Misschien heb ik iets gemist, 112 pagina’s doorlezen vond ik iets teveel.
Maar is Maroon5 al genoemd als afsluiter voor de zondag?
Een populaire band op 3FM, dus lijkt mij echt een band voor het 3FM programma wat Pinkpop de laatste jaren volgt.
Ze hebben tot op heden maar een show in Europa bevestigd. Namelijk “Rock in Rio Lissabon” op 28 Mei. Lijkt mij niet dat ze voor een optreden naar Europa komen.
http://rockinriolisboa.sapo.pt/en/blog/maroon-5-confirmados-no-rock-in-rio-lisboa/
Eerlijk heb ik liever The Boss, Radiohead of Guns N’ Roses, maar Maroon 5 lijkt mij niet heel onlogisch.
Laat ik even voorop zeggen dat ik Maroon 5 niet slecht vind maar om ze nou meteen headliner van PP te maken vind ik echt te veel van het goede. Ik heb het even nagekeken maar in jan 2014 en juni 2015 hebben ze in Amsterdam gestaan waarbij de laatste show in de Ziggo Dome uitverkocht was. Als je kijkt naar hun tourschema zijn de data in Amerika al aangekondigd en hebben ze vooralsnog alleen eind mei een datum in Portugal. Daar gaan zeker nog Europese data bijkomen en eigenlijk hebben ze nagenoeg heel de zomer tijd om door Europa te touren voor ze in september starten in Amerika.
Ik zit er eigenlijk niet om te springen maar ik hou er zeker rekening mee. Al hoop ik dan dat ze geboekt worden als sub........