Pinkpop 2016

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
trouwens op pinkpop krijgt iedereen van mij een gratis drankje op de camping omdat ik dag 1 jarig ben (mag dan legaal drinken op pinkpop) en met mij nog 1 vriend en 1 vriendin dus voor ons is het sowieso feest

Ga je dan voor Camping A? Anders is het zo een pleuriseind lopen hahaha

nee liggen op b altijd sorry





Van mij ook, ik word de 11e eindelijk 18 haha
simple-smile.png


hahahaha ik de 10e
 

Para

Playlistbediener
15 jun 2015
12
1
als iemand mij kan vinden krijgt die ook een drankje :p

1: volbeat
2: royal bloood
3. Disturbed
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.554
6.759
Vandaag in 2013: Arcade Fire aangekondigt, nieuws kan niet lang uitblijven (TOCH?)

De winnaar Nu of Nooit is als bericht aangekondigd als "*NEXT ACT", ik verwacht dus niets meer op zeer korte termijn.
Misschien tijdens Serious Request (Heerlen) een paar namen, kan me voorstellen dat er deze editie wel wat linkjes gelegd gaan worden met Pinkpop.
Ik denk dan aan Jan Smeets die op bezoek komt met nieuws, of gasten die zich 'verspreken' of Giel die gasten uitlokt iets over de festivalzomer te zeggen met Pinkpop zowat om de hoek.
Slash kwam vorige keer op de valreep in 2014 nog erbij voor PP15, dus het grootste nieuws zal in januari te verwachten zijn denk ik zo...
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
ik ga dit jaar voor het eerst een weekend met camping, hebben mensen tips/aanraders voor welke camping etc?

Camping B! Feeeeest! Maar kom inderdaad vroeg want het is erg snel vol, vorig jaar met mazzel nog kutplekken gekregen maar wel een ziek feest gehad!
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
ik ga dit jaar voor het eerst een weekend met camping, hebben mensen tips/aanraders voor welke camping etc?

voor de gezlligheid en feestjes b de rest ben ik nog niet geweest maar weet dat het op b gezellig is
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
voor de gene diej het bier wil hebben wij lopen rond met limburgse vlaggen met de tekst PUNKZ op komend jaar dit jaar aleen met limburgse vlag geweest
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Ik zat vorig jaar op A, was ook heel gezellig. Maar hoor inderdaad van veel mensen dat B de leukste camping is. Komend jaar ook maar een keer B proberen dus :)
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/bizarre/6797416/Muse-join-Coldplay-and-Foo-Fighters-in-trio-of-rock-headliners-at-Glastonbury.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Kan het zijn dat de Foo Fighters zich hebben bedacht en toch naar Europa komen? Paar showtjes die gecanceld zijn door de aanslagen in Parijs inhalen, plus de paar afgezegde festivals van vorig jaar.
Geen idee in hoeverre The Sun gelijk heeft, maar vorig jaar hadden ze voor Glastonbury ook wel wat juiste voorspellingen.

Dan staat er wel een ijzersterk headlinerstrio op Pinkpop.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Ik zat vorig jaar op A, was ook heel gezellig. Maar hoor inderdaad van veel mensen dat B de leukste camping is. Komend jaar ook maar een keer B proberen dus
simple-smile.png

gezellig verjaardags feestjes op b vieren
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
jan zei toch duidelijk NEE ?
Jan zegt wel vaker iets. Het kan zijn dat die situatie in Parijs alles heeft veranderd. Weer shows moeten cancelen, weer fans teleur moeten stellen.
En als ze in juni pas komen, hebben ze toch ruim een half jaar rust gehad.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
729
AirBnB ftw.....wij hebben een bedje in Heerlen....camping is erg gezellig maar als je een jaartje ouder wordt is het tricky
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.554
6.759
chris knoben wrote:
jan zei toch duidelijk NEE ?


Jan zegt wel vaker iets. Het kan zijn dat die situatie in Parijs alles heeft veranderd. Weer shows moeten cancelen, weer fans teleur moeten stellen.
En als ze in juni pas komen, hebben ze toch ruim een half jaar rust gehad.

The Sun heeft het ook over
...and Foo else?
I TOLD you back in June that Foo Fighters had nabbed the 2016 Friday night slot after DAVE GROHL’s broken leg forced the band to miss this year’s Glasto.
Maar in September is bekend gemaakt dat ze volgend jaar niet touren, dus haalt The Sun zijn eigen bericht weer onderuit met de eerste zin.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken