Pinkpop 2016

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.470
711
Laten we niet vergeten dat The Sun enkele maanden terug nog doodserieus zei dat Miley Cyrus dicht bij een headlinerplek stond.

En op eFestivals wordt dit verhaal druk besproken ja. Maar dan omwille van Muse, die al weken in de wandelgangen rondgaan als vervanger van de Foo Fighters op Glasto.
 

Floating

Randprogramma
6 mrt 2014
134
0
Ik zat vorig jaar op A, was ook heel gezellig. Maar hoor inderdaad van veel mensen dat B de leukste camping is. Komend jaar ook maar een keer B proberen dus
simple-smile.png
Even iets anders Romy, ik zag je toevallig op FB voorbijkomen bij de reacties op tivoli van Three Days Grace. Ga je daarheen?:)
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Romy wrote:
Ik zat vorig jaar op A, was ook heel gezellig. Maar hoor inderdaad van veel mensen dat B de leukste camping is. Komend jaar ook maar een keer B proberen dus
simple-smile.png



Even iets anders Romy, ik zag je toevallig op FB voorbijkomen bij de reacties op tivoli van Three Days Grace. Ga je daarheen?:)

Jup :)
 

Floating

Randprogramma
6 mrt 2014
134
0
Floating wrote:
Romy wrote:
Ik zat vorig jaar op A, was ook heel gezellig. Maar hoor inderdaad van veel mensen dat B de leukste camping is. Komend jaar ook maar een keer B proberen dus
simple-smile.png



Even iets anders Romy, ik zag je toevallig op FB voorbijkomen bij de reacties op tivoli van Three Days Grace. Ga je daarheen?:)


Jup
simple-smile.png
netjes, ik ook^^
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Romy wrote:
Floating wrote:
Romy wrote:
Ik zat vorig jaar op A, was ook heel gezellig. Maar hoor inderdaad van veel mensen dat B de leukste camping is. Komend jaar ook maar een keer B proberen dus
simple-smile.png



Even iets anders Romy, ik zag je toevallig op FB voorbijkomen bij de reacties op tivoli van Three Days Grace. Ga je daarheen?:)


Jup
simple-smile.png



netjes, ik ook^^

Ik zou het niet erg vinden als jullie dergelijke berichten in een PB naar elkaar sturen of in het topic over concerten die je bezoekt.
Hoort hier niet echt thuis.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Ben ik met je eens inderdaad, maar het scheelt dat er in dit topic toch exclusief onzin gespamd wordt.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Sorry, zal de volgende keer even kijken in welk topic ik zit. Dacht namelijk dat dit slowchat was haha. Mijn excuses :wink:
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Ik niet, opzich gezellig toch? Creeer je een band met zn allen.

Misschien als een groot deel van het forum op camping B staat en zin heeft in een biertje s' avonds om ff op het plein met zn allen af te spreken? Lijkt me leuk!
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Net op Radio2: "Waeves (of zoiets) staan op Paaspop, CAS en naar horen zeggen ook op Pinkpop, maar dat heb je niet van mij.

 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Zoiets zeide ze teminste, zal niet perfect geciteerd zijn. Was niet echt op aan het letten todat ik dit hoorde.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.728
7.497
Zoiets zeide ze teminste, zal niet perfect geciteerd zijn. Was niet echt op aan het letten todat ik dit hoorde.

Ik heb het ook gehoord. Was tijdens de roodshow. Hij had een verhaaltje over Heavn en dat de band naam zo raar werd geschreven en daarna zei hij: Ze zijn trouwens ook een hardnekkig gerucht voor pinkpop volgend jaar, maar dat heb je niet van mij he.

Iets in die richting was het
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Nee maar ik bedoel HEAVN. Was even in de war haha, geen idee hoe ik bij WEAVES kwam hahaha.?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.728
7.497
Luud wrote:
Net op Radio2: “Waeves (of zoiets) staan op Paaspop, CAS en naar horen zeggen ook op Pinkpop, maar dat heb je niet van mij.


Wavves misschien?

HEAVN hoorde ik toch vrij duidelijk, maar jullie brengen mij bijna aan het twijfelen ;)
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Betreft inderdaad Haevn. Die staan zo goed als zeker op Pinkpop. Mogen ze alleen niet bekend maken. Zullen vermoedelijk ook een van de bands zijn op 17 februari in Paradiso.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken