Pinkpop 2016

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Yess net terug van Ellie Goulding, imo 1 vd betere popartiesten. Nieuwtje: Ze heeft zich bevestigt voor Pinkpop (en nee ik troll niet ze zei aan het einde see you this summer)

Voor de mensen die willen inschatten waar ze zou moeten staan: De 2e ring was gesloten en het was verder niet uitverkocht, zitplekken eerste rang nagenoeg wel

Lucky bastard. Ik ben nog altijd verliefd op haar. Maar wat Thomas zegt, ze zal niet voor Pinkpop (en eventueel andere festivals) voor een paar dagen vanuit de VS naar Europa komen om erna weer naar Canada te vliegen. Zal ongetwijfeld om een ander festival gaan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
DK wrote:
Leuk dat iemand data voor een Bruce Springsteen Tour via twitter rondstrooit. Maar ik vind het niet bepaald betrouwbare info. Als ik nu op twitter rond ga strooien dat hij op 11 Juni in het goffertpark speeld? T is gewoon ff afwachten tot Bruce of Pinkpop iets naar buiten brengt maar verwacht zelf wel dat hij de laatste headliner is (hij komt touren door Europa waar we bij Paul nog geen aanwijzing heb en alleen geruchten) denk dat Bruce daarnaast niet op Rock Werchter maar Werchter Classic speeld + Glastonbury betreft festivals. Het Radioheadverhaal is ook nog niet iets wat ik geloof ik sluit ze bijv. nog niet uit voor Werchter


Het vreemde van het twitter lijstje vind ik wel dat dit niet wordt opgepakt door het altijd goed geïnformeerde blogitallnight forum. Met betrekking tot McCartney is het echt niet vreemd als hij tourdata voor Europa in feb aankondigd en dat de data dan bv in juni zijn. Voor hem zijn nog geen data bekend in 2016 waar wel de verwachting is dat hij weer concerten gaat geven alleen blijven die meestal wel goed geheim.
Ik blijf het ook een vreemd account vinden dat "Bruce Data"...
Oké, we hadden een tijd terug de geruchten data van Pearl Jam, die achteraf in Amerika wel vrij accuraat bleken.
Maar dit is wel iets anders, het betreft ook een account die sinds 2012 non-actief is geweest, beetje vreemd voor een Bruce-fan-account toch?

Giel ging Jan in ieder geval zojuist weer bellen naar aanleiding van het Festileaks bericht over Springsteen waarin dit schema besproken is.
Maar Jan neemt niet op.... (gek hé... Ik zou ook gek worden van Giel.)
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
Stoffer wrote:
Yess net terug van Ellie Goulding, imo 1 vd betere popartiesten. Nieuwtje: Ze heeft zich bevestigt voor Pinkpop (en nee ik troll niet ze zei aan het einde see you this summer)

Voor de mensen die willen inschatten waar ze zou moeten staan: De 2e ring was gesloten en het was verder niet uitverkocht, zitplekken eerste rang nagenoeg wel


Lucky bastard. Ik ben nog altijd verliefd op haar. Maar wat Thomas zegt, ze zal niet voor Pinkpop (en eventueel andere festivals) voor een paar dagen vanuit de VS naar Europa komen om erna weer naar Canada te vliegen. Zal ongetwijfeld om een ander festival gaan.

Misschien staat ze samen met Will & The People of een festival dat nog moet aangekondigd worden?
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
PJ wrote:
DK wrote:
Leuk dat iemand data voor een Bruce Springsteen Tour via twitter rondstrooit. Maar ik vind het niet bepaald betrouwbare info. Als ik nu op twitter rond ga strooien dat hij op 11 Juni in het goffertpark speeld? T is gewoon ff afwachten tot Bruce of Pinkpop iets naar buiten brengt maar verwacht zelf wel dat hij de laatste headliner is (hij komt touren door Europa waar we bij Paul nog geen aanwijzing heb en alleen geruchten) denk dat Bruce daarnaast niet op Rock Werchter maar Werchter Classic speeld + Glastonbury betreft festivals. Het Radioheadverhaal is ook nog niet iets wat ik geloof ik sluit ze bijv. nog niet uit voor Werchter


Het vreemde van het twitter lijstje vind ik wel dat dit niet wordt opgepakt door het altijd goed geïnformeerde blogitallnight forum. Met betrekking tot McCartney is het echt niet vreemd als hij tourdata voor Europa in feb aankondigd en dat de data dan bv in juni zijn. Voor hem zijn nog geen data bekend in 2016 waar wel de verwachting is dat hij weer concerten gaat geven alleen blijven die meestal wel goed geheim.


Ik blijf het ook een vreemd account vinden dat “Bruce Data“…
Oké, we hadden een tijd terug de geruchten data van Pearl Jam, die achteraf in Amerika wel vrij accuraat bleken.
Maar dit is wel iets anders, het betreft ook een account die sinds 2012 non-actief is geweest, beetje vreemd voor een Bruce-fan-account toch?

Giel ging Jan in ieder geval zojuist weer bellen naar aanleiding van het Festileaks bericht over Springsteen waarin dit schema besproken is.
Maar Jan neemt niet op…. (gek hé… Ik zou ook gek worden van Giel.)
Ik geloof helemaal niet dat Jan gek wordt van Giel. Dat is het spelletje waar ook Pinkpop baat bij heeft. Lekker de hype al ver van tevoren opkloppen. Een prima media partner zou ik zeggen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Giel ging Jan in ieder geval zojuist weer bellen naar aanleiding van het Festileaks bericht over Springsteen waarin dit schema besproken is.
Maar Jan neemt niet op…. (gek hé… Ik zou ook gek worden van Giel.)

Het wordt nu ook gewoon irritant...hij moet gewoon wachten en radio 2 het werk laten doen.....Smeets gaat echt de telefoon niet meer opnemen
 

Marcus

Playlistbediener
17 mrt 2014
12
0
Ik geloof helemaal niet dat Jan gek wordt van Giel. Dat is het spelletje waar ook Pinkpop baat bij heeft. Lekker de hype al ver van tevoren opkloppen. Een prima media partner zou ik zeggen.[/quote]

Wat Uncle G zegt klopt!!
Tis gewoon 'n spelletje om de hype te boosten!!
Same shit every jear!!

Oh ja..... en Bruce.......nein danke!!! :)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Ik durf te wedden dat de Europese Tour van Springsteen voor de persconferentie van PP bekend zal worden gemaakt. Zit daar geen datum in Nederland tussen en blijft de zondag van PP vrij in zijn tourschema dan is de eer aan Jan om dit bekend te maken. In alle andere gevallen kunnen we weer gaan speculeren wie het dan zou moeten worden........ Maar ik verwacht in ieder geval zeer snel nieuws rond Springsteen aangezien zijn eerste datum in Europa deze week officieel is bevestigd.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Word gewoon paul
Maar, dat weten we niet 100% zeker nog

Ik zag wel dat Tjoptjop al 3 maanden niet meer actief is geweest op Festileaks.
Misschien heeft hij nog een nieuwtje, want Pinkpop zelf blijft heel stil...
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Hij gaat ook echt niet zeggen dat hij bezig is met Bruce Springsteen. Ten eerste ligt het al vast als het zo is. Ten tweede zijn er natuurlijk afspraken dus ja wat verwacht je dan.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.677
837
Hij gaat ook echt niet zeggen dat hij bezig is met Bruce Springsteen. Ten eerste ligt het al vast als het zo is. Ten tweede zijn er natuurlijk afspraken dus ja wat verwacht je dan.

Precies, het grappige is dat nu op alle Bruce fora het bericht verspreid word dat Bruce niet op Pinkpop staat, terwijl dat dus niet zo hard gezegd is.
Op dit soort grote aankondigingen rust een embargo tot de boel word vrij gegeven.
Het lijkt er op dat Rock in Rio duidelijk dit embargo geschonden heeft.
Het bericht heeft zelfs even op Bruce zijn officiele site gestaan, maar is ook daar inmiddels weer verdwenen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Paul zou toch wel een teleurstelling zijn.
Nee hoor.
Dat is geen teleurstelling, misschien voor jouw persoonlijk omdat je graag een andere act wil zien.
Voor mij is er al een teleurstelling dat Foo's niet terugkomen en dat Pearl Jam de keutel heeft teruggetrokken.
Mij persoonlijk maakt het niet uit of het Bruce Springsteen of Sir Paul gaat worden btw...
Als het Pinkpop lukt om zo'n icoon binnen te hengelen als Macca zal dat echt wel gebeuren.
Gegarandeerd een dikke show van circa 2,5 boordevol hits.
Uitvoeringen klein van enkel Paul met gitaar voor de microfoon tot uitvoeringen met complete band voorzien van pyro en spektakel.
( Zeker zal er ook e.e.a. voorbij komen van de recent remastered versies van zijn albums Tug of War en Pipes of Peace etc.. )
Om dan te zeggen dat Pinkpop eindelijk één van The Beatles op het podium heeft staan, zal na The Rolling Stones het volgende hoogtepunt zijn.
Al zeker geen algehele teleurstelling (behalve voor de haters dan)
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik ben geen hater van Paul McCartney hoor. Ik haat sowieso niet zo snel iets of iemand. Ik vind het alleen niet erg interessant. Een teleurstelling is een groot woord want of ik ga misschien naar Pinkpop (als Bruce er staat; het ligt er dan aan waar ik hem nog meer kan zien) of ik ga sowieso niet (eigenlijk vooral als Bruce er niet staat en niet omdat Paul er dan staat). Maar ik ben alleen teleurgesteld als Bruce niet ergens in de buurt komt optreden.

Mijn vriendin en ik willen sowieso wel wat gaan doen wat festivals betreft maar het is allemaal nog onzeker; wordt het Pinkpop, wordt het Rock Werchter, wordt het Best Kept Secret? Worden het slechts daagjes naar verschillende festivals? Het ligt er allemaal aan wat er nog gaat komen en waar.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Grote kanshebbers:

Bastille, Nothing But Thieves, Stereophonics, Micheal Kiwanuka, Gary Clark Jr. en Band of Horses.

Staan allen een weekje later in Spanje op een festival.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Grote kanshebbers:

Bastille, Nothing But Thievez, Stereophonics, Micheal Kiwanuka, Gary Clark Jr. en Band of Horses.

Staan allen een weekje later in Spanje op een festival.

Jazeker. Stereophonics ook al op IOW in het Pinkpop weekend.
Gary Clark Jr zal eens tijd worden dat hij langs komt.
Nothing But Thievez, Micheal Kiwanuka en Band of Horses lijken me idd ook wel logisch.
Maar Bastille, na 2013 en 2014 achter elkaar. Hoe zit het met het nieuwe album?? Ben bang voor overkill...
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
eloelo wrote:
Grote kanshebbers:

Bastille, Nothing But Thievez, Stereophonics, Micheal Kiwanuka, Gary Clark Jr. en Band of Horses.

Staan allen een weekje later in Spanje op een festival.


Jazeker. Stereophonics ook al op IOW in het Pinkpop weekend.
Gary Clark Jr zal eens tijd worden dat hij langs komt.
Nothing But Thievez, Micheal Kiwanuka en Band of Horses lijken me idd ook wel logisch.
Maar Bastille, na 2013 en 2014 achter elkaar. Hoe zit het met het nieuwe album?? Ben bang voor overkill…


bastille is bezig met nieuw album
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Damien Rice op Northside, ook kanshebber, al lijkt me het niet echt iets voor Pinkpop. Of hij moet al 3FM afsluiten ofzo
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken