Paaspop 2022

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Damn waar ik al bang voor was... een extreem matig dagje.

Dit gaat het worden denk ik: Meau, Flemming, Froukje, Floor Jansen, Tankzilla, Psychonaut, Skindred, Dool, The Opposites, Sophie Straat, Paul Kalkbrenner.
Stiekem vind ik dit toch echt wel een dikke prima dag haha.

De line-up is zo gevarieerd en zo kut dat ik volgens mij heel erg kan vermaken. Ik denk dat dit volgend jaar gewoon een zuipweekend wordt. Edit: Helemaal voor die weekendprijzen, wat is dat goedkoop zeg?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
Hoe meer ik kijk, hoe meer ik mis. Geen Anouk, Bones UK, Andries Tunru en nog veel meer die wel op de site staan maar niet in de app. Waar is Kakkmaddafakka gebleven? Staat ook niet meer op de site? En ik zie ineens ook Lamme Frans staan, die was nog helemaal niet aangekondigd of wel? Volgens mij gaat er van alles mis XD
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Hoe meer ik kijk, hoe meer ik mis. Geen Anouk, Bones UK, Andries Tunru en nog veel meer die wel op de site staan maar niet in de app. Waar is Kakkmaddafakka gebleven? Staat ook niet meer op de site? En ik zie ineens ook Lamme Frans staan, die was nog helemaal niet aangekondigd of wel? Volgens mij gaat er van alles mis XD
zag op de site ook al op zondag imitellica staan die niet is aangekondigd door paaspop
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
Ik kreeg vandaag een melding van Appic dat het blokkenschema online was. Hetzelfde blokkenschema wat er al was met een paar aanpassingen (bijv. Anouk en Antoon erbij. Maar nog steeds artiesten die overlappen op hetzelfde podium en andere onlogische dingen. Nog niks vanuit Paaspop zelf.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Ik mis nog wat namen in het blokkenschema (Kakkmaddafakka?), maar dit lijkt mijn route te worden:

Vrijdag: Sloper - Ramonska's - Thijs Boontjes - Hang Youth - Goose
Zaterdag: Merol - Magic Tom & Yuri - Prins S. en de Geit - 4B2M - Shame - Franz Ferdinand - Peter Pan Speedrock
Zondag: Pubquiz - Froukje - Bazart - Blackwave. - S10 - Sophie Straat - Paul Kalkbrenner

Heb nog aardig wat loze uren, maar dat is op Paaspop nooit heel erg.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
Screenshot_20220407-193314~2.png

Plattegrond staat nu op de app voor wat het waard is. Wat mij opvalt is de brand speciaal bier bar. Vorige keer was het Heineken wat ze schonken toch? Dan is het goede zaak dat ze zijn overgestapt op Brand.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
595
568
Wat mij opvalt is de brand speciaal bier bar. Vorige keer was het Heineken wat ze schonken toch? Dan is het goede zaak dat ze zijn overgestapt op Brand.
Dat zou zéker 'n goede zaak zijn!
Maar Brand is tegenwoordig van Heineken... Gelukkig blijven ze in Gulpen wél nog steeds hun eigen Brand produceren.
Op DTRH schenken ze ook Heineken en hebben ze speciale brand bier bar, miss dat ze het op Paaspop hetzelfde doen, al hoop ik voor jou van niet en is alles Brand... ?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
Jammer, dat geeft niet veel hoop. Heineken vind ik niet te drinken. Ik kan me van de vorige keer herinneren dat we ook mede dankzij het weer aan de desperado gingen. De camping actie was iig Heineken. We wachten af.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
????-?? ???? ??? ???? ????????????!
?
Yesss, op de valreep knallen we er nog een reeks heerlijke namen bij. Daarmee is de line-up van Paaspop 2022 compleet! De timetable volgt snel. Tot over een week!
?????????
?

ABBA FEVER • BAND WITH BENEFITS • BLANKS • CHO • DISCO SING A LONG (LIVEBAND) • FISSABBAND (LIVEBAND) • FJAAK • GOOSE • GRASSY SPARK • IDA ENGBERG • KEEZUS CHRISTUS • LIZA VAN DEN BRINK • ODIN • MICHIEL PEETERS • RADDRAAIERS • RONDÉ • RUSSIAN VILLAGE BOYS • TEAM DISCO SNOLLY • TIM KNOL AND THE BLUE GRASS BOOGIEMEN
FUZE TEA ????????: ????
BABY BLUE • FRITZ & DANNY • JONNY SMOKES • LIVIN’ROOM • PAUL & PELLE • RUM • THE HILLBILLY MOONSHINERS
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
Ik vind Paaspop raar dit jaar, maar goed. Plattegrond die ik hier gisteren plaatste lijkt te kloppen. Nieuwe namen zit weer wat prima's bij (Rondé, Tim Knol, Goose (was toch al bekend?) bijv.). Russian Village boys idd raar waarom nu wel en toen niet? Waarom is Kakkmaddafakka nog steeds weg? Paaspop doet rare dingen dit jaar, maar ik kan niet wachten. Nog een weekje!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken