Paaspop 2022

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Nee hoor Dave.. het is echt kut. Ik zit opgescheept met een zondag kaartje van 2 edities geleden.

Vraag me af hoe ik die dag vol ga krijgen. Dirtyphonics, Donnie XL, Dool, Froukje, Goldband, Paul Kalkbrenner, Psychonaut, S10, Skindred, Temple Fang, The Opposites zijn een beetje de acts waar ik nog net niet gillend wegren. Wat een kutdag, Maarja bier.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.575
Ik ga dus met mijn vaste maandagavond pubquiz team naar dit festival. Dit gedeelte nailen wij :cool:
Totdat ik deze aankondiging nooit het idee van een pub/popquiz op een festival voorgesteld, maar kan eigenlijk niet anders dan tof zijn. <3 Quizzen.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Brian

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
227
En daarmee is mijn vraag beantwoord.

Erg blij met Fokke Simons! Leuke gasten.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
Wat houdt die pubquiz in? Klinkt heel gezellig.
Ik neem aan dat je met een gewone pubquiz bekend bent? Dit is eigenlijk hetzelfde alleen dan in de grote Foodtent van Paaspop. Er zijn wel teams die telefoons gebruiken en er wordt minder streng gecontroleerd dus je wint niet ;) Was de vorige keer leuk om aan mee te doen!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Er zijn vandaag gewoon 3 acts afkomstig uit mijn lokale gemeente bekend gemaakt voor Paaspop. Nooit gedacht dat ik dit nog zou meemaken.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Deze nieuwe rits namen is ouderwets huilen met de pet op, enkel 4B2M is nog wel geinig om te kijken. Ben inmiddels wel benieuwd naar dat blokkenschema.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Een nieuwe aankondiging die samensmelt met de laatste aankondiging:

4B2M • 80 VERANTWOORD • Atmozfears • B-Front • Butterfly Effect • Cloudsurfers • Comedy Line-up show • Corry Konings • DAI$Y • Danilo • Danilo Kuiters • Dansado & de Feestmeester • De Cabaret Club • De Hofnar • Dirk Drost • Dopebwoy • Esther van Heeswijk • Fokke Simons • Frequencerz • From The Road (Lynard Skynard Tribute) • Genta • Gijs Schellekens • GOOSE • Jezebel • Jordy van den Boer • Kruzo • LA$$A • Les Truttes • Martin B • MAURINO • MEROL • Mia More • Mike van Dijk • Nabil • Nonchelange • Op Z’n Geers • PACESHIFTERS • PUBQUIZ • Rayen Panday • Raymon Hermans • Rene Schuurmans • Rootsriders (Tribute to Bob Marley) • Sensue • SINGLEFEESTJE • Smartlappen Karaoke • SMÈRRIG Diskjochies • Snelle & De Lieve Jongens Band • Sound Rush • Speedmobile • Stacked Actors • StarmanNL • Steam Sister • Stef Ekkel • STUK • The Elton Show • The Glamrocks • The Slayer Coverband • The Vipers 50 jaar Queen • Tree Gees • Up The Irons • Vertile • Voices@TheChapel • Yung Felix • Zer00's Heroes • Zoutmus

GOOSE erbij is natuurlijk fantastisch, hun laatste nonstop-tour (livealbum op spotify) was van ongekende hoogte.
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
692
630
Is het verschil met Goose zo groot? Hier in België is Goose afsluiter op festivals zoals Pukkelpop, Lokerse Feesten en Suikerrock.

10km over de grens worden ze aangekondigd tussen de lokale toogzangers en middelmatige dronkaards niveau café Bolle Jan
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488

Beginnetje gemaakt om in een clashfinder te zetten, maar ik denk dat veel van wat in de app staat nog niet klopt. (Sven Alias bijv)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Damn waar ik al bang voor was... een extreem matig dagje.

Dit gaat het worden denk ik: Meau, Flemming, Froukje, Floor Jansen, Tankzilla, Psychonaut, Skindred, Dool, The Opposites, Sophie Straat, Paul Kalkbrenner.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken