Paaspop 2020

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Over "geen nut" valt weinig te speculeren imo. Maar goed, lijkt me niet zo spannend om daar dit topic over te vullen. Het is een kwestie van afwachten. Ik neem gewoon aan dit niet handig is, en dat ze er wel degelijk mee bezig zijn.

Ik heb zelf een zaterdag kaartje, en het zou zeker jammer zijn. Maar geen Paaspop zou voor mij nog niet het ergste zijn.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Het is heel simpel, Paaspop kan zoveel willen.
Maar als van hoger hand gezegd word dat alles plat gelegd word of wat voor maatregelen dan ook, dan zal Paaspop gewoon niet doorgaan.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Het is heel simpel, Paaspop kan zoveel willen.
Maar als van hoger hand gezegd word dat alles plat gelegd word of wat voor maatregelen dan ook, dan zal Paaspop gewoon niet doorgaan.
Jep, al is Paaspop al met de opbouw bezig. Dat maakt het extra vervelend en prijzig.
 

degrotegeneraal

Playlistbediener
20 feb 2019
49
0
Timmetje wrote:

degrotegeneraal wrote:
Paaspop zelf vindt het niet aan de orde:

Wat als Paaspop geannuleerd wordt?
Dat is nu niet aan de orde. Het heeft dus ook geen nut om hier nu over te speculeren.


Hoezo kop in het zand steken
1f644.svg



Ja, dat gaat idd helemaal nergens over.

volgens mij wil je gewoon dat het gecanceld word?

Ik niet hoor (maar vrees dat het wordt afgelast). Heb zelfs mijn kaarten gehouden ook al vind ik dit de minste line-up sinds jaren, maar het blijft altijd een leuk feestje en we kunnen er op de fiets naar toe.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
DennisvdBr wrote:

Timmetje wrote:

degrotegeneraal wrote:
Paaspop zelf vindt het niet aan de orde:

Wat als Paaspop geannuleerd wordt?
Dat is nu niet aan de orde. Het heeft dus ook geen nut om hier nu over te speculeren.


Hoezo kop in het zand steken
1f644.svg



Ja, dat gaat idd helemaal nergens over.


volgens mij wil je gewoon dat het gecanceld word?

Ik niet hoor (maar vrees dat het wordt afgelast). Heb zelfs mijn kaarten gehouden ook al vind ik dit de minste line-up sinds jaren, maar het blijft altijd een leuk feestje en we kunnen er op de fiets naar toe.

Ik die zaterdag anders toch aardig vol gepland staan. Sean Paul, Paul Kalkbrenner, Blues Pills, Dirtyphonics Live, The Streets, Igorrr, Fresku.

Dan ben ik stiekem best benieuwd naar Snelle, Duncan Laurence, Paul Sihna en Otto von Schirach. Ik ga denk gewoon een beetje stage hoppen die dag.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.423
629
Tot zo ver alle Amerikaanse acts. Weet niet hoeveel het er zijn maar die komen niet meer tenzij ze nu al in Europa zijn...
https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuws/2020/03/inreisverbod-trump-grote-gevolgen-voor-schiphol?utm_source=Facebook&utm_medium=Social&utm_campaign=Promotion
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Tot zo ver alle Amerikaanse acts. Weet niet hoeveel het er zijn maar die komen niet meer tenzij ze nu al in Europa zijn…
https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuws/2020/03/inreisverbod-trump-grote-gevolgen-voor-schiphol?utm_source=Facebook&utm_medium=Social&utm_campaign=Promotion
Op zich mogen Amerikanen theoretisch het land uit en weer in.
Amerikanen en mensen met een permanente verblijfsvergunning mogen na een grondige controle wel hun land weer in. Reizen vanuit het Verenigd Koninkrijk naar de VS blijft wel toegestaan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Met de nadruk op ''Theoretisch.''
Je ziet nu al een groei in annuleringen.

Het is iig gigantisch verwarrend allemaal doordat Trump (as usual) geen flauw idee heeft waar hij mee bezig is.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.874
Met de nadruk op ”Theoretisch.”
Je ziet nu al een groei in annuleringen.

Het is iig gigantisch verwarrend allemaal doordat Trump (as usual) geen flauw idee heeft waar hij mee bezig is.

Ik ben niet zo'n Trump fan maar bij dit soort beslissingen zullen ze daar niet over 1 nacht ijs gaan. Hij laat zich in dit geval ook adviseren door experts...
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.211
4.459
Timmetje wrote:
Met de nadruk op ”Theoretisch.”
Je ziet nu al een groei in annuleringen.

Het is iig gigantisch verwarrend allemaal doordat Trump (as usual) geen flauw idee heeft waar hij mee bezig is.

Ik ben niet zo’n Trump fan maar bij dit soort beslissingen zullen ze daar niet over 1 nacht ijs gaan. Hij laat zich in dit geval ook adviseren door experts…

Probleem is dat hij die experts tegenspreekt tot het echt niet meer anders kan en dan nu zegt "schuld van Europa".

En zoals nu terecht wordt gezegd op NOS, binnen de VS mag je onbeperkt reizen. Kortom, wederom populistisch gezwets.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.423
629
Als het toch zou doorgaan en we missen al acts als Parkway Drive. Zou ik echt jammer vinden. En dan zul je zien, over 3 weken hebben ze een vaccin en is de hele paniek al voorbij. Is maar een beetje wishful thinking maar zou echt zonde zijn van de gecancelede acts.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Paaspop heeft misschien nog het geluk dat ze kunnen teren op NL acts. Dan gaat het wel kut worden... dat terzijde. Ik lul ook maar onzin, het is bijna onmogelijk dat dit nog doorgaat. vrees ik.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Ik kom eigenlijk nooit in dit topic, en zal dat waarschijnlijk ook niet vaak meer doen, maar ik duim voor jullie allemaal dat het doorgaat !!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Ik kom eigenlijk nooit in dit topic, en zal dat waarschijnlijk ook niet vaak meer doen, maar ik duim voor jullie allemaal dat het doorgaat !!!
zo op het randje he

laten we hopen dat het door mag gaan
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken