Pinkpop 2016

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Neenee het is zeker Heavn. Wavves zou ik wel weten, was gewoon een foutje. Maar heavn dus vast dun opschrijven.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.470
711
Luud wrote:
Net op Radio2: “Waeves (of zoiets) staan op Paaspop, CAS en naar horen zeggen ook op Pinkpop, maar dat heb je niet van mij.


Wavves misschien?

Als Wavves Paaspop, Pinkpop en CAS verkiest boven BKS en DTRH ga ik toch serieuze twijfels bij die band zetten ;)
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
MRMantel wrote:
Luud wrote:
Net op Radio2: “Waeves (of zoiets) staan op Paaspop, CAS en naar horen zeggen ook op Pinkpop, maar dat heb je niet van mij.


Wavves misschien?


Als Wavves Paaspop, Pinkpop en CAS verkiest boven BKS en DTRH ga ik toch serieuze twijfels bij die band zetten
1f609.png
Maar dan weer wel op LGW? spelen. Overigens is dat laatste album een buitengewoon saai poppunk album, dus wat dat betreft...
 

Sav

Playlistbediener
12 okt 2014
29
0
Gister bij Florence + The Machine geweest in Ziggo Dome, kak hé wat kan die vrouw zingen. 3x zo goed en 3x zo goedkoop als Adele, mogen van mij zeker op Pinkpop komen!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.554
6.759
Gister bij Florence + The Machine geweest in Ziggo Dome, kak hé wat kan die vrouw zingen. 3x zo goed en 3x zo goedkoop als Adele, mogen van mij zeker op Pinkpop komen!
Is in VS.

btw, Heavn die maken in ieder geval kans in mijn Gouden Tip te komen.
Maar na de opmerking van Rolo lijkt me het niet meer relevant, of juist wel?


(btw, Wolfmother in Ticketalert bij Duitse Eventim, maar zal niets betekenen toch?)
 

Sav

Playlistbediener
12 okt 2014
29
0
Sav wrote:
Gister bij Florence + The Machine geweest in Ziggo Dome, kak hé wat kan die vrouw zingen. 3x zo goed en 3x zo goedkoop als Adele, mogen van mij zeker op Pinkpop komen!


Is in VS.

btw, Heavn die maken in ieder geval kans in mijn Gouden Tip te komen.
Maar na de opmerking van Rolo lijkt me het niet meer relevant, of juist wel?

(btw, Wolfmother in Ticketalert bij Duitse Eventim, maar zal niets betekenen toch?)

Verdorie.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Toch maar liever niet…..

was maar sarcastisch bedoeld.

even wat anders aangezien sommige van van dit forum vanavond naar nu of nooit gaan. wie denken jullie of hoppen jullie dat gaat winnen (en pp mag openen) en wel waarom?
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Ik niet, opzich gezellig toch? Creeer je een band met zn allen.

Misschien als een groot deel van het forum op camping B staat en zin heeft in een biertje s’ avonds om ff op het plein met zn allen af te spreken? Lijkt me leuk!

Als je constant hier in gesprek bent groeit dat vanzelf en creëer je inderdaad wat gezelligheid maar als je drie dagen niet gekeken hebt en zoekt wat nieuws tussen het theekransje dan is dat niet handig! :)
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Als je constant hier in gesprek bent groeit dat vanzelf en creëer je inderdaad wat gezelligheid maar als je drie dagen niet gekeken hebt en zoekt wat nieuws tussen het theekransje dan is dat niet handig!

Haha true, ik kijk elke dag wel stuk of wat keren..

Hey ik zat gister trouwens in de auto toen interviewde ze bij 3FM Heavn Of god hoe je t maar schrijft, ze hadden t over CAS blablabla en ze spraken zelf over nog heel veel MOOIE festivals.

Voor mijn part mogen ze wegblijven, ontiegelijke zeikmuziek hee, gauw CDtje opgezet toen ze hun nummer speelden
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.042
2.068


Pearl Jam gaat echt wel op tour volgend jaar. Live nation had hier ook al naar gehint door vorige week een foto van hen te posten met daaronder de tekst dat je nooit genoeg concerten kan bezoeken of iets in die trant. Natuurlijk vanwege de hype die er is omtrent hun aanstaande tour. Veel media melden gewoon de geruchten die er zijn, binnen en buitenland. En waar ze dan komen? We gaan het wel zien in januari...
 

RedHotter

Campingartiest
19 nov 2014
66
0
Mijn gouden tip:
Wolfmother
Lana del Rey
My Baby

Maar ik zie Kensington zo komen, populariteit is nog kilometers hoog. Gewoon juist een deal zonder bij na te hoeven denken voor PP lijkt me.

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.554
6.759
Mijn gouden tip:
Wolfmother
Lana del Rey
My Baby

Maar ik zie Kensington zo komen, populariteit is nog kilometers hoog. Gewoon juist een deal zonder bij na te hoeven denken voor PP lijkt me.
Zijn ze weer Kensington. Zonder hoeven nadenken zeg je...?
Naar mijn mening zal Pinkpop er heel hard over moeten nadenken! Om zeker niet Kensington 3 keer in 4 jaar op het podium te krijgen, dan worden ze de Nederlandse Will and the People, imo...

Qua Gouden Tip, ik denk dat ik dit jaar ga voor:
1 Tame Impala (winnaar 3voor12 song van het jaar)
2 Lucas Hamming (dit jaar huisband DWDD en 3FM Serious Talent)
3 Kenny B (YouTube hit van 2015 met zijn grijsgedraaide nummertje)

Denk er nog ff over tot morgen of na het weekend, maar dat gaat hem denk ik worden...
 

RedHotter

Campingartiest
19 nov 2014
66
0
RedHotter wrote:
Mijn gouden tip:
Wolfmother
Lana del Rey
My Baby

Maar ik zie Kensington zo komen, populariteit is nog kilometers hoog. Gewoon juist een deal zonder bij na te hoeven denken voor PP lijkt me.


Zijn ze weer Kensington. Zonder hoeven nadenken zeg je…?
Naar mijn mening zal Pinkpop er heel hard over moeten nadenken! Om zeker niet Kensington 3 keer in 4 jaar op het podium te krijgen, dan worden ze de Nederlandse Will and the People, imo…

Naar mijn mening zouden ze er inderdaad heel hard over na moeten denken, ik bedoelde alleen dat ik bang ben dat ze dat niet gaan doen, doordat ze nog steeds mateloos populair zijn in Nederland.
 

GraagGedaniel

Playlistbediener
23 feb 2015
11
0
Mijn Gouden Tip dit jaar:
1. Foals (Aardige kans dat die komen. Inmiddels al twee keer live gezien, kan er geen genoeg van krijgen.)
2. The Vaccines (Dit jaar een nieuw album gekregen waar een aantal hits op staan.)
3. King Charles (Krijgt begin volgend jaar ook een nieuw album.)

Ben benieuwd of hier nog wat van naar Pinkpop komt volgend jaar.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.554
6.759
Nog een paar uurtjes dan komt er 1 naam bij...
http://www.spl.nl/page/Nu-of-Nooit-2015/finalisten-non-2015.dot
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken