Pinkpop 2016

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.759
NOGMAALS!
Gaat inmiddels ook een verkeerde interpretatie over rond.
Men zegt nu dat dit een print-screen is van de site van Pearl Jam zelf.
Dat is NIET correct.
Deze lijst is gemaakt door fansite van Pearl Jam Colombia aan de hand van data-geruchten.
Maar gaat nu met verkeerde interpretatie rond op twitter.
Pink Pop staat idd tussen die eerdere geruchten.

Back on topic
1f609.png
zie tevens :
http://festileaks.com/2015/12/shifter-pearl-jam-op-nos-alive-2016/

of Pearl Jam topic:
http://forum.festileaks.com/forums/topic/pearl-jam/page/4/#post-88966
 

Para

Playlistbediener
15 jun 2015
12
1
hoho nie gelijk zo happen ey wist ik veel kwam het tegen toevallig :p

naja fak it ik vind dat het maar moet kloppen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.759
hoho nie gelijk zo happen ey wist ik veel kwam het tegen toevallig

naja fak it ik vind dat het maar moet kloppen

Niet happen, ik corrigeer je aanname "stond volgens mij op website pj maar is eraf".

En je hebt gelijk, geruchten zijn alles, maar wat mij betreft ook : "naja fak it ik vind dat het maar moet kloppen"

:mrgreen:

btw, ik zag dat je met de Line-up competitie mee hebt gedaan voor 2015.
Voor Pinkpop 2016 is er ook een Voorspel-spel, mag je best mee doen...
Kijk even hier, we zijn al in ronde 3:
http://forum.festileaks.com/forums/topic/het-pinkpop-voorspel-spel-2016/
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.682
840
Oei, die reacties op Facebook onder dat gouden tip artikel
Ik mag hopen dat PJ of GNR of iets van dat kaliber door gaat, anders dikke kans dat het Kensington gaat zijn voor de zondag.
Word wel heel vaak om gevraagd al
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Oei, die reacties op Facebook onder dat gouden tip artikel
Ik mag hopen dat PJ of GNR of iets van dat kaliber door gaat, anders dikke kans dat het Kensington gaat zijn voor de zondag.
Word wel heel vaak om gevraagd al
Ik zie inderdaad alleen maar Coldplay, Adele en Kensington. Die eerste twee komen niet, en die derde zou wel een beetje overkill zijn.

Ik ben zelf voor Bloodhound Gang, Groove Armada en Snow Patrol gegaan, maar i.p.v. Snow Patrol had ik wel Disclosure gewild bedenk ik me nu.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.685
668
Mijn gouden tips

Chris Cornell - Mando Diao - Weezer

Mando Diao is enige echt realistische.. maar goed wachten af.
 

Amber

Randprogramma
8 dec 2014
128
2
Yep.. idd wel heel veel Kensington/Coldplay/Adele... en er zijn blijkbaar mensen die denken dat Muse twee jaar op rij gaat komen ? (ik zou twee jaar op rij Muse echt totaaaal niet erg vinden maar het is niet realistisch)

Ik heb zelf dit ingevuld:
1. Nothing But Thieves
2. Hozier
3. Guy Garvey
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Yelawolf

BMTH

The Offspring

Nummer 2 en 3 gaan waarschijnlijk wel lukken......Yelawolf zal wel richting een hipsterfestivalletje gaan denk ik
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Mijn tips:

- De STAAT
- Catfish and the Bottlemen
- Balthazar

En ja inderdaad die reacties zeg pffff...
Is het echt zo slecht gesteld met de Nederlandsche smaak?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.759
Tje, Gouden Tip.
Pearl Jam Rick?
Zat ik ook aan te denken.
Ik denk dat ik Ed Kowalczyk er weer in zet.
Maiden staat al in GelreDome, Muse en Placebo vorig jaar al geweest...
Dus van mijn standaard jaarlijkse opties weinig over.

Denk dat ik het zoek in de '(relatief) nieuwere' of namen die in de buurt zijn.
Hozier, idd als Amber.
Of in de buurt, The 1975, Biffy Clyro, Tenacious D, Yeasayer, The Stereophonics, Iggy Pop.
Misschien wel 3FM Serious talent, misschien helpt dat met die eerste kaarten te kunnen winnen?
Lucas Hamming, Orange Skyline, Sue the Night, HAEVN, PAUW, The Brahms, The Indien...

Ga er nog over nadenken.


Edit, of song van het jaar winnaar afwachten: Tame Impala, Kurt Vile, Father John Misty, Foals ? ?
http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2015/song-van-het-jaar/Song-van-het-Jaar-2015--wat-kiest-de-3voor12-redactie-.html
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Elk jaar zijn die reacties zo vermakelijk, jeeeeeeeeeeetje mina, hoe dom wil je zijn, beetje logisch denkwerk is heeeeeel ver te zoeken op Facebook xD

Ik zal vanavond thuis eens insturen, ieder jaar vul ik standaard Paramore en All Time Low in maar omdat ze beiden geen toerplannen hebben vul ik dit jaar maar wat realistisch in.. Denk ik :D
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Sow ey die facebookreacties zijn inderdaad heftig. In bijna elke post komt kensington voor en ook 30stm en the script worden vaak genoemd. Als dit de namen zijn die het pinkpoppubliek wil zien denk ik dat ik toch mijn vader teleur ga stellen en naar werchter ga. Zoals Dennis ook al zei gaat het er slecht aan toe wat de Nederlandse muzieksmaak betreft.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.759
Sow ey die facebookreacties zijn inderdaad heftig. In bijna elke post komt kensington voor en ook 30stm en the script worden vaak genoemd. Als dit de namen zijn die het pinkpoppubliek wil zien denk ik dat ik toch mijn vader teleur ga stellen en naar werchter ga. Zoals Dennis ook al zei gaat het er slecht aan toe wat de Nederlandse muzieksmaak betreft.
andere Dennis hé ;)

maar idd, reacties als "Goldplay is volgend jaar in Amsterdam,zou niet toevallig zijn dat ze ook op pinkpop komen" of "Kensington op hoofdpodium, Coldplay, Muse, en voor mijn manneke...The Cure" , is ie weer "Gok op Pearljam.. Gezien wat van de week heel eventjes op hun site stond"

Deze zijn dan weer wel heel goed "Golden Earring! 50 jarig bestaan moet naast de Ziggo Dome toch ook op de heilige grond gevierd worden!" en "Zou er niemand meer met Kensington willen reageren? Alvast bedankt!"
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken