verwacht zelf wel dat hij de laatste headliner is (hij komt touren door Europa waar we bij Paul nog geen aanwijzing heb en alleen geruchten) denk dat Bruce daarnaast niet op Rock Werchter maar Werchter Classic speeld + Glastonbury betreft festivals. Het Radioheadverhaal is ook nog niet iets wat ik geloof ik sluit ze bijv. nog niet uit voor Werchter
Het vreemde van het twitter lijstje vind ik wel dat dit niet wordt opgepakt door het altijd goed geïnformeerde blogitallnight forum. Met betrekking tot McCartney is het echt niet vreemd als hij tourdata voor Europa in feb aankondigd en dat de data dan bv in juni zijn. Voor hem zijn nog geen data bekend in 2016 waar wel de verwachting is dat hij weer concerten gaat geven alleen blijven die meestal wel goed geheim.
Ik blijf het ook een vreemd account vinden dat “
Bruce Data“…
Oké, we hadden een tijd terug de geruchten data van Pearl Jam, die achteraf in Amerika wel vrij accuraat bleken.
Maar dit is wel iets anders, het betreft ook een account die sinds 2012 non-actief is geweest, beetje vreemd voor een Bruce-fan-account toch?
Giel ging Jan in ieder geval zojuist weer bellen naar aanleiding van het
Festileaks bericht over Springsteen waarin dit schema besproken is.
Maar Jan neemt niet op….
(gek hé… Ik zou ook gek worden van Giel.)