Pinkpop 2016

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.547
6.756
Ik wacht al enkele jaren op de bevestiging van Rowwen Héze voor Pinkpop…

Hopelijk komen ze in 2016 eindelijk weer eens! :p
Dan ben je na Pinkpop 2009 begonnen met wachten :mrgreen:

Maar serieus, zou ik best leuk vinden.
Wat mij betreft zetten ze wat flinke Nederlandse namen neer in plaats van de recycle artiesten als Kensington, Jeugd van Tegenwoordig, Opposites.
Dan liever Doe Maar, Golden Earring, De Dijk, Rowwen Heze, Janse Bagge, een reünie van Focus, maar dromen mag...

(eigenlijk kan je zo een hele dag NL-acts vullen voor Pinkpop Classic, Peter Koelewijn en George Baker er nog aan toevoegen, LOL :) )
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
r in plaats van de recycle ar

Roel Smedts wrote:
Ik wacht al enkele jaren op de bevestiging van Rowwen Héze voor Pinkpop…

Hopelijk komen ze in 2016 eindelijk weer eens!
1f61b.png



Dan ben je na Pinkpop 2009 begonnen met wachten
mrgreen.png


Maar serieus, zou ik best leuk vinden.
Wat mij betreft zetten ze wat flinke Nederlandse namen neer in plaats van de recycle artiesten als Kensington, Jeugd van Tegenwoordig, Opposites.
Dan liever Doe Maar, Golden Earring, De Dijk, Rowwen Heze, Janse Bagge, een reünie van Focus, maar dromen mag…


ben het met je eens maar ik denk dat pinkpop nu iets te hoog is gegrepen voor janse bagge bend
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.547
6.756
ben het met je eens maar ik denk dat pinkpop nu iets te hoog is gegrepen voor janse bagge bend

O ja, dus Urbanus in Brand Bier stage kan wel, maar Janse Bagge kan niet....
Dat is een garantie voor een feesttent met Brand Bier in de Brand Bier stage in mijn optiek tenminste

(ach ja, staan ze er niet, probeer ik ze wel mee te pakken in Roermond http://www.sjtasiefestasie.nl/t-pergram/ )
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Roel Smedts wrote:
Ik wacht al enkele jaren op de bevestiging van Rowwen Héze voor Pinkpop…

Hopelijk komen ze in 2016 eindelijk weer eens!
1f61b.png



Dan ben je na Pinkpop 2009 begonnen met wachten
mrgreen.png


Maar serieus, zou ik best leuk vinden.
Wat mij betreft zetten ze wat flinke Nederlandse namen neer in plaats van de recycle artiesten als Kensington, Jeugd van Tegenwoordig, Opposites.
Dan liever Doe Maar, Golden Earring, De Dijk, Rowwen Heze, Janse Bagge, een reünie van Focus, maar dromen mag…

(eigenlijk kan je zo een hele dag NL-acts vullen voor Pinkpop Classic, Peter Koelewijn en George Baker er nog aan toevoegen, LOL
simple-smile.png
)

Gorefest
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
chris knoben wrote:
ben het met je eens maar ik denk dat pinkpop nu iets te hoog is gegrepen voor janse bagge bend


O ja, dus Urbanus in Brand Bier stage kan wel, maar Janse Bagge kan niet….
Dat is een garantie voor een feesttent met Brand Bier in de Brand Bier stage in mijn optiek tenminste

(ach ja, staan ze er niet, probeer ik ze wel mee te pakken in Roermond http://www.sjtasiefestasie.nl/t-pergram/ )

ik ga zelf ook vaak zat naar janse bagge ongeveer 4 keer in een jaar maar denk dat de rest het misschien niet zal waarderen ik zou ze eerder op stage 4 verwachten


(ik ben ook van de partij in roermond)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.547
6.756
HELP!!!! Pearl Jam tijdens Pinkpop hoogstwaarschijnlijk op Bonnaroo V.S.!!
http://forum.festileaks.com/forums/topic/pearl-jam/page/5/#post-90753

Daar gaan we weer...
Wat waren de vervangopties van Foo Fighters:
Paul McCartney
KISS
Prodigy
Maroon5
Lionel Richie

Opvallend, alle ook (redelijk) in de buurt tijdens Pinkpop. Enkel McCartney niet op tour, maar 1 benefietconcert. Kiss 3 juni in Duitsland. Prodigy iets eerderin het jaar nog. Lionel Richie wel wat concerten staan, maar niet voor Pinkpop geschikt bevonden blijkbaar door Smeets. Maroon5 heeft al een aantal festivals staan, oa Rock in Rio.
Waar gaat dit heen...?????

Roept u maar...
 

Johanpp

Campingartiest
29 jan 2014
52
0
HELP!!!! Pearl Jam tijdens Pinkpop hoogstwaarschijnlijk op Bonnaroo V.S.!!
http://forum.festileaks.com/forums/topic/pearl-jam/page/5/#post-90753

Daar gaan we weer…
Wat waren de vervangopties van Foo Fighters:
Paul McCartney
KISS
Prodigy
Maroon5
Lionel Richie

Opvallend, alle ook (redelijk) in de buurt tijdens Pinkpop. Enkel McCartney niet op tour, maar 1 benefietconcert. Kiss 3 juni in Duitsland. Prodigy iets eerderin het jaar nog. Lionel Richie wel wat concerten staan, maar niet voor Pinkpop geschikt bevonden blijkbaar door Smeets. Maroon5 heeft al een aantal festivals staan, oa Rock in Rio.
Waar gaat dit heen…?????

Roept u maar…

Ik hoop naar Bruce Springsteen.

Maroon 5 en Kiss kunnen en zullen PP toch nooit afsluiten lijkt me.
Zelfs Lionel zie ik me niet snel die plek innemen, eerder een headliner op een andere dag (niet dit jaar dus.)

McCartney zou lachen zijn. Maar verwacht ik niet.
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Er blijft weinig over als dat Bonnaroo gerucht klopt en Pearl Jam inderdaad niet door gaat. Ik kan niet veel grote bands meer bedenken die Pinkpop zouden kunnen afsluiten. Springsteen? Wat doet Qotsa komend jaar, Joshua mee met EODM? Kings of Leon staan in de studio op dit moment, maat staan een weekend na Pinkpop in de VS.

Foo Fighters kan ook nog steeds.... Ik geloof niet helemaal in die lange break. Tourtje van 2-3 weken ofzo. Al gaan Chevy Metal en Me First and the GG's ook weer op pad, dat speelt ook mee..
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Geloof mij nou maar, het word gewoon Kensington ?

Kill it, kill it with fire. Maar serieus.....Kensington kun je niet als headliner neerzetten. Doe je dat wel dan maak je jezelf toch echt belachelijk als Pinkpop. Laat Kensington lekker andere popfestivalletjes doen.

Als PJ inderdaad Roo gaat doen dan wordt de spoeling wel erg dun.

-Bruce Springsteen, gaat korte tour doen in Amerika, dochter doet mee aan de OS. Geen geruchten over Europa.
-Sir Macca, 1 goede doel optreden....geen geruchten over een tour of wat dan ook.
-FF, gerucht over Glastonbury. Als GB gebeurt......Tsja misschien willen ze de gemiste festivals wel meenemen.
-Snow Patrol, niks concreets, alleen dat er begin volgend jaar een nieuw album uitkomt.
-Editors naar BKS
-FATM zit in de USA

Dan nog de af en aan geruchten van Bon Jovi, Guns n Roses. En zoals hier boven genoemd QOTSA, KOL, MAROON5

KISS zit inderdaad in de buurt maar ik zie ze niet headlinen....Das meer een persoonlijk gevoel.

Ik zou echt niet weten wat er zou headlinen. Een leuk bericht voor de kerstdagen zou ik wel op prijs stellen.

Go FF Go!!!

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.547
6.756
Geloof mij nou maar, het word gewoon Kensington

Kill it, kill it with fire. Maar serieus…..Kensington kun je niet als headliner neerzetten. Doe je dat wel dan maak je jezelf toch echt belachelijk als Pinkpop. Laat Kensington lekker andere popfestivalletjes doen.
Als PJ inderdaad Roo gaat doen dan wordt de spoeling wel erg dun.
-Bruce Springsteen, gaat korte tour doen in Amerika, dochter doet mee aan de OS. Geen geruchten over Europa.
-Sir Macca, 1 goede doel optreden….geen geruchten over een tour of wat dan ook.
-FF, gerucht over Glastonbury. Als GB gebeurt……Tsja misschien willen ze de gemiste festivals wel meenemen.
-Snow Patrol, niks concreets, alleen dat er begin volgend jaar een nieuw album uitkomt.
-Editors naar BKS
-FATM zit in de USA

Dan nog de af en aan geruchten van Bon Jovi, Guns n Roses. En zoals hier boven genoemd QOTSA, KOL, MAROON5
KISS zit inderdaad in de buurt maar ik zie ze niet headlinen….Das meer een persoonlijk gevoel.
Ik zou echt niet weten wat er zou headlinen. Een leuk bericht voor de kerstdagen zou ik wel op prijs stellen.
Go FF Go!!!

ik zat ook in deze lijn te typen...
- Paul McCartney (25 juni UK, geen sprake van tour http://www.paulmccartney.com/news-blogs/news/paul-to-headline-dine-and-disco-for-children-in-need-in-2016)
- KISS (tour die nu staat eindigt 3 juni in Italië http://www.kissonline.com/tour)
- The Prodigy (niet veel activiteit aankomend jaar voorlopig, enkel nog april http://theprodigy.com/live/)
- Maroon5 (28 mei Rock in Rio Lissabon, meer festivals mogelijk, http://festileaks.com/2015/12/maroon-5-naar-rock-rio-lissabon-2016/)
- Lionel Richie (14 juni in UK, http://lionelrichie.com/tour-dates/)
- Bruce Springsteen (VS tour t/m maart, maar sprake van verhinderd ivm Olympische spelen)
- P!nk (nieuw album en tour in 2016 http://en.mediamass.net/people/pink/new-album.html)
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Jullie gaan op basis van een gerucht in Amerika jullie gerucht van de Europatour aanpassen om de mogelijke geruchten van de Pinkpopheadliners te achterhalen.
Never go full retard, pinkpopforum.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.680
839
Tsja Kensington kan niet.
Misschien word het langzaamaan tijd voor Mojio/Jan om te gaan beseffen dat Pinkpop niet langer in de CL categorie valt.
CL categorie festivals zijn in mijn beleving festivals die een artiest ertoe kunnen bewegen hun schema aan te passen om op een festival te spelen.
Het begint er voor mij steeds meer op te lijken dat Pinkpop slechts mee lift omdat andere, lees grotere festivals een bepaalde act boeken.
Een enkele uitzondering als The Rolling Stones (vriendjespolitiek) daargelaten uiteraard
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.680
839
Jullie gaan op basis van een gerucht in Amerika jullie gerucht van de Europatour aanpassen om de mogelijke geruchten van de Pinkpopheadliners te achterhalen.
Never go full retard, pinkpopforum.

Het grappige is dat er eigenlijk nooit een gerucht is geweest voor PP, het stond "plots" op een zogenaamd gelekt lijstje van tourdata
 

Jeremy

Campingartiest
10 dec 2015
92
0
Ik ben echt heel erg benieuwd naar de laatste grote naam dit jaar. ik begin een beetje het idee te krijgen dat er geen grote headliner meer beschikbaar is? Dan maar de gok nemen als Pinkpop zijnde een ietwat kleinere band te laten headlinen en hopen dat goed uitpakt voor een eventuele toekomst? en Werchter wachten we ook nog op..
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Jullie gaan op basis van een gerucht in Amerika jullie gerucht van de Europatour aanpassen om de mogelijke geruchten van de Pinkpopheadliners te achterhalen.
Never go full retard, pinkpopforum.

Inderdaad.
 

Jopie

Playlistbediener
4 dec 2015
8
0
Tsja Kensington kan niet.
Misschien word het langzaamaan tijd voor Mojio/Jan om te gaan beseffen dat Pinkpop niet langer in de CL categorie valt.
CL categorie festivals zijn in mijn beleving festivals die een artiest ertoe kunnen bewegen hun schema aan te passen om op een festival te spelen.
Het begint er voor mij steeds meer op te lijken dat Pinkpop slechts mee lift omdat andere, lees grotere festivals een bepaalde act boeken.
Een enkele uitzondering als The Rolling Stones (vriendjespolitiek) daargelaten uiteraard

Tja wat is CL... Vroeger waren er een paar festivals in Europa en daar wilde iedereen spelen, in Amerika was helemaal geen festival cultuur. En artiesten zien nu dat er heel veel geld te verdienen is met festivals... En als ze dat dan ook nog eens kunnen doen in de VS dan scheelt dat Amerikaanse bands heel veel reiskosten. Ik denk persoonlijk dat het niks met mojo/Jan of Lowlands (want daar stonden ook weinig echte toppers de afgelopen jaren). Ik denk dat het gewoon te maken heeft met de hype van een festival en het belangrijkste keiharde pegels... Maar toch zie je dat er dan wel klappers kunnen komen kijk naar de RHCP (smaak even vergeten) of Rammstein. Ik denk als PP in het weekend van werchter zou vallen dat ze dan ook weer andere namen zouden krijgen, maar dan wordt alles hetzelfde. Het is toch een beetje speculeren denk ik. Wie weet wat er voor namen hadden kunnen komen met pinkstern.
Als ik zo de forums lees dit en PJ formu bijvoorbeeld is de grote vraag was er ooit sprake van PJ of wordt dit door de communicatie van nu gewoon gehypet en neemt iedereen het over... Uiteindelijk gaat het allemaal om geld verdienen en als bands ergens een 1 mljn krijgen tegenover een ander 500k dan kiezen ze ook voor het geld. Zou toch iedereen doen... Dan wordt er niet meer gekeken naar of het nu PP, werchter of Bonnaroo is. Voor dit verschil kun je met je band makkelijk even op en neer.

Persoonlijk hoop ik echt wel PJ, maar zolang er geen witte rook is... En als ze niet komen, dan zullen we met iets anders moeten doen :p Ik zeg FF, hebben heel wat goed te maken in Europa dus als ze Glasto doen...
 

MISG

Playlistbediener
9 nov 2014
48
0
Mochten de geruchten van Bonnaroo waar zijn...
Is het dan echt zo onmogelijk dat Pearl Jam naar Pinkpop kan komen?
Kan het niet dat ze de 9e op Bonnaroo staan en alsnog op de 12e Pinkpop afsluiten?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken