Pinkpop 2016

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
Geloven mensen nu echt dat verhaal van Miley Cyrus? De bron hiervan is The Sun, het schoolvoorbeeld van een tabloid. Dit is even geloofwaardig als dat Privé zou roepen dat Gerard Joling Lowlands headlinet. Miley zou echt het laatste zijn dat Glasto als headliner zou boeken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Soundwave Australië heeft nu ook Bring Me The Horizon toegevoegd aan de line-up.
Dat is denk ik wel een mooie toevoeging voor Pinkpop aankomend jaar, nieuw album is ook helemaal niet verkeerd btw.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Ik zou het toejuichen! Ga naar hun show @013 en heb van het weekend hun live set op reading gezien, steengoed en wat een publiek hee, poah!

 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.089
2.095
David Gilmour is hier ook al eens besproken. Ondanks het feit dat hij volgens mij niet echt iets voor PP is zijn de data die nu bekend zijn voor zijn tour in 2015 en 2016 allemaal bekend.
Men verwacht geen nieuwe data meer. Al wil ik hier wel nog bij opmerken dat zijn tour eindigt eind april en dat hij dan eind juni 1 groot openlucht concert geeft in Polen. De verwachting is toch wel stiekem dat er rond dit concert nog meer data zullen volgen...
 

Saskiaaa

Playlistbediener
4 sep 2015
7
0
Ik ben afgelopen weekend bij appelpop geweest wat echt mn ogen geopend heeft op gebied van sommige bands
Bij deze wil ik dus nog een aantal bands doorgeven die me echt vet lijken om op pinkpop te kunnen zien dit jaar

Racoon
Kensington
John Coffey

En, het is geen engels- of nederlandstalige band, maar echt supertoffe muziek om een feestje te bouwen en dat is La Pegatina

Verder weet ik niet heel veel van de bands zelf, behalve dat hun muziek gewoon awesome is en ik dus echt live zou willen zien, en dat zijn

Rise Against (ondanks dat ze er vorig jaar ook al waren)
Avenged sevenfold

En om ook nog een beetje te partyen een vette dj of een hardstyle programma tussendoor

Wat vinden jullie van deze mensen? Leave a comment pls

 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Ik ben afgelopen weekend bij appelpop geweest wat echt mn ogen geopend heeft op gebied van sommige bands
Bij deze wil ik dus nog een aantal bands doorgeven die me echt vet lijken om op pinkpop te kunnen zien dit jaar

Racoon
Kensington
John Coffey

En, het is geen engels- of nederlandstalige band, maar echt supertoffe muziek om een feestje te bouwen en dat is La Pegatina

Verder weet ik niet heel veel van de bands zelf, behalve dat hun muziek gewoon awesome is en ik dus echt live zou willen zien, en dat zijn

Rise Against (ondanks dat ze er vorig jaar ook al waren)
Avenged sevenfold

En om ook nog een beetje te partyen een vette dj of een hardstyle programma tussendoor

Wat vinden jullie van deze mensen? Leave a comment pls

Ik was er ook bij dit weekend! Raccoon zie je helemaal niet op Pinkpop staan anno 2016, dat is misschien niet heel passend meer. Kensington stonden er in 2013 en 2015, die zie je volgend jaar ook niet. En John Coffey waren er ook dit jaar, dus nee.

La Pegatina kan best! Ze werden dit jaar gevraagd om er te staan (ook Lowlands) maar ze konden het niet doen omdat ze in de Tivoli stonden. Hun zou ik wel zien volgend jaar.

Qua Rise Against - nee. En A7X waren er ook in 2014 dus de kans dat ze er in 2016 staan is redelijk klein.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Van deze namen kan La Pegatina nog best denk ik.
Kensington, John Coffey, Rise Against is wel heel kort geleden hé, dat zal niet.
Racoon doet volgens mij eerst nog zaaltjes, laatste keer was 2012. Die zullen op een 5e keer Pinkpop komen. Staan onder Buro Pinkpop wel in de RodaHal 10 oktober, dat is meestal een teken dat het geen Pinkpop zal worden.
Maar om te zeggen dat Racoon niet passend is, dat gaat wat ver Jack. Racoon doet het altijd heel goed op Pinkpop.
Avenged Sevenfold reken ik nu niet op, indien die in de buurt touren denk ik dat ze dit maal naar FortaRock of Jera on Air zullen gaan als ze festivals spelen.

Ik wacht op de data van Iron Maiden, data voor Australië en Nieuw-Zeeland zijn er al, april en mei 2016.
Nog altijd zie ik ze als een mogelijke headliner, zeker met het album naar de nr 1 postitie in de album top 100 zijn er zeker radertjes bij Mojo aan het draaien gegaan.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Van deze namen kan La Pegatina nog best denk ik.
Racoon doet volgens mij eerst nog zaaltjes, laatste keer was 2012. Die zullen op een 5e keer Pinkpop komen. Staan onder Buro Pinkpop wel in de RodaHal 10 oktober, dat is meestal een teken dat het geen Pinkpop zal worden.

Daarnaast nog twee datums in maart 2016 in Heerlen. Lijkt me dus geen optie voor Pinkpop.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
hoe zit het eigenlijk met rowwen heze aangezien die vorig jaar vaak ter sprake kwamen kommen die ooit nog eens op pinkpop ik hoop van wel aan de ene kant is toch iets van Limburgse trots XD
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
hoe zit het eigenlijk met rowwen heze aangezien die vorig jaar vaak ter sprake kwamen kommen die ooit nog eens op pinkpop ik hoop van wel aan de ene kant is toch iets van Limburgse trots XD
Rowwen Heze, in april wel al in RodaHal. Maar, weet niet hoor, 30-jarige jubileum en dan op Pinkpop staan. Ik zou het toe juichen maar verwacht ze niet.
Zal wel mooi zijn voor Pinkpop Classic ;) ha ha
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
ja oke maar de rodahal is theater concert van hun tour ballades en beer dus geen grote festival schow
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
ja oke maar de rodahal is theater concert van hun tour ballades en beer dus geen grote festival schow
Ja klopt. Maar ze hebben wel een uitgebreide club en theater tour gepland. Ik heb de neiging ze daarom uit te sluiten voor Pinkpop.

Ik weet wel een leuk bandje voor Stage 4 op Pinkpop in 2016, The Raven Age
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
effe gechecked leuke band zou zeker gaan kijken dan.

het is ook al weer een tijdje geleden dat Dropkick Murphys er stonden.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
effe gechecked leuke band zou zeker gaan kijken dan.

het is ook al weer een tijdje geleden dat Dropkick Murphys er stonden.

Touren al zo'n 3 jaar met Signed & Sealed in Blood. Gok dat die eerst eens aan een opvolger gaan werken.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
als het goed is zijn ze daar ook al mee bezig. als ik me niet vergist dus een nieuwe tour zal me niets verbazen.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
495
204
Meen je dat nou echt saskiame?! Hardstyle progamma?!
Ik hoop dat er dit jaar goed geboekt word! Iets alternatiever zodat het popiejoopie volk thuis blijft vond het dit jaar namelijk heel anders als andere jaren! Dit jaar ook naar pukkelpop geweest ook daar veel dj rommel maar ook veel goede rock, trekt beide ander publiek en dat ligt mekaar niet imo! Dance festivals zijn er zat. Laat pinkpop het dan lekker alternatief houden geen top 40 meuk
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Meen je dat nou echt saskiame?! Hardstyle progamma?!
Ik hoop dat er dit jaar goed geboekt word! Iets alternatiever zodat het popiejoopie volk thuis blijft vond het dit jaar namelijk heel anders als andere jaren! Dit jaar ook naar pukkelpop geweest ook daar veel dj rommel maar ook veel goede rock, trekt beide ander publiek en dat ligt mekaar niet imo! Dance festivals zijn er zat. Laat pinkpop het dan lekker alternatief houden geen top 40 meuk

Mee eens. Met die flop van een Avicii van afgelopen jaar zullen ze denk ik ook minder snel aan die platte dance en hardstyle gaan. En terecht.
 

Saskiaaa

Playlistbediener
4 sep 2015
7
0
#81957 ja, dat meende ik maar ik ben het okk zeker met jou eens... hardstyle programma moet je inderdaad op een los festival houden
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
avici 1 half nummertje gehoord gelijk omgedraaid. waren er zo klaar mee want we kwamen net van het feestje van FIDDLERS GREEN!!!!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken