Paaspop 2019

Wat ik zelf wel een interessante keus om Stahlzeit in het theater te zetten. Misschien door de vuurshows, als Rammstein tribute?

denk dat ze de meeste grote namen wel hebben gehad nu.
We zullen zien, ik verwacht nog een grote verassing zoals Bastille vorig jaar, want ook al is het niet je muziek er staat dit jaar (tot nu toe) niemand die aan dat formaat kan tippen. Het is en blijft een geweldig festival, zelf zou ik alleen voor de sfeer al gaan, maar verwacht dit jaar nog iets heel groots.

De staat zoals gezegd heerlijke naam voor erbij. Ellen ten Damme ook een aangename verassing. Op het eerste gehoor klinken Daddy Long Legs, The Devil Makes Three en Amyl and the Sniffers ook wel lekker. Voor de gein misschien even kijken bij de Jeugd en Merol. Voor de rest kan ik er niks mee.

Ik help met het schrijven van de bio’s voor op de site en we zitten nu op 40%.

Oeh, Dennis heeft het sappige nieuws altijd eerder dan wij :o

Ho99o9 op fucking Paaspop. Dit had ik echt niet verwacht. Samen met Amyl and the Sniffers en Merol wel de toevoegingen van mij. Tevreden.

Ik heb even wat namen opgezocht, en ik moet zeggen, ben vooral verrast door Amyl and the Sniffers! Kreeg hier oude punk vibes van. Hier kan ik best wel lekker op gaan!
En er stonden in totaal toch meer namen op t programma die ik wil zien dan verwacht, meer als vorig jaar al iig.
Vrijdag: Comeback Kid, Stahlzeit, White Lies en Within Temptation (Indien het uitkomt in mn timetable Kraan ook nog wel, die geeft wel leuke feestjes)
Zaterdag: All Them Witches, De Staat (word mijn 20e show, dus wel een mooi mijlpaaltje vind ik wel), Dropkick Murphys, Louder Than Love (ik ben een groot Chris Cornell fan, dus die mag niet ontbreken), Nervana, Russkaja
Zondag: Amyl and the Sniffers, Heideroosjes, Rowwen Héze (blijf toch een Limburger), Steel Panther en Dirty Daddies (en als er tijd voor is nog even kinderjaren herleven bij Ch!pz)

Op zaterdag moet er niks meer bijkomen dat ik wil zien, ik verwacht dat ik nu al dingen moet gaan overslaan namelijk. Vrijdag mag nog wel wat bijkomen en de zondag nog wel.
Dirty Daddies lijken me een mooie afsluiter voor het Theater, waar ze staan. Een grote medley van covers in letterlijk elke stijl waar mensen die naar Paaspop gaan willen horen!

Vrijdag: Comeback Kid, Stahlzeit, White Lies en Within Temptation (Indien het uitkomt in mn timetable Kraan ook nog wel, die geeft wel leuke feestjes)
Zaterdag: All Them Witches, De Staat (word mijn 20e show, dus wel een mooi mijlpaaltje vind ik wel), Dropkick Murphys, Louder Than Love (ik ben een groot Chris Cornell fan, dus die mag niet ontbreken), Nervana, Russkaja
Zondag: Amyl and the Sniffers, Heideroosjes, Rowwen Héze (blijf toch een Limburger), Steel Panther en Dirty Daddies (en als er tijd voor is nog even kinderjaren herleven bij Ch!pz)

Bro, waar is IDLES?!

Mijn leuke dingetjes
Vrijdag:
Claw Boys Claw / Jiri 11 / Merol / Scooter / White Lies / Within Temptation
Zaterdag:
All Them Witches / De Staat / Donnie & Joost / Douwe Bob / Dropkick Murphys / Mike Krol / Oscar & The Wolf / Yonaka
Zondag:
Amyl and the Sniffers / CHIPZ / Flonti Stacks / Heideroosjes / Ho99o9 / IDLES / Novastar / Steel Panther / Winne

Voor die dikgedrukte ga ik echt proberen mijn best te doen. Hoop in totaal zeker 5 namen uit deze lijst te zien. Zin an!

Pim wrote:

Bro, waar is IDLES?!
IDLES vind ik instrumentaal wel lekker, maar ik ben geen fan van de vocalen, en als ik vocalen binnen een show niks vind, kan dit voor mij een heel optreden verpesten, dan kan de band nog zo strak zijn, het publiek zo goed meedoen etc, als de vocalen naar mijn smaak niet goed zijn, krijg ik er niet het volle plezier uit om naar dat optreden te kijken. Zo vallen voor mij dus al een aantal bands weg.

krijg ik er niet het volle plezier uit om naar dat optreden te kijken.

Als je eventjes kort een liveshowtje kijkt moet je hier anders over denken. Dat je de vocalen eventjes met negeren okey, maar deze band heeft een stage presence waar je u tegen zegt. Een geflipte drummer, frontman die elk centimeter op het podium benut, een beer van een bassist en dan nog twee doorgedraaide gitaristen.

Een festileaker op Paaspop mag deze band NIET missen!!

[video]https://www.youtube.com/watch?v=fMg9kvWYHfU[/video]

Mijn lijst aflopend van meest must see naar minst.

Vr: Within Temptation, Scooter, White Lies (ga ik al zien in Doornroosje dus geen echte must-see) Merol, De Jeugd van Tegenwoordig & Davina Michelle
Za: De Staat, Ellen ten Damme, Dropkick Murphy's, Stoekkrijtdisco met Keezus Christus, Russkaja, The Devil Makes Three, Sir Reg, All Them Witches & Mike Krol
Zo: Passenger, IDLES, Steel Panther, Chipz, Rowen Heze, Charly Lownoise & Mental Theo, Heideroosjes, Dity Daddies, Amyl and the Sniffers & Daddy Long

Vooral de zondag al veel leuks. De vrijdag mag echt nog wel wat bij maar volgens de site moeten er ook nog 2 acts voor de Phoenix en Apollo worden aangekondigd.

Is de zondagheadliner / afsluiter ook al bekend?

Bij Paaspop is het altijd moeilijk te zeggen. Die hebben nooit echt 3 duidelijk afsluiters. Altijd afwachten of er nog iets bijkomt maar gezien de tijd zal dat misschien wel gewoon Passenger zijn? Of schat ik die nu te hoog in?

Er stonden gisteren wat tijden al op de frontpage:

Clean Bandit 19:30 - 20:30
Passenger 21:30 - 22:30

Dus kan nog wel wat bij ja.

Bij Paaspop is het altijd moeilijk te zeggen. Die hebben nooit echt 3 duidelijk afsluiters. Altijd afwachten of er nog iets bijkomt maar gezien de tijd zal dat misschien wel gewoon Passenger zijn? Of schat ik die nu te hoog in?

Er stonden gisteren wat tijden al op de frontpage:

Clean Bandit 19:30 – 20:30
Passenger 21:30 – 22:30

Dus kan nog wel wat bij ja.

Vorig jaar hadden we na Iggy Pop nog De Jeugd van Tegenwoordig die de Apollo afsloten. Nu is De Jeugd gedowngrade naar de Phoenix, dus ik ben er van overtuigd dat er een grotere band/act komt. Het zou ook nogal een nachtmerrie zijn om met fucking Passenger je festival af te sluiten.

Goed gezien dan!
Geen idee wat ze daar nog achter gaan plakken. Iets wat nog een show heeft in Nederland?

Goed gezien dan!
Geen idee wat ze daar nog achter gaan plakken. Iets wat nog een show heeft in Nederland?

Misschien niet als headliner maar Giorgio Moroder heeft een lange pauze na zijn show in Paradiso, zou ik enorm vet vinden.

Users who are viewing this thread