Pinkpop 2016

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik vind zowaar een post van Black Lies leuk.

Ik vind geen van de namen bijzonder, hoef ze geen van allen te zien.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Toevoeging in Zwitserland.
Caribana Festival (1-5 juni, weekje eerder) heeft 5 potentiële Pinkpop kandidaten.
O.a. James Morrison (die naar eigen zeggen komt), James Bay (groot gerucht vorig jaar), Garbage, Lost Frequenties en The Kooks.
Ik zeg, plausibele namen hoor!

Als DIT het niveau van Pinkpop moet zijn...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
DennisvdBr wrote:
Toevoeging in Zwitserland.
Caribana Festival (1-5 juni, weekje eerder) heeft 5 potentiële Pinkpop kandidaten.
O.a. James Morrison (die naar eigen zeggen komt), James Bay (groot gerucht vorig jaar), Garbage, Lost Frequenties en The Kooks.
Ik zeg, plausibele namen hoor!


Als DIT het niveau van Pinkpop moet zijn…
DIT is idd het niveau, James Morrison en The Kooks kunnen best op Mainstage staan, Garbage en James Bay kunnen wel op 3FM-stage en Lost Frequenties in Brand-stage of Stage 4.
(al stonden The Kooks in 2014 nog op Maindstage, misschien toch niet dit jaar dan?)
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
DennisvdBr wrote:
Toevoeging in Zwitserland.
Caribana Festival (1-5 juni, weekje eerder) heeft 5 potentiële Pinkpop kandidaten.
O.a. James Morrison (die naar eigen zeggen komt), James Bay (groot gerucht vorig jaar), Garbage, Lost Frequenties en The Kooks.
Ik zeg, plausibele namen hoor!


Als DIT het niveau van Pinkpop moet zijn…

Laten we inderdaad hopen dat het niet zo is, maar ik vrees van wel.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
mattman wrote:
DennisvdBr wrote:
Toevoeging in Zwitserland.
Caribana Festival (1-5 juni, weekje eerder) heeft 5 potentiële Pinkpop kandidaten.
O.a. James Morrison (die naar eigen zeggen komt), James Bay (groot gerucht vorig jaar), Garbage, Lost Frequenties en The Kooks.
Ik zeg, plausibele namen hoor!


Als DIT het niveau van Pinkpop moet zijn…


DIT is idd het niveau, James Morrison en The Kooks kunnen best op Mainstage staan, Garbage en James Bay kunnen wel op 3FM-stage en Lost Frequenties in Brand-stage of Stage 4.

The Kooks is al jaren over het hoogtepunt heen, Garbage kan je beter op DTRH programmeren, de rest is maar een beetje opvulmateriaal die niet echt publiek trekken.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
mattman wrote:
DennisvdBr wrote:
Toevoeging in Zwitserland.
Caribana Festival (1-5 juni, weekje eerder) heeft 5 potentiële Pinkpop kandidaten.
O.a. James Morrison (die naar eigen zeggen komt), James Bay (groot gerucht vorig jaar), Garbage, Lost Frequenties en The Kooks.
Ik zeg, plausibele namen hoor!


Als DIT het niveau van Pinkpop moet zijn…


DIT is idd het niveau, James Morrison en The Kooks kunnen best op Mainstage staan, Garbage en James Bay kunnen wel op 3FM-stage en Lost Frequenties in Brand-stage of Stage 4.
(al stonden The Kooks in 2014 nog op Maindstage, misschien toch niet dit jaar dan?)

Als je The Kooks anno 2016 nog op main stage zet loop je als festival toch zwaar op de feiten achter. Die zijn ondertussen rijp om op Vestrock ofzo te spelen.
 

EDM

Campingartiest
3 mrt 2015
89
2
Kereltje wrote:
Als je The Kooks anno 2016 nog op main stage zet loop je als festival toch zwaar op de feiten achter.

Dat klinkt wel als iets wat Pinkpop zou doen.
James Bay & Lost Frequencies zijn enorm populair momenteel.
The Kooks hebben niet eens een nieuw album, zou absurd zijn.
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Rihanna is deze zomer op wereldtournee in Europa. Betreft een stadiontour, maar vandaag is bekendgemaakt dat ze tussen al die stadionconcerten op 3 augustus in Denemarken headliner is op het Skanderborg Festival. Ze is op 11 juni te zien in de Amsterdam ArenA, dus de zaterdag van Pinkpop. Verder heeft ze 10, 12 en 13 juni niks te doen. Wie weet eventuele Pinkpop headliner?
 

DK

Playlistbediener
11 jan 2016
24
0
Leuk dat iemand data voor een Bruce Springsteen Tour via twitter rondstrooit. Maar ik vind het niet bepaald betrouwbare info. Als ik nu op twitter rond ga strooien dat hij op 11 Juni in het goffertpark speeld? T is gewoon ff afwachten tot Bruce of Pinkpop iets naar buiten brengt maar verwacht zelf wel dat hij de laatste headliner is (hij komt touren door Europa waar we bij Paul nog geen aanwijzing heb en alleen geruchten) denk dat Bruce daarnaast niet op Rock Werchter maar Werchter Classic speeld + Glastonbury betreft festivals. Het Radioheadverhaal is ook nog niet iets wat ik geloof ik sluit ze bijv. nog niet uit voor Werchter
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.512
4.846
Rihanna is deze zomer op wereldtournee in Europa. Betreft een stadiontour, maar vandaag is bekendgemaakt dat ze tussen al die stadionconcerten op 3 augustus in Denemarken headliner is op het Skanderborg Festival. Ze is op 11 juni te zien in de Amsterdam ArenA, dus de zaterdag van Pinkpop. Verder heeft ze 10, 12 en 13 juni niks te doen. Wie weet eventuele Pinkpop headliner?

Ik denk dat ze die dagen al vol gepland heeft staan: oa the bulldog bezoeken.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Leuk dat iemand data voor een Bruce Springsteen Tour via twitter rondstrooit. Maar ik vind het niet bepaald betrouwbare info. Als ik nu op twitter rond ga strooien dat hij op 11 Juni in het goffertpark speeld? T is gewoon ff afwachten tot Bruce of Pinkpop iets naar buiten brengt maar verwacht zelf wel dat hij de laatste headliner is (hij komt touren door Europa waar we bij Paul nog geen aanwijzing heb en alleen geruchten) denk dat Bruce daarnaast niet op Rock Werchter maar Werchter Classic speeld + Glastonbury betreft festivals. Het Radioheadverhaal is ook nog niet iets wat ik geloof ik sluit ze bijv. nog niet uit voor Werchter

Het vreemde van het twitter lijstje vind ik wel dat dit niet wordt opgepakt door het altijd goed geïnformeerde blogitallnight forum. Met betrekking tot McCartney is het echt niet vreemd als hij tourdata voor Europa in feb aankondigd en dat de data dan bv in juni zijn. Voor hem zijn nog geen data bekend in 2016 waar wel de verwachting is dat hij weer concerten gaat geven alleen blijven die meestal wel goed geheim.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Yess net terug van Ellie Goulding, imo 1 vd betere popartiesten. Nieuwtje: Ze heeft zich bevestigt voor Pinkpop (en nee ik troll niet ze zei aan het einde see you this summer)

Voor de mensen die willen inschatten waar ze zou moeten staan: De 2e ring was gesloten en het was verder niet uitverkocht, zitplekken eerste rang nagenoeg wel
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken