Graspop Metal Meeting 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lars.
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Meeting gaat mij niet meer lukken, maar als je iemand ziet met zwart met rode vlechtjes, een beanie op en een roze gitaar op haar arm, voel je vrij om me aan te spreken voor een mini meet up🎉
Goeie omschrijving. Ik ben in zwart... Er is 1 idioot in een roze kostuum met ons. Maar die blijft vooral op de camping tot laat.

• Haha
Waarderingen: MandyRose
Eigenlijk bizar dat ze niet meer investeren in die tenten, je weet dat de kans op extreem warm weer er is. Werchter heeft al heel lang tenten met airco.

Oei de warmte valt me zwaarder dan gedacht. En dan te bedenken dat het de aankomende dagen alleen nog warmer gaat worden....

De nieuwe metaldome is echt heel tof en Combichrist was een puike opener van mn festival.

Tussen de acts maar schuilen onder de luifels bij de Beers&stories

• Leuk
Waarderingen: Moniek
Weer geen fatsoenlijke water stations. Vorig jaar kwamen ze veel te laat. Leer het nu eens gmm gvd. Tis 35 graden en aanschuiven voor een beetje water
Geen idee waar jij water pakt, maar ik heb al enkele keren zonder wachten mijn flesje bijgevuld.

Het is overigens 30 graden.

Geen idee waar jij water pakt, maar ik heb al enkele keren zonder wachten mijn flesje bijgevuld.

Het is overigens 30 graden.
Ja om 12u ik ook. Maar laten we eerlijk zijn, vanwaar de luiheid om telkens weer die fatsoenlijke water punten achter wegen te houden. Plus als je nu eentje vindt zonder wacht tijd let me know

Ja om 12u ik ook. Maar laten we eerlijk zijn, vanwaar de luiheid om telkens weer die fatsoenlijke water punten achter wegen te houden. Plus als je nu eentje vindt zonder wacht tijd let me know
Is denk geen luiheid, het kost gewoon best een hoop geld om extra waterpunten aan te leggen. Desalniettemin vind ik dat ze het hadden moeten doen, aangezien ze vorig jaar al hebben gezien wat er gebeurt als ze het niet doen. En het is niet dat deze hitte er niet aan zat te komen. Dus slechte move van de organisatie.

• Leuk
Waarderingen: Eratto

Users who are viewing this thread