Kiss & ride Pinkpop

wolfjeoppinkpop

Playlistbediener
19 jun 2026
5
0
Mijn man zet mij en onze dochter morgen af om naar Pinkpop te gaan. :-D De aangewezen parking hiervoor is in de Kerkradestraat. Is 1,5 km. Nu ben ik tijdelijk niet goed te been (jaja, wat doe je dan op een festival, enz.. ik heb gezworen dat ik haar hier mee naartoe zou nemen, lang verhaal) en iedere 100 meter die we minder hoeven te stappen is meegenomen. Heeft iemand een idee of we een paar 100 meter kunnen winnen door dichter te rijden? 🙌🙌
Ik zit me gek te staren op het kaartje op
maar ik vind echt niets.. 😪

Oh, ja: en is die weg terugstappen om middernacht voor 2 dames sowieso veilig?

Er is volgens mij een speciale kiss and ride.

Samen met INTER zorgen we voor een toegankelijk festivalterrein en campings. Wil je gebruik maken van onze faciliteiten voor extra support zoals de extra support camping, de extra support parkeerplaats, de extra support kiss & ride of toestemming voor het meenemen van zorghulpmiddelen? Dan kijken we ter plekke graag wat er mogelijk is:

Meld je aan bij de EXTO-ingang voor mensen met een beperking (uiterst links aan de hoofdingang) bij een Inter-assistent, te herkennen aan het witte Inter-hesje.
Breng een (medisch) bewijs van jouw (niet zichtbare) beperking mee. Dat kan bijvoorbeeld een blauwe Europese parkeerkaart of medisch document zijn.
We bekijken ter plekke samen wat nog mogelijk is.
Wellicht is dit een optie?

Mijn man zet mij en onze dochter morgen af om naar Pinkpop te gaan. :-D De aangewezen parking hiervoor is in de Kerkradestraat. Is 1,5 km. Nu ben ik tijdelijk niet goed te been (jaja, wat doe je dan op een festival, enz.. ik heb gezworen dat ik haar hier mee naartoe zou nemen, lang verhaal) en iedere 100 meter die we minder hoeven te stappen is meegenomen. Heeft iemand een idee of we een paar 100 meter kunnen winnen door dichter te rijden? 🙌🙌
Ik zit me gek te staren op het kaartje op
maar ik vind echt niets.. 😪

Oh, ja: en is die weg terugstappen om middernacht voor 2 dames sowieso veilig?
Je zou je ook kunnen laten afzetten bij station Heerlen en daar de shuttlebus pakken naar Pinkpop. Die halte ligt veel dichterbij het terrein dan de kiss & ride plek.

Users who are viewing this thread