Pinkpop 2016

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Het schiet mij opeens te binnen, dat Mumford and Sons ook headliner kunnen zijn, of mis ik nu iets?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.550
6.757
Het schiet mij opeens te binnen, dat Mumford and Sons ook headliner kunnen zijn, of mis ik nu iets?

Lijkt me sterk, ze staan in Mei nog in de Ziggo Dome.

Naast dat ze 23 mei in ZiggoDome staan, dienen ze ook nog eens 15 juni in V.S. te zijn.
Net als F+TM uitgesloten verwacht ik.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.550
6.757
Na de post van vanmorgen over Common Linnets, dacht ik wat zijn kansmakers voor Nederlandse inbreng op Pinkpop.
Dan denk ik bijvoorbeeld wel eerst aan langdurig afwezigen, Golden Earring, Di-rect, Kenny B misschien Miss Montreal.
Maar er zal ook plek zijn voor 3FM Serious Talents (wel of niet Nederlands btw), zit inmiddels op dit rijtje van 3FM Serious Talents:
Kleine kans:
Son Mieux, Eleonor Coco, Jack and The Weatherman, Secret Rendezvous, David Benjamin, Max Meser, Amber Gomaa.
Grootste kans misschien voor:
Close Up, The Cool Quest, PAUW, The Brahms, HEAVN.

Ik denk zelfs dat die laatste 5 niet heel onrealistisch zijn...
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Vorig jaar op 14 december 80 pagina's vol met reacties. Totaal +- 3500 reacties totaal

Dit jaar op 14 december 100 pagina's vol met reacties. Nu al 2500 reacties.

Keurig bezig mannen.!
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
En vrouwen? En mannen met vrouwen als profielfoto? Wij hebben ook meegwerkt aan deze fantastische prestatie.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.550
6.757
Mijn Gouden Tips nu officieel er uit gestuurd.
Tame Impala, Kurt Vile en Lucas Hamming zijn het geworden.
Mijn vrouw (met mijn beetje hulp, lol) heeft HAEVN, The Preatures en Kenny B.

Laat dat mailtje begin januari maar komen PP...
(btw, ik heb het idee dat het delen knopje niet helemaal naar behoren heeft gewerkt, da's jammer voor Pinkpop)
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Geen idee.

Black lies heeft daar vast wel een antwoord op.
Veel plezier met deze negatieveling in Utrecht! Pfff
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
@daantje dat wordt vast heel gezellig, is namelijk alleen zn internetpersonality, in het echt is ie heel lief :wink:
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Vorig jaar op 14 december 80 pagina’s vol met reacties. Totaal +- 3500 reacties totaal

Dit jaar op 14 december 100 pagina’s vol met reacties. Nu al 2500 reacties.

Keurig bezig mannen.!



100 pagina’s vol inhoudloze spam en onzin, fantastische prestatie inderdaad!

Spam of geen spam, een beetje neuzelen over artiesten en artiesten roepen die totaal niet haalbaar zijn horen bij de voorpret!
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Dennis1808 wrote:
Spam of geen spam, een beetje neuzelen over artiesten en artiesten roepen die totaal niet haalbaar zijn horen bij de voorpret!

Bedoel je hiermee dat Pearl Jam helemaal niet komt maar dat David Bowie subheadliner wordt op de zondag en Radiohead daarna Pinkpop 2016 afsluit? WOW.

Straks ga ik nog roepen dat het festival tot 2 uur duurt... oh wacht.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.550
6.757
Fijn dat jullie ook inbreng hebben bij het bereiken van 100 pagina's.
Maar kunnen we wel een beetje to the point en on topic blijven.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.550
6.757
Komt Pearl Jam nou naar Pinkpop???
De tour komt er waarschijnlijk aan...
http://festileaks.com/2015/12/25-jarig-jubileum-tour-pearl-jam-2016/
en
http://www.nu.nl/muziek/4181633/pearl-jam-bevestigt-tournee-in-2016.html
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Na de post van vanmorgen over Common Linnets, dacht ik wat zijn kansmakers voor Nederlandse inbreng op Pinkpop.
Dan denk ik bijvoorbeeld wel eerst aan langdurig afwezigen, Golden Earring, Di-rect, Kenny B misschien Miss Montreal.
Maar er zal ook plek zijn voor 3FM Serious Talents (wel of niet Nederlands btw), zit inmiddels op dit rijtje van 3FM Serious Talents:
Kleine kans:
Son Mieux, Eleonor Coco, Jack and The Weatherman, Secret Rendezvous, David Benjamin, Max Meser, Amber Gomaa.
Grootste kans misschien voor:
Close Up, The Cool Quest, PAUW, The Brahms, HEAVN.

Ik denk zelfs dat die laatste 5 niet heel onrealistisch zijn…
Ik denk dat je aan dit rijtje nog wel een paar Nederlandse artiesten kan toevoegen:

Opgezwolle/Rico en Sticks, hebben (na Lowlands vorig jaar) voor het eerste in tijden weer een tour, zijn toch wel grote namen uit de Nederlandse Hiphop.
Verder in de categorie hiphop: Fresku, had vandaag bijvoorbeeld de grote zaal in Paradiso uitverkocht en is redelijk populair onder jonge mensen. Verder New Wave/Ronnie Flex/Lil Kleine, grote hits afgelopen jaar.
Voor stage 4: Kriss Kross Amsterdam, hebben op veel festivals gestaan afgelopen jaar, en draaien hitjes die iedereen tussen de 15 en 30 wel kent volgens mij.

De Staat en Moke zie ik ook wel komen, beiden nieuw album.
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Pearl jam "nieuws" weten we nu wel.
Bespreek dat nu maar in het PJ forum.
Heb er nou maar geen grote verwachtingen van, valt het altijd mee.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken