Pinkpop 2016

Johanpp

Campingartiest
29 jan 2014
52
0
Ook maar een tipje er in gegooid:

1 Imagine dragons - ja, bijna alles voor t laatste album is bagger. 't laatste album daarentegen :)
2 The Black Keys - hadden de laatste 5 jaar al 2 x op Pinkpop moeten staan imho. Vooral om eerdere albums
3 Bruce. Omdat hij een baas is en hij in 2012 geweldig was.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
En Pinkpop wint het dan op die punten die je net noemde?

Ja en Nee,

Qua Line up (Met uitzondering van 2014) wint Rock Werchter, omdat daar vaak alles wat leuk is van PP staat + Meer en betere namen

Qua feest Lowlands

Alleen Pinkpop heeft simpelweg het pluspunt dat het mn 1e festival was dus hecht er wat waarde aan :p Vriendengroepdingetje, maar goed, ik zou t liefst naar bijna alle festivals gaan want dat vindk geweldig
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.729
7.501
Gouden tip ook ingevuld.
1. Mark Knopfler
2. Biffy Clyro
3. Lucas Hamming

We gingen er trouwens al vanuit omdat het hier en daar tussen neus en lippen werd gezegd, maar viel het iemand ook op dat onder RHCP nu vrijdag 10 juni staat? Dus dat is nu (of al een tijdje geleden?) ook officieel.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.048
2.069
Gouden tip ook ingevuld.
1. Mark Knopfler
2. Biffy Clyro
3. Lucas Hamming

We gingen er trouwens al vanuit omdat het hier en daar tussen neus en lippen werd gezegd, maar viel het iemand ook op dat onder RHCP nu vrijdag 10 juni staat? Dus dat is nu (of al een tijdje geleden?) ook officieel.

Wat zou ik Knopfler graag zien op PP maar ik neem aan dat je de man een beetje volgt gezien je profielfoto dus dan zou je eigenlijk beter moeten weten........ Die is net klaar met touren dus waarschijnlijk pas over 2 jaar met nieuw album... :wink:
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.729
7.501
Brian wrote:
Gouden tip ook ingevuld.
1. Mark Knopfler
2. Biffy Clyro
3. Lucas Hamming

We gingen er trouwens al vanuit omdat het hier en daar tussen neus en lippen werd gezegd, maar viel het iemand ook op dat onder RHCP nu vrijdag 10 juni staat? Dus dat is nu (of al een tijdje geleden?) ook officieel.


Wat zou ik Knopfler graag zien op PP maar ik neem aan dat je de man een beetje volgt gezien je profielfoto dus dan zou je eigenlijk beter moeten weten…….. Die is net klaar met touren dus waarschijnlijk pas over 2 jaar met nieuw album…
1f609.png

Ik heb ook nergens gezegd dat het realistisch was ;)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.729
7.501
Brian wrote:
3. Lucas Hamming

Dude why?
Ken je die gast en gun je dit hem?

Vind dat ie leuke nummers heeft (bijvoorbeeld Mojo Mischief) en verwacht er wel wat van. Ga ook binnenkort naar zijn optreden in het metropool.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.048
2.069
Ik ga hier nog eens een naam droppen die ik voorgaande jaren vaker ben tegengekomen op het forum maar dit jaar volgens mij nog niet. Ik weet ook niet of het realistisch is maar dat laat ik dan maar even aan anderen over maar zou Neil Young geen optie zijn voor PP?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.556
6.759
Ik ga hier nog eens een naam droppen die ik voorgaande jaren vaker ben tegengekomen op het forum maar dit jaar volgens mij nog niet. Ik weet ook niet of het realistisch is maar dat laat ik dan maar even aan anderen over maar zou Neil Young geen optie zijn voor PP?

Volgens mij is er over bekend gemaakt in een interview dat MOJO het niet aandurft met Neil Young op Pinkpop. Smeets dat desnoods uit eigen zak betaald, dus lijkt me niet aan de orde.

btw, ik denk ook aan Lucas Hamming in mijn Gouden Tip. (Ik ken die gast zijn muziek en gun dit hem.)
Ik dacht ook aan de YouTube-hitmaker van 2015 Kenny B, zal wel een plekje krijgen.
Maar ik wilde een verdeling doen in 3FM-serieus talent en een potentiele 3FM-stage-acts en eventueel een buitenlandse inbreng.
Ik dacht eerst nog aan Tame Impala, Hozier of Kurt Vile, al denk ik dat VANT ook een kans kan maken.
Daarnaast denk ik aan The Preatures of Wolfmother, maar aangezien Wolfmother al in het verleden geweest is is de Australische optie voor The Preatures denk ik.
Nog altijd niet uit mijn Gouden Tip.... (Heb nog tot 31 december...)

We gingen er trouwens al vanuit omdat het hier en daar tussen neus en lippen werd gezegd, maar viel het iemand ook op dat onder RHCP nu vrijdag 10 juni staat? Dus dat is nu (of al een tijdje geleden?) ook officieel.

idd, was mij nog niet opgevallen. (die cookies en cache geheugen bij de Pinkpop-site zijn niet best imo)
http://www.pinkpop.nl/2016/nl/programma/
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
trouwens op pinkpop krijgt iedereen van mij een gratis drankje op de camping omdat ik dag 1 jarig ben (mag dan legaal drinken op pinkpop) en met mij nog 1 vriend en 1 vriendin dus voor ons is het sowieso feest
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Brian wrote:

We gingen er trouwens al vanuit omdat het hier en daar tussen neus en lippen werd gezegd, maar viel het iemand ook op dat onder RHCP nu vrijdag 10 juni staat? Dus dat is nu (of al een tijdje geleden?) ook officieel.

idd, was mij nog niet opgevallen. (die cookies en cache geheugen bij de Pinkpop-site zijn niet best imo)
http://www.pinkpop.nl/2016/nl/programma/


Het valt me inderdaad nu op. Dat was niet zo. Misschien was er nog een optie om een dag te gaan schuiven ivm een andere headliner (afspraak met NOVA?) en dat dat nu niet meer relevant is.
 

SanderA

Campingartiest
18 mrt 2014
82
0
Ik denk dat we deze week ons nieuwtje al gehad hebben met de start van de Gouden Tip (de theorie van Dennis van 1 nieuwtje per week als ik het goed heb).

Misschien dat Rock Werchter om 4 uur nog wat leuks heeft.

Zal eens gaan nadenken over de Gouden Tip, net als vorig jaar blijft Royal Blood er fjin in staan.

Interpol zou ik ook nog wel eens willen zien maar daar is volgens mij nog geen tour van bekend.
Ik weet ook niet echt of Mojo hiervoor zou gaan op Pinkpop, maar toejuichen mag.
 

SanderA

Campingartiest
18 mrt 2014
82
0
trouwens op pinkpop krijgt iedereen van mij een gratis drankje op de camping omdat ik dag 1 jarig ben (mag dan legaal drinken op pinkpop) en met mij nog 1 vriend en 1 vriendin dus voor ons is het sowieso feest

Krijgen we van je vriend en vriendin ook een drankje dan?
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
chris knoben wrote:
trouwens op pinkpop krijgt iedereen van mij een gratis drankje op de camping omdat ik dag 1 jarig ben (mag dan legaal drinken op pinkpop) en met mij nog 1 vriend en 1 vriendin dus voor ons is het sowieso feest


Krijgen we van je vriend en vriendin ook een drankje dan?

natuurlijk
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
trouwens op pinkpop krijgt iedereen van mij een gratis drankje op de camping omdat ik dag 1 jarig ben (mag dan legaal drinken op pinkpop) en met mij nog 1 vriend en 1 vriendin dus voor ons is het sowieso feest

Ga je dan voor Camping A? Anders is het zo een pleuriseind lopen hahaha
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken