Pinkpop 2016

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Jake wrote:
Gisterenavond bij Frank Turner & The Sleeping Souls geweest, en hij heeft zichzelf bevestigd voor Pinkpop 2016!

Waanzinnig goeie show trouwens.


Geweldige show inderdaad. Maar ik heb niks gehoord over Pinkpop 2016, stonden er afgelopen jaar bovendien ook al.

Idd teringvette show hee! Ongelovelijk! Vermaakt as fuck!

Frank zei helaas niks erover, denk dat hij dit jaar de nazomerfestivals gaat doen (Lowlands, pukkelpop etc)

Skinny Lister daarintegen (leuk voorprogramma, lekker simpel en tof) zei dat ze wel op toer waren aankomende festivalzomer, zou een leuke act zijn op het begin van de Zondag in de brand bier stage om je kater weg te dansen!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.543
6.756
Nog 150 dagen. Mijn onderbuikgevoel geeft aan dat er zeer binnenkort nieuws komt, misschien komende dagen zelfs.

Wat hebben we nog allemaal in de aanbieding voor 12 juni?
Nog geen (Europese) tourdata bijvoorbeeld: Guns n Roses, Linkin Park, Bon Jovi, Paul McCartney, Bruce Springsteen, Radiohead, The KIllers.
Wel al een data staan in de Europese festivalzomer: Maroon5 (Rock in Rio) en Chemical Brothers (NOS Alive).

De tijd van bovenste regel begint te dringen, daar zal toch echt op korte termijn data van moeten komen om Pinkpop in aanmerking te hebben.
Sterker nog, misschien zitten daar acts tussen die pas eind van het jaar of volgend jaar in aanmerking komen.
Onderste 2, lijken mij momenteel meest voor de hand.
Vorig jaar deelden we MUSE als headliner met NOS Alive, vorig jaar hebben The Chemical Brothers Pinkpop overgeslagen, zit daar logica in?
Ik denk dat Maroon5 als sub kan komen en Chemical Brothers als headliner op de 12e.

Wat denken jullie, met nog 150 dagen te gaan totdat we de trap aflopen en op het gras staan...
Roept u maar....

 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Giel belt nog maar eens met Jan Smeets.
Wellicht bij Noorderslag iemand die iets wereldkundig wil maken. Voor nu nog steeds geen nieuws.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.543
6.756
Giel belt nog maar eens met Jan Smeets.
Wellicht bij Noorderslag iemand die iets wereldkundig wil maken. Voor nu nog steeds geen nieuws.

idd dan gaat Jan met Rob Trommelen rond de tafel of ze iets bekend kunnen maken...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
idd dan gaat Jan met Rob Trommelen rond de tafel of ze iets bekend kunnen maken…

Was dat net op de radio dan?
 

Tara

Playlistbediener
5 nov 2015
22
0
Smeets net bij 3fm.. deze maand hoeven we niet op de derde headliner te rekenen :-|
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.724
7.489
Klinkt alsof we gewoon moeten wachten voor de 3de headliner op de persconferentie. Verwacht tussen nu en dan wel een paar namen (stuk of 5) om ons een beetje tevreden te houden. Vast wel, toch Pinkpop :)?
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Headliner verwacht ik de komende twee weken zeker niet. Die zullen dat zelf bekend maken.
Wellicht inderdaad een paar kleinere bandjes die tijdens Eurosonic bekend zullen worden gemaakt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.864
9.817
Ik dacht dat wachten op nieuws voor Rock Werchter huilen met de pet was, maar voor Pinkpop is het zowaar nog droeviger.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Ik dacht dat wachten op nieuws voor Rock Werchter huilen met de pet was, maar voor Pinkpop is het zowaar nog droeviger.

Mee eens. Ik volg het niet eens meer actief. Zie het wel voorbij komen en anders op dat gedrocht van een persconferentie
waar je vervolgens hoort dat er nog zo'n 10- 12 namen bijkomen. Blijf het een aanpak van niks vinden.
 

Jopie

Playlistbediener
4 dec 2015
8
0
HAHAHA hoe grappig om te lezen dat iedereen zo ongeduldig is. Mijn eerste PP is al een tijdje terug. Maar toen was er geen social media.... Toen was het altijd op een houtje bijten en wachten op de persconferentie.
Best knap toch dat er tot nu toe helemaal niks uitlekt. Dan wordt het nut van de persconferentie weer hoger. Als ze daar niks bekend kunnen maken dan kan dat net zo goed afgeschaft worden. Ach er komt vast wel een goeie headliner, anders kan het nooit zo lang duren. Wil het vast eerst zelf bekend maken. Patience :) (misschien GNR wel haha)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.543
6.756
The Prodigy naar Paaspop, afschrijven voor Pinkpop?
http://festileaks.com/2016/01/the-prodigy-naar-paaspop-2016/
 

Amber

Randprogramma
8 dec 2014
128
2


Nog iets rondom Bonnaroo... als we dit moeten geloven wordt de line-up daarvan op 19 januari in een talkshow bekend gemaakt... stond in de reacties op een bericht van de officiële Facebook-pagina van Bonnaroo en daarnaast is dit ook te zien op de officiële merchandise webshop van Bonnaroo...

Lang duurt het in ieder geval niet meer voordat we iets weten over namen die we weg kunnen strepen door dit of namen die wellicht juist meer kans krijgen hierdoor..
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
zeker interessante informatie m.b.t. of pearl jam bonnaroo doet en dus direct ook of ze wel/niet pinkpop zullen aandoen. wat betreft de gasten die deze avond bij Conan komen staat er geen individu vermeldt waarvan je verwacht dat deze iets te melden heeft over dergelijke zaken (2 acteurs en een komiek) maar goed, verrassingen zijn geen verrassingen als ze vermeld staan he...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.470
709
zeker interessante informatie m.b.t. of pearl jam bonnaroo doet en dus direct ook of ze wel/niet pinkpop zullen aandoen. wat betreft de gasten die deze avond bij Conan komen staat er geen individu vermeldt waarvan je verwacht dat deze iets te melden heeft over dergelijke zaken (2 acteurs en een komiek) maar goed, verrassingen zijn geen verrassingen als ze vermeld staan he…

Ik zie dan ook niet in waarom er specifieke gasten bij moeten zitten als de affiche pas volgende week bekend gemaakt wordt.
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Pieperke wrote:
zeker interessante informatie m.b.t. of pearl jam bonnaroo doet en dus direct ook of ze wel/niet pinkpop zullen aandoen. wat betreft de gasten die deze avond bij Conan komen staat er geen individu vermeldt waarvan je verwacht dat deze iets te melden heeft over dergelijke zaken (2 acteurs en een komiek) maar goed, verrassingen zijn geen verrassingen als ze vermeld staan he…


Ik zie dan ook niet in waarom er specifieke gasten bij moeten zitten als de affiche pas volgende week bekend gemaakt wordt.

ik heb het dan ook uiteraard over de avond waarop de lineup bekend wordt gemaakt, niet vanavond, excuus als dit niet duidelijk was. Je zou verwachten dat er bij zo'n bekendmaking wat celebs uit de muziekscene aanwezig zouden zijn, maar voorzover aangekondigd dus niet.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.543
6.756
Greenfield vult ontbrekende headliner spot in met The Prodigy...
Prodigy, Offspring en meer nieuwe namen. http://www.greenfieldfestival.ch/index.php?id=7

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken