Kereltje wrote:
Pieperke wrote:
zeker interessante informatie m.b.t. of pearl jam bonnaroo doet en dus direct ook of ze wel/niet pinkpop zullen aandoen. wat betreft de gasten die deze avond bij Conan komen staat er geen individu vermeldt waarvan je verwacht dat deze iets te melden heeft over dergelijke zaken (2 acteurs en een komiek) maar goed, verrassingen zijn geen verrassingen als ze vermeld staan he…
Ik zie dan ook niet in waarom er specifieke gasten bij moeten zitten als de affiche pas volgende week bekend gemaakt wordt.
ik heb het dan ook uiteraard over de avond waarop de lineup bekend wordt gemaakt, niet vanavond, excuus als dit niet duidelijk was. Je zou verwachten dat er bij zo’n bekendmaking wat celebs uit de muziekscene aanwezig zouden zijn, maar voorzover aangekondigd dus niet.
Excuus, verkeerd gelezen dan. Maar ik verwacht sowieso niet dat er speciaal een gast bij komt zitten om erover te kletsen, er zit geen grote reunie ofzo bij de geruchten. Dik betalen om eventjes de lineup te tonen en af te lezen in prime time, meer niet.