Paaspop 2022

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
274
221
Morgen komt Paaspop in principe met nieuwe namen. Er zit er eentje bij die waarschijnlijk wel voor wat discussie gaat zorgen (al zou het me niet verbazen als de aankondiging van die act uiteindelijk niet doorgaat). Gelukkig zitten er ook weer wat hardere acts bij, al moet je geen grote namen (of death metal) verwachten.
Rapper Sjors?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078

38 nieuwe namen​


?????? ??? ?????????, we voegen ruim 35 namen toe aan onze ???-???????? line-up!
$HIRAK • ABBA Fever • ACinDC • Afro Bros • Baby Blue • Bizkit Park • Captain Keiths Pirate Fest • Dead Sara • Fire Horse • Freddy Moreira • Grassy Spark • HEF • Joel Borelli • KÖLSCH • LIJN 7 • Maartje Kine • Maceo Plex • Mr. Weazly • Poke • Psychonaut • Ramkot • Russian Village Boys • Sigourney K • Skindred • SONS • TankZilla • Temple Fang • The Art Of Pantera • The Baboon Show • The Glamrocks • Thijs Boontjes • Trobi

????? ???? ?????? ?????
Ammar • Bart van Dishoeck • Django Wagner • Henk Dissel • Jan Biggel • John West

https://www.paaspop.nl/nl/38-nieuwe-namen
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Nou geen The Prodigy dus :D. Wat is de schokkende naam waar we over gaan discussiëren? De Russian Village Boys?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.303
6.504
Nou geen The Prodigy dus :D. Wat is de schokkende naam waar we over gaan discussiëren? De Russian Village Boys?
Lijkt me een controversiële naam nu alles wat Russisch gecanceld word.

Paar prima namen met Dead Sara, Psychonaut, Ramkot, Skindred, Sons, Temple Fang en Thijs Boontjes.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Lijkt me een controversiële naam nu alles wat Russisch gecanceld word.

Paar prima namen met Dead Sara, Psychonaut, Ramkot, Skindred, Sons, Temple Fang en Thijs Boontjes.
Jan Biggel!

Nee voor mij is het enkel Skindred waar ik blij mee ben. Die zondag blijft erg karig waar ik dus een kaartje voor heb (nog van vorig jaar). Wat ik die dag meepak voor alsnog:
Donnie XL, Dool, Floor Jansen, Froukje, Goldband, Jan Biggel (lachen man), Kevin, Paul Kalkbrenner, Skindred, The Opposites

Zoiets zal het gaan worden..
 
Laatst bewerkt:

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
De naam van Russian Village Boys is inmiddels overal gewist op de website en Facebook-pagina van Paaspop en staat evenmin vermeld in de e-mail die zojuist is rondgestuurd...
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
228
De naam van Russian Village Boys is inmiddels overal gewist op de website en Facebook-pagina van Paaspop en staat evenmin vermeld in de e-mail die zojuist is rondgestuurd...
Wat ik echt ontzettend flauw en kinderachtig vind trouwens. Leuke act om te zien, maar los daarvan, dat geboycott is ontzettend zinloos. Het is niet alsof je de Russische staat hier iets van voelt hahaha
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.303
6.504
Het wordt wel tijd voor een blokkenschema en nog wat namen. Morgen wellicht?
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Toch nog wat tickets via Ticketswap kunnen halen plus een vriendenarea er bij! Voor mij de vijfde editie op rij en ik kijk vooral uit naar Shame, Magic Tom & Yuri en de Ramoneska's (een Hongaarse Ramones-ska-coverband, je verzint het niet). Wordt weer een heerlijk weekendje!
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.179
2.999
Dennis1808 is terug! Goed om te horen dat je nog steeds op de festivals te vinden bent.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dennis1808

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
228
Verwachten jullie nog namen erbij zo 2 weken voor tijd? Naar mijn gevoel kan er nog wat bij, ondanks dat ik (als ik per dag kijk) volgens mij echt van stage naar stage moet rennen hahahaha.

Ik mis vooral nog een Kraantje, en stiekem hoop ik heel erg op De Staat die ik (volgens mij?) nog op maar 1 of 2 Nederlandse festivalposters heb zien staan (en dat is toch wel sunt)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
?????????
?

4B2M • 80 VERANTWOORD • Atmozfears • B-Front • Butterfly Effect • Comedy Line-up show • Corry Konings • Daisy • Danilo Kuiters • Dansado & de Feestmeester • De Cabaret Club • De Hofnar • Dopebwoy • Fokke Simons • Frequencerz • Genta • Gijs Schellekens • Kruzo • LA$$A • Les Truttes • MEROL • Martin B • MAURINO • Mia More • Nabil • Op Z’n Geers • PACESHIFTERS • PUBQUIZ • PUBQUIZ • Rayen Panday • Raymon Hermans • Rene Schuurmans • Rootsriders (Tribute to Bob Marley) • Sensue • SINGLEFEESTJE • Smèrrig Diskjochies • Snelle & De Lieve Jongens Band • Sound Rush • Speedmobile • Stef Ekkel • STUK • The Slayer Coverband • The Vipers 50 jaar Queen • Tree Gees • Up The Irons • Vertile • Yung Felix • Zer00's Heroes • Zoutmus

Corry Konings!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken