Pinkpop 2016

Tja, daar staat het idd!!
Mag ik er bij zeggen dat ik het niet helemaal geloof.
(Gewoon, heb ik zo mijn redenen voor.)

@dennisvdbr Je maakt me erg nieuwsgierig..tell me more!!!!

Het lijstje klopt denk ik ook niet want Bruce zou dan ook Rock Werchter afsluiten en die hebben voor de zondag toch al Florance als afsluiter of ben ik mis?

Het lijstje klopt denk ik ook niet want Bruce zou dan ook Rock Werchter afsluiten en die hebben voor de zondag toch al Florance als afsluiter of ben ik mis?

Nee, en ja en nee.

Nee: Het is Florence (nouja Florence + The Machine)
Ja: Florence staat inderdaad op zondag.
Nee: Het is nog zeker niet duidelijk dat Florence de afsluiter is, vorig jaar was ze dat nog niet en er is geen nieuw album. Er kan dus best nog een grote naam na komen.

In ieder geval zou Bruce veel en veel toffer zijn dan Paul. Die laatste is toch iets te oud geworden vind ik. Zijn stem is weg. Bruce daarintegen is nog steeds de top. Paul zou toch echt een dikke teleurstelling zijn...

Daar ben ik het helemaal mee eens, vooral het gedeelte over Bruce. Ik vond Paul ook slecht bij stem bij de OS in Londen, maar hij schijnt een slechte dag gehad te hebben. Hoe dan ook als Bruce komt is de kans wel weer erg aanwezig dat ik naar PP afreis als Paul komt dan zeker niet.

oké
rustig aan...
het stelt niet veel voor hoor, met dat beetje info waar ik het mee moet doen is het een optelsom.

Laat ik zo zeggen dat ik de puzzel zo heb liggen dat het niet Springsteen gaat worden maar Sir Paul McCartney.
Maar daar ben ik net zo zeker van als ik was dat Pearl Jam in 2016 op Pinkpop zal staan.
Nou dat weten jullie al, daar klopte dus geen kloten van.

Conclusie: ik zal mijn info/bronnen elders moeten zoeken dan...

Hallo Dennis……we wachten op je…….festileaks-orakel
ik was je voor :mrgreen:

oké
rustig aan…
het stelt niet veel voor hoor, met dat beetje info waar ik het mee moet doen is het een optelsom.

Laat ik zo zeggen dat ik de puzzel zo heb liggen dat het niet Springsteen gaat worden maar Sir Paul McCartney.
Maar daar ben ik net zo zeker van als ik was dat Pearl Jam in 2016 op Pinkpop zal staan.
Nou dat weten jullie al, daar klopte dus geen kloten van.

Conclusie: ik zal mijn info/bronnen elders moeten zoeken dan…

Breaking Benjamin 29 mei in de Melkweg. Wat voor invloed heeft dat op de kans dat ze op Pinkpop staan? Ze doen namelijk ook festivals in Europa als ik me niet vergis.

Breaking Benjamin 29 mei in de Melkweg. Wat voor invloed heeft dat op de kans dat ze op Pinkpop staan? Ze doen namelijk ook festivals in Europa als ik me niet vergis.
Dan gok ik dat ze niet op Pinkpop staan.

Toevoeging in Zwitserland.
Caribana Festival (1-5 juni, weekje eerder) heeft 5 potentiële Pinkpop kandidaten.
O.a. James Morrison (die naar eigen zeggen komt), James Bay (groot gerucht vorig jaar), Garbage, Lost Frequenties en The Kooks.
Ik zeg, plausibele namen hoor!

Users who are viewing this thread