Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Prima toevoegingen zoals verwacht mag worden van Paaspop. Franz Fernidand wel een leuke verassing. Hier en daar wel wat lachen dingen (Donnie XL, Paul Elstak, Prins S en de Geit, Sophie Straat en cabaret toevoegingen bijv.) en ook genoeg leuke bands (Blackwave., Blood Red Shoes, Coach Party, Tusky). Gewoon dikke prima dus. Dagindeling kijk ik niet echt naar met mijn weekendkaart . Overdag zoveel mogelijk leuke optredens bijwonen en hoe later het wordt hoe meer de feestjes de doorslag gaan geven om iets te bekijken.
Moest wel wat lachen om de beschrijving van Donnie XL (ging die even opzoeken want was benieuwd waar die XL voor stond).
Donnie XL is een unieke en exclusieve show ontwikkeld voor de AFAS Live waarin Donnie's samenwerkingen met René Froger (‘Bon Gepakt’), Frans Duijts (‘Frans Duits’) en Willie Wartaal (‘Barry Hayze’) tot een ongekend niveau worden getild.
Een unieke en exclusieve show voor AFAS Live.... op Paaspop.
Maar goed, die zaterdag is nog wel acceptabel; Beachdog, Blood Red Shoes Franz Ferdinand, Froukje, Krezip, Peter Pan Speedrock, Shame, The Chainsmokers (ja ik ga dan toch wel even kijken), The Vices, Tusky, Whispering Sons en White Lies.
Maar goed, die zaterdag is nog wel acceptabel; Beachdog, Blood Red Shoes Franz Ferdinand, Froukje, Krezip, Peter Pan Speedrock, Shame, The Chainsmokers (ja ik ga dan toch wel even kijken), The Vices, Tusky, Whispering Sons en White Lies.
Hoe ga jij naar Paaspop? Voor de goede muziek of de feestjes? Meestal ga ik naar een festival namelijk voor dat eerste (en ik heb het gevoel jij ook, correct me if i'm wrong) maar juist op Paaspop niet. Als dan Beachdog tegelijkertijd staat met een Shantal bijv, kan ik heel goed naar dat laatste gaan met mijn vrienden voor het feest.
Toffe gevarieerde namen! Lekker beetje billen schudden bij Bizzey, uit je plaat gaan bij Prins en bij Reinier Zonneveld wellicht een snoepje.
Sor is ook heel tof, en Guus Meeuwis is gewoon ontzettend gezellig.
Ik heb nog wat namen van de voorgaande affiches die ik erbij zou willen zien (en ook wel verwacht):
Fresku, Typhoon, Kraantje, Gotu Jim en Guy aan de hip-hop kant. Ook vind ik De Likt/Het Gezelschap echt perfect bij Paaspop passen.
Tja.. en Netsky. Ik ben wel heel erg van de DnB, ik zou net zo blij zijn met een Black Sun Empire ofzo, maar ik hoop nog wel een naam in dat kader.
Hoe ga jij naar Paaspop? Voor de goede muziek of de feestjes? Meestal ga ik naar een festival namelijk voor dat eerste (en ik heb het gevoel jij ook, correct me if i'm wrong) maar juist op Paaspop niet. Als dan Beachdog tegelijkertijd staat met een Shantal bijv, kan ik heel goed naar dat laatste gaan met mijn vrienden voor het feest.
Paaspop is voor mij echt de aftrap van het festival seizoen. Dicht in de buurt, en gewoon leuk genoeg voor max 1 dagje (dan heb ik het ook wel weer gezien). Ik pik altijd wel een dagje er uit met "best ok" namen, en dan vermaak ik me wel die dag zonder echt veel mustsees te hebben. Dus is er een overlap of mis ik een bandje dan is het vaak ook nog geen probleem. En dat is toch ook weleens lekker om op die manier om een festival mee te pakken.
Zo pak ik misschien een kwartiertje Krezip ook zomaar mee, gewoon voor de nieuwsgierigheid. Maar ook grote kans dat ik daar naar 15 minuten weer weg gaan om wat te gaan eten of drinken (speciaal bieren). Ik kan prima zonder Paaspop hoor, maar we gaan jaarlijks met een mannetje of 4 daar gewoon een beetje chillen en plezier hebben zonder al te veel hoogtepunten maar ook met nauwelijks diepte punten.
Ai dat is flink klote.. Waar lees je dit eigenlijk? Zaterdag is toch de vvk? Dan ben ik wel genaaid.. eerste editie mijn kaartje geruild van zaterdag naar zondag, en nu naast de leukste dag grijpen zou jammer zijn.
Ai dat is flink klote.. Waar lees je dit eigenlijk? Zaterdag is toch de vvk? Dan ben ik wel genaaid.. eerste editie mijn kaartje geruild van zaterdag naar zondag, en nu naast de leukste dag grijpen zou jammer zijn.
Een van mn vrienden gaf aan dat bij info > ticketvragen staat dat de zaterdag is uitverkocht. Zag overigens ook op FB iets voorbij komen dat 100% verkocht is voor de zaterdag. Had er ook graag heen gegaan die dag
Een van mn vrienden gaf aan dat bij info > ticketvragen staat dat de zaterdag is uitverkocht. Zag overigens ook op FB iets voorbij komen dat 100% verkocht is voor de zaterdag. Had er ook graag heen gegaan die dag
-Kom met jouw collega's naar ons zakelijke festival-
Op donderdagavond 14 april openen we de deuren van ons festivalterrein (van 20:00u tot 00:00u) exclusief voor ondernemers en haar werknemers. Op de vooravond van Paaspop Festival vieren wij Business Event: een informeel evenement uitgerust met vier stages, meerdere acts en spetterend randentertainment.
→ De ticketverkoop van Paaspop Business Event start ook zaterdag 19 februari om 11:00 uur via www.paaspopbusinessevent.nl. Een ticket bedraagt €25,- incl. btw.
?????????
Wel apart dat ik nog helemaal nergens Fokke Simons, Jantje en (iets heel anders) De Staat heb gezien qua festival lineups. Toch wel iets voor Paaspop/LL.
Morgen komt Paaspop in principe met nieuwe namen. Er zit er eentje bij die waarschijnlijk wel voor wat discussie gaat zorgen (al zou het me niet verbazen als de aankondiging van die act uiteindelijk niet doorgaat). Gelukkig zitten er ook weer wat hardere acts bij, al moet je geen grote namen (of death metal) verwachten.