Pinkpop 2016

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
493
204
Mijn gouden tip
London grammar
The war on drugs
The offspring

Erger mij kapot aan al die reacties op fb!
Sorry voor de vrouwen hier onder ons, maar veel reacties van jonge meiden die misschien 1x of nog nooit op pinkpop zijn geweest, laat de die hards stemmen die er ieder jaar bij zijn
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.516
4.849
Mijn gouden tip
London grammar
The war on drugs
The offspring

Erger mij kapot aan al die reacties op fb!
Sorry voor de vrouwen hier onder ons, maar veel reacties van jonge meiden die misschien 1x of nog nooit op pinkpop zijn geweest, laat de die hards stemmen die er ieder jaar bij zijn

Vervelend he, democratie. ?
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Wat is er mis met jonge mensen? ;D
Bovendien ben ik ook pas 14 en ga ik toch al 6 jaar. Al ben ik het absoluut eens dat ze moeten stoppen met Kensington te noemen, die zouden we naar de maan moeten sturen.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Ik ben een jonge meid, ben pas 2 keer naar pinkpop geweest maar heb daarentegen wel een beetje gezond verstand. Denk dat dat het vooral daaraan ligt. De meesten roepen maar wat zonder dat ze zich ook maar een klein beetje verdiepen in de artiest of in het festival.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Ik ben een jonge meid, ben pas 2 keer naar pinkpop geweest maar heb daarentegen wel een beetje gezond verstand. Denk dat dat het vooral daaraan ligt. De meesten roepen maar wat zonder dat ze zich ook maar een klein beetje verdiepen in de artiest of in het festival.

Mensen kijken niet naar wat kan. Die roepen maar wat. 90% hoop, 5% Kensington en 5% realiteit
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Wat is dat gezeik om 'die hard fans' toch altijd. Als je dat bent, dan ben je een die hard fan van een fucking commercieel miljoenenfestival dat zo toegankelijk is dat elke pannenkoek die wel een radio luistert interesse heeft in je festival. Misschien eens in de spiegel kijken in plaats van naar pinkpop of haar potentiële bezoekers wijzen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Wat is dat gezeik om ‘die hard fans’ toch altijd. Als je dat bent, dan ben je een die hard fan van een fucking commercieel miljoenenfestival dat zo toegankelijk is dat elke pannenkoek die wel een radio luistert interesse heeft in je festival. Misschien eens in de spiegel kijken in plaats van naar pinkpop of haar potentiële bezoekers wijzen.

Hee daar is de kwaliteitspolitie weer :).....

Moet jij niet bandjes ophemelen in BKS of DTRH?
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Wat is dat gezeik om ‘die hard fans’ toch altijd. Als je dat bent, dan ben je een die hard fan van een fucking commercieel miljoenenfestival dat zo toegankelijk is dat elke pannenkoek die wel een radio luistert interesse heeft in je festival. Misschien eens in de spiegel kijken in plaats van naar pinkpop of haar potentiële bezoekers wijzen.

Hee daar is de kwaliteitspolitie weer :)…..

Moet jij niet bandjes ophemelen in BKS of DTRH?

*grabs popcorn*

Nee maar serieus. Mensen die zich die-hard fan noemen vind ik maar een beetje jammer. Dat je al jaren langer naar een festival gaat betekend niet dat je meer rechten zou moeten hebben dan jonge gasten die net de wondere wereld van een festival ontdekken. Betekend ook niet dat je Kensington tot in het oneindige op je festival moet hebben. Als je echt alleen maar kwaliteit wil zien, dan kan je het best naar Le Guess Who?, Green Man of BKS. Op Pinkpop wordt er gewoon geboekt wat er populair is, kwaliteit of niet.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
493
204
Was te verwachten deze reacties! Er zijn uitzonderingen! Maar over het algemeen is dit gewoon zo! En excuus black lies je hebt mensen die die hard ajax supporter zijn of feyenoord of whatever! Ik ben groot pinkpop fanaat leef er voor :$ luister dagelijks concerten terug van pinkpop leef nu al richting de persconferentie heerlijk! Daar is toch niks mis mee?! denk dat pinkpop daar ook op draait de trouwe bezoekers (die-hards) en als dan iemand die groot kensington fan is de gouden tip gaat invullen vind ik jammer! Zo vond ik de Rolling Stones ook erg jammer heel uniek maar geen festival beleving opgehypte zooi
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Wat is dat gezeik om ‘die hard fans’ toch altijd. Als je dat bent, dan ben je een die hard fan van een fucking commercieel miljoenenfestival dat zo toegankelijk is dat elke pannenkoek die wel een radio luistert interesse heeft in je festival. Misschien eens in de spiegel kijken in plaats van naar pinkpop of haar potentiële bezoekers wijzen.

Hee daar is de kwaliteitspolitie weer :)…..

Moet jij niet bandjes ophemelen in BKS of DTRH?
Ja Jeroen, niet zo de hipster uithangen met je pretentieuze meuk.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Nav. de opmerking van @blacklies pleit ik voor de volgende festivals:


Pinkpop Familiefeest: Kensington, Dotan, Anouk, Jett Rebel Woehoe!

En Pinkpop's Finest met alle obscure bandjes die kwalitatief genoemd worden omdat ze vaag zijn!

Dan laten we het orginele pinkpop lekker een mengelmoes van Bring Me The Horizons, RHCP's, Rammsteins, Pearl Jam, Iggy Pop's, Flogging Molly's etc

(geintje :p )
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Overgens ga ik elk jaar naar Pinkpop omdat ik dat qua opzet een van de fijnere festivals vind, leuk hele toffe bands, elk jaar gezellig, betaalbaar, nog leuk feestje op de camping in de feesttent en daarna op de pleintjes daarvoor.

Daarom vind ik het zo leuk!
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Overgens ga ik elk jaar naar Pinkpop omdat ik dat qua opzet een van de fijnere festivals vind, leuk hele toffe bands, elk jaar gezellig, betaalbaar, nog leuk feestje op de camping in de feesttent en daarna op de pleintjes daarvoor.

Daarom vind ik het zo leuk!
Ben je wel eens naar een ander festival geweest? (gewoon uit nieuwsgierigheid deze vraag)
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Ben je wel eens naar een ander festival geweest (gewoon uit nieuwsgierigheid deze vraag)?

Zekers, Lowlands, Rock Werchter en Leeds Festival in Engeland (Van de meerdaagsefestivals dan)

Lowlands vindk net als Pinkpop geweldig en ja daar ga ik heen puur om vette dingen te ontdekken dus ben er overal te vinden.

Rock Werchter ga ik praktisch elk jaar heen, enig nadeel is dat het gewoon om 3 uur echt klaar is (als er een dance headliner is ben je pas half 3 - 3uur terug) en die feestent maar tot 4 is. Plus ik kom uit Friesland dus de reis is voor mij een hell.

Leeds is helaas te prijzig om elk jaar te gaan maar echt een geweldig festival

Edit: Rock Werchter en Lowlands ga ik ook bijna elk jaar heen
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Nee maar serieus. Mensen die zich die-hard fan noemen vind ik maar een beetje jammer. Dat je al jaren langer naar een festival gaat betekend niet dat je meer rechten zou moeten hebben dan jonge gasten die net de wondere wereld van een festival ontdekken. Betekend ook niet dat je Kensington tot in het oneindige op je festival moet hebben. Als je echt alleen maar kwaliteit wil zien, dan kan je het best naar Le Guess Who?, Green Man of BKS. Op Pinkpop wordt er gewoon geboekt wat er populair is, kwaliteit of niet.

Ik snap het principe wel maar dat denigrerende d66 toontje staat me dan tegen.....Net die aflevering van South Park waarin iedereen in een Prius gaat rijden en zijn eigen scheten gaat opsnuiven....zo pretentieus
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Het was (dit keer) niet eens mijn bedoeling om Pinkpop af te kraken. Prima festival hoor, maar als je jezelf als fan ziet moet je ook erkennen dat het zo'n toegankelijk groot festival is dat er enorm veel mensen interesse in hebben. Dan kun je wel fan zijn en elk jaar gaan, maar daar heeft Jan geen boodschap aan.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Ja Jeroen, niet zo de hipster uithangen met je pretentieuze meuk.

Ik vind hem echt een Bas......hahaha
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.048
2.069
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultuur%2Ben%2Bmedia/muziek/1.2519712

Het nieuws is ook opgepikt door de buitenlandse media. Weinig kans dat we hem op PP zien volgend jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken