Laat G’nR maar heel ver weg, met RHCP is er naar mijn mening al één frontman die niet (meer) kan zingen, dat is er al één teveel
Bruce hoeft van mij ook niet te komen, Pearl Jam zal er wel niet meer inzitten..
Laat dan nog maar eens een dance-act afsluiten, Chemical Brothers, Underword of The Prodigy. Ik zou er totaal geen moeite mee hebben, graag zelfs!
Klopt helemaal; Anthony Kiedis is het al een tijd 'kwijt' en Axl is al vele jaren een karikatuur van zichzelf.
Die zet zichzelf voor dikke aap en heeft het niet door.
Ik ga ervan uit dat Slash wat dollars en euro's wil binnen tikken met een tour waarmee het geld binnen stroomt.
Muzikaal gezien heeft Slash al vaak kenbaar gemaakt dat Myles Kennedy zijn zanger is; en terecht!
Inderdaad waarom niet; Underworld, Prodigy, Chemical Brothers..... Nog eens wat anders dan Script, Killers en Co.
Myles Kennedy is inderdaad bezig aan een album met Alter Bridge. De tour begint in 2016 en loopt door in 2017.
Dit is bevestigd door de merchandise bij wie ik (voor mijn vriendin) heb om informatie heb gevraagd
met betrekking tot nu reeds aangeboden merchandise deals. Die tour gaat later in het jaar van start dus de
Europese zomer festivals zijn geen optie als die dat al waren gezien de tour van Tremonti langs de Europese
festivals. Ik gok op rond oktober 2016 waarna Europese festivals in 2017 aan bod komen.
EDIT: Dit zegt Tremonti in een interview:
"We're gonna go in the studio in January, February and March to finish the fifth Alter Bridge album."
"It takes three or four months to set up an album, so after we've recorded the Alter Bridge record, me and Myles [Kennedy] will go off and tour for four months doing Tremonti and Slash, then come back for a fall Alter Bridge fiesta."