Paaspop 2019

Ze sloten af met: +100 more to be announced!

Ja maar jij weet zelf ook dat het over het algemeen alleen maar minder boeiende namen worden bij Paaspop, met her en der een middelmatige uitschieter.
Denk dat we de betere namen nu wel gehad hebben.

Verder ben ik het met je eens betreft de WEA stage, die mis ik ook. Ik sla een jaartje over, maar dat was ik toch al van plan dit jaar, niet zozeer door de line up..

Indiaantje89 wrote:
Ze sloten af met: +100 more to be announced!

Ja maar jij weet zelf ook dat het over het algemeen alleen maar minder boeiende namen worden bij Paaspop, met her en der een middelmatige uitschieter.
Denk dat we de betere namen nu wel gehad hebben.

Verder ben ik het met je eens betreft de WEA stage, die mis ik ook. Ik sla een jaartje over, maar dat was ik toch al van plan dit jaar, niet zozeer door de line up..
Die zondag mist in ieder geval nog een headliner. In de Apollo staan altijd 6 namen op een zondag. Nu zijn er nog maar 4 bekend gemaakt. Dus daar zal ook nog wel wat in komen.

Er komen vast ook genoeg kut lichtingen, daar ben ik niet bang voor.

De zaterdag mist nog 4! namen in de Phoenix.
Daar komt vast ook nog genoeg leuks bij.

Ik mis verder nog wel wat hardere namen. Wellicht zitten die daar dan tussen.

Ik zou De Likt nog wel een sterke toevoeging vinden, evenals Ares maar die was er vgm vorig jaar ook al samen met Opgezwolle (die ik ook wel graag had gezien). Braz zou ook erg cool zijn. Maar dit zijn puur hiphop namen. Oliver Heldens als zondag headliner? Is die naam groot genoeg? Macky Gee zou wel een coole DnB toevoeging zijn.

Indian Askin! Yes, eerst in een klein zaaltje en dan een maandje later op een festival. Lekker hoor. For I Am King ook leuk. Biertje doen bij Jody Bernal en dat was het wel qua deze lichting. Ben al goed tevreden, best wel een redelijk vol programma per dag.

Ik ben één van die mensen die twijfelt om wel of niet te gaan en ik had gehoopt dat de nieuwe namen me de kant van wel gaan op konden duwen, maar dat is niet het geval helaas. Hebben jullie enig idee of er een kans is dat Paaspop weer uitverkoopt dit jaar? Wanneer zijn ze vorig jaar uitverkocht geraakt? In maart?

Ik heb het idee dat Paaspop z'n kaartverkoop het labeltje 'Uitverkocht' geef omdat ze die uitstraling vast willen houden. Of dat echt helemaal uitverkocht is dat verwacht ik niet. Gewoon de socials goed in de gaten houden en je weet wanneer het bijna uitverkoopt.

Paaspop durfde in het verleden nog wel eens wat vette elektronische namen te boeken zoals Boys Noize, Dr. Lektroluv, Vitalic, Mr. Ozio, The Bloody Beetroots, Gui Boratto… die Detroit stage zal vast ook wel “leuk” zijn, maar enkel de focus op Techno zou ik toch jammer vinden, dat staat bijna op ieder festival in NL.

Ik ben ook benieuwd wat hier de bedoeling/uitvoering van gaat zijn. Die WAE stage was echt een leuke area waar ik vaak te vinden was. Tuurlijk, techno is populair maar die WAE stage was juist lekker toegankelijk.

Iemand van jullie de nieuwe White Lies al gehoord? Kijk echt uit naar hun show, blij dat deze gasten weer terug zijn met goed materiaal!

Iemand van jullie de nieuwe White Lies al gehoord? Kijk echt uit naar hun show, blij dat deze gasten weer terug zijn met goed materiaal!

Had de (Slechte) recensie op Oor gelezen en vervolgens de (goede) recensie bij Nieuweplaat dus ben het album uit nieuwsgierigheid gaan luisteren en ik ben het met je eens, het is een sterke plaat en viel me helemaal niet tegen. Mooie boeking voor Paaspop :-)

Hi all,

ivm een operatie de week voor Pasen moet ik helaas dit jaar toch Paaspop aan mijn neus voorbij laten gaan.
Iemand interesse in weekendkaarten incl. camping?
Ik heb Early Bird gekocht, dus voordeliger dan de tickets die nu te koop zijn.
Ze staan ook op Ticketswap, maar mocht iemand ze zo willen kopen is het nog wat voordeliger voor de koper ;-)

Edit: verkocht via Ticketswap

Hi all,

ivm een operatie de week voor Pasen moet ik helaas dit jaar toch Paaspop aan mijn neus voorbij laten gaan.
Iemand interesse in weekendkaarten incl. camping?
Ik heb Early Bird gekocht, dus voordeliger dan de tickets die nu te koop zijn.
Ze staan ook op Ticketswap, maar mocht iemand ze zo willen kopen is het nog wat voordeliger voor de koper ?

Ik ben mogelijk wel geinteresseerd. Hoeveel vraag je er precise voor? :)

@kobloodflames
Ik heb er zelf € 139 voor betaald, dat wil ik er graag voor terug.
De kosten voor het omzetten van de naam neem ik dan voor mijn rekening.
Als je ze via ticketswap zou kopen betaal je € 150 p.s.

Edit: inmiddels 1 verkocht via ticketswap

Same. Dat gezeur van oor slaat echt nergens op. Leuk dat een band uit onze jeugd weer een comeback kan maken. Staan ook vaak in het zuiden des lands maar nooit een concert gecheckt. Zin an!

Dennis1808 wrote:

Same. Dat gezeur van oor slaat echt nergens op. Leuk dat een band uit onze jeugd weer een comeback kan maken. Staan ook vaak in het zuiden des lands maar nooit een concert gecheckt. Zin an!

Waren gisteren lekker op dreef in doornroosje. Aanrader van mijn kant!

Morgen flinke lading nieuwe namen. Met sowieso Blood Red Shoes daartussen.

Nice. Ik knal Don't Ask nog ff in mijn lijstje. Benieuwd of er nog meer tussen zit wat de moeite waard is.

De nieuw bevestigde acts!
80’s Verantwoord • Abba Fever • Atmozfears • Blood Red Shoes • Braeff • De Kraaien • DeWolff • DJ Irwan • Dr Phunk • EAUXMAR • Fab x Paans • Famke Louise • Fanfaraoke • Fata Boom • Hé bah musicals. Nee joh, kei leuk! • Heavy Hoempa plays Iron Maiden • Mike Williams • Mr. Belt & Wezol • Partysquad • Ploegendienst • Puri • Raywell • Ronnie Flex & Deuxperience • Singlefeestje • Snelle • Son Mieux • Tape Toy • Ten Times A Million • Tusky • Vieze Vedi • The Vintage Caravan • Vinylfeestje • Yungblud • Zer00's Heroes

Ome Ronnie sluit de zondag af. Niet per se wat ik gehoopt had, maar als we dan toch een Nederlandse headliner hebben, liever Ronnie dan wéér Anouk, Kensington of Golden Earring.

Nee liever Anouk of Golden Earring dan.. waardeloze headliner zeg. Had dan gewoon Passenger of Clean Bandit daar neergezet.

Idd, echt waardeloos. Sowieso is het totaal geen spannende line-up!!

Vorig jaar De Jeugd als afsluiter (die trouwens echt een kutoptreden gaven), dit jaar Ronnie ik zie het probleem niet echt, vind het wel cool dat Paaspop als een van de grotere festivals het aandurft. Om nou te zeggen dat de affiche niet spannend is ben ik dit jaar niet met je eens. Er werd jaren geklaagd over te weinig rock op Paaspop en dit jaar hebben ze zich zeker in de Jack Daniel's tent overtroffen. Ook qua hiphop gaan ze goed en in de middelgrote namen op de Apollo en Phoenix zijn ze goed bezig. Wat ik wel jammer vind is het verwijderen van de WAE-stage, want wat er voor in de plaats is gekomen vind ik niet echt tof.

Vind de line-up best prima eigenlijk. En Ronnie flex, tja, sta dan hopelijk lekker los te gaan op Idles in de Jack Daniel's.
Had wel stiekeme hoop nog op Yak en/of Sam Fender.

Users who are viewing this thread