Pinkpop 2016

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.672
2.005
Kereltje wrote:
bcmrmaybe wrote:
Volgende week de affiche van Bonnaroo, dan is er meteen duidelijkheid over wat PJ doet.


Ik kan alleen zien dat “announcements are coming soon”

http://forum.festileaks.com/members/joske/http://forum.festileaks.com/members/joske/@joske hoe weet dat dat volgende week is?


Wordt op diverse andere fora gezegd. De grote Amerikaanse festivals zijn een voor een hun posters aan het vrijgeven (vrijdag volgt Governor’s Ball) + vorig jaar kwam Bonnaroo ook halverwege januari met de affiche.


Vrijdag 18:00 uur onze tijd als ik me niet vergis komt idd Gouvenor’s Ball met hun volledige line up. Dit festival is van 3 t/m 5 juni dus ik zie eigenlijk geen artiesten een week later dan op PP staan…….
Zijn ieder jaar bands die aan het begin van een weekend nog in Amerika staan te spelen om dan zondag al op een Europees festival te staan, een week levert dus geen probleem op als Governors Ball een van de laatste optredens in Amerika vormt.
 

Tara

Playlistbediener
5 nov 2015
22
0
Alter Bridge gaat ook weer touren dit jaar na de opnames van hun nieuwe album, wat zo rond maart schijnt te zijn. Eventuele sub voor Rammstein?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
Alter Bridge gaat ook weer touren dit jaar na de opnames van hun nieuwe album, wat zo rond maart schijnt te zijn. Eventuele sub voor Rammstein?
Alter Bridge, mooie sub voor G'n'R?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
Zijn ieder jaar bands die aan het begin van een weekend nog in Amerika staan te spelen om dan zondag al op een Europees festival te staan, een week levert dus geen probleem op als Governors Ball een van de laatste optredens in Amerika vormt.
idd, aankomend jaar is Governors Ball nog wel wat eerder, FireFly week later. Bonnaroo is gelijk met Pinkpop, dus dat is spannender.
Er zijn vast nog acts die op Governors Ball spelen en de week erna in Europa rond reizen, anders om is dat ook het geval bij FireFLy waar ze mei en begin juni in Europa zijn en daarna pas naar FireFly afreizen.
Bonnaroo doet Pinkpop dit jaar weer de das om, dan kom je van een koude kermis thuis.
Ze plukte al een McCartney af, lijkt er op dat Pearl Jam in 2016 weggekaapt is (tenminste dat zijn de conclusie's die ik trek).
Opvallend wel, naast de zondag headliner, ook héél erg opvallend stil rond Pinkpop.

Edit, lijkt alsof ze op de persconferentie willen uitpakken. Dat is pas over 6 weken nog maar. Dus zal nog weinig nieuws meer volgen tot dan?
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Alter Bridge gaat ook weer touren dit jaar na de opnames van hun nieuwe album, wat zo rond maart schijnt te zijn. Eventuele sub voor Rammstein?

Dat lijkt me knap als Tremonti met z'n solo act eind juni nog op Download UK, Hellfest en Graspop staat.
Ook staat Slash ft Myles Kennedy + The Conspirators nog in de planning om in mei een nieuw album op te nemen (ondanks de GnR 'reunie'), aldus een van de Conspirators. Dat is ook best lastig zonder zanger :p
 

Tara

Playlistbediener
5 nov 2015
22
0
@loveless hmm, ik ga dat interview met Tremonti maar even zoeken dan.. Ik zou Alter Bridge graag zien komen
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.516
4.849
Tara wrote:
Alter Bridge gaat ook weer touren dit jaar na de opnames van hun nieuwe album, wat zo rond maart schijnt te zijn. Eventuele sub voor Rammstein?


Alter Bridge, mooie sub voor G’n’R?

Het is GN'R. ? maar 1 apostrof. Even de taalnazi uithangen.

On topic: alter bridge zou ik wel mooi vinden!


Edit:

Bericht op Facebook van de Italiaanse fanclub denk ik:

Myles Kennedy Italy‎Alter Bridge
Vind deze pagina leuk · 20 uur ·


Morning guys!!!

Are you ready #ABFamily for these guys on stage????
Are you ready for an incredible tour???

Alter Bridge are coming!!!!
ROCK IS ALIVE!!!

Thanks to Download for the killer and powerful Shot!!!
Vertaling bekijken
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Ik heb ongetwijfeld iets van een teken of combinatie in m'n posts met uitleg, want ze verdwijnen steeds, dus dan maar even stapje voor stapje.

Bassist van Slash: http://www.toddkerns.com/blog/?p=560

At the moment SMKC is still slated to be in the studio in May which I don’t foresee changing as the new material is insane. Obviously things can change at any moment due to scheduling but I’m quite confident that we’ll get around to recording SMKC III one way or another.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
En dit zijn de tourdates van Tremonti (als ik naar de pagina link is mijn post niet zichtbaar meer...)

TREMONTI -

26/5/16-GER, Gelsenkirschen Rock in Revier| Buy Tickets Here
28/5/15 - GER, Munich Rockavaria | Buy Tickets Here
12/6/16 - UK, Download Fest | Buy Tickets Here
17/6/16 - FRA, Clisson Hellfest | Buy Tickets Here
19/6/16 - Bel, Graspop | Buy Tickets Here

Dus Alter Bridge lijkt me vrijwel uitgesloten voor de vroege festivals, wellicht dat ze in het najaar gaan touren en misschien nog in augustus wat festivals meepakken. Zou ze nl. ook erg graag zien, vorige CD grijsgedraaid en prima showtje op RaR 2014.
 

Tara

Playlistbediener
5 nov 2015
22
0
@loveless je hebt gelijk, ik heb iets te snel gejuicht.. jammer :(

A7X dan? Geen idee of ze ergens mee bezig zijn, maar Pinkpop 2014 was echt geweldig!
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
@loveless je hebt gelijk, ik heb iets te snel gejuicht.. jammer
frownie.png


A7X dan? Geen idee of ze ergens mee bezig zijn, maar Pinkpop 2014 was echt geweldig!

Kijk eens bij Hellfest en Graspop, streep af wat er al op Fortarock staat en je komt een eind denk ik :)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.039
2.067
Ik drop hier nog even het volgende gerucht in de Pearl Jam soap. Volgende week vrijdag zou een Amerikaans festival bekend maken dat ze Pearl Jam, LCD Soundsystem en The Dead w John Mayer als headliners hebben....

https://twitter.com/gurhurt85/status/684715932590149632

Info verkregen via het forum van Pearl Jam.......
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
Ik drop hier nog even het volgende gerucht in de Pearl Jam soap. Volgende week vrijdag zou een Amerikaans festival bekend maken dat ze Pearl Jam, LCD Soundsystem en The Dead w John Mayer als headliners hebben….

(..)

Info verkregen via het forum van Pearl Jam…….

Dat gaat id blijkbaar over Bonnaroo. (of Governors Ball ??)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
Next friday, is dat niet gewoon komende vrijdag? Morgen dus?
Dan is het Governors Ball, die komen morgen avond (Nederlandse tijd) met nieuws.
Bonnaroo, zal pas naar verwachting aankomend week zijn.

Heb je gelijk in...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.470
710
This Friday = morgen
Next Friday = volgende week vrijdag

Dan zal het om Bonnaroo gaan. Governor's Ball is gericht op de hippe jongeren, die gaan niet met Pearl Jam en de restjes van Grateful Dead afkomen.
 

whiteandblack

Playlistbediener
16 jan 2014
29
0
Alter Bridge gaat ook weer touren dit jaar na de opnames van hun nieuwe album, wat zo rond maart schijnt te zijn. Eventuele sub voor Rammstein?

Ik ben een groot Alter Bridge fan en zou ze heel graag zien, maar gaat niet gebeuren. Tremonti tourt met zijn solo project rond Pinkpop en ook Myles gaat met Slash een nieuw album opnemen en mogelijk paar shows doen, zoals hier al is gezegd. Daarnaast heeft Myles nog een solo album klaar liggen die dit jaar mogelijk uitkomt. Tremonti en Scott Phillips hebben eergisteren nieuw Alter Bridge materiaal gejammd en binnen 2 weken komen Myles en Tremonti samen om nummers af te schrijven en op te nemen met de andere 2 leden. Het album zal maart/april af zijn en vervolgens gaat Tremonti verder met zijn solo project en Myles met the Conspirators. In juni of juli zal het nieuwe Alter Bridge album uitgebracht worden waarna Tremonti heeft aangegeven in het najaar te gaan touren. Laatst heeft Tremonti in een interview nog gezegd, naar aanleiding van een vraag dat hij vaak in Nederland speelt, dat als hij een Europese tour doet altijd Nederland wil spelen, omdat dat naast Engeland en Duitsland een belangrijk land is. Ik verwacht dus dat Alter Bridge eind dit jaar in de HMH zal staan, gezien ze daar vaak hebben gestaan en er ook hun eerste live album hebben opgenomen.

Tremonti solo zal wel kunnen op Pinkpop, maar Fortarock zal hem ook weg kunnen kapen..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
Ik gooi Bon Jovi er nog eens bij...
Maart komt het nieuwe album uit, dan is er nog tijd om in de zomer in Europa te touren toch?
Bon Jovi have reportedly scheduled a March release for their 14th album, titled This House Is Not for Sale.
http://ultimateclassicrock.com/bon-jovi-this-house-is-not-for-sale/
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken