Zouden Tame Impala of Animal Collective anders misschien goede subs zijn? Vooral Tame Impala is afgelopen jaar redeljk doorgebroken in Nederland. Animal Collective komt dit jaar met een nieuw album.
Over de laatste headliner: Ik denk dat ze Pearl Jam op het oog hadden, maar dat het uiteindelijk niet is gelukt, waardoor ze nu een nieuwe headliner zoeken. Radiohead zie ik als een grote kanshebber. Grote naam, ook nog relevant, en een ontzettend goede live show. Het nieuwe album lijkt toch sneller te komen dan verwacht, en dus zullen ze deze zomer wel festivals aan gaan doen.
Persoonlijk hoop ik heel erg dat Bowie nog zijn nieuwe album, Blackstar (meesterwerk), met een tour gaat ondersteunen, maar hij heeft zelf aangegeven geen tours meer te willen doen.
Guns ‘n Roses lijkt me iets te duur voor Pinkpop, en ik weet ook niet echt of ik daar nog wel op zit te wachten. Over het paard getild is een understatement als je het over Axl Rose hebt. Lijkt me ook dat we vorig jaar met Slash & Myles Kennedy al genoeg GnR hebben gehad.