Paaspop 2019

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.225
4.487
Heb er weer zin in hoor! Een weekend lang ongegeneerd naar de gedver gaan! Prima namen daarvoor.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Het is een soort van foute 72 uur zo.

Ik zou zo graag Scooter/Mental Theo op Pinkpop willen zien. Geweldig fout
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.345
5.039
Fout kan ook gewoon vermakelijk zijn. En Paaspop is daar wel geschikt festival voor. Als je die fout dingen ook kan afwisselen met een aantal toffe acts dan heb je een prima dagje hoor. En ik noem even een Ils de Lange of een Davina Michelle, op de meeste festivals zal ik zoiets ontlopen, en zou er al zeker geen los kaartje voor kopen. Maar met een beetje leuke planing zou ik er even gaan kijken. Zo heb ik al meer van dat soort NL acts meegepakt, wat ik op andere festivals al snel afstreep voor internationale acts.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Kunt ook gewoon naar Paaspop

Sinds New Kids kan ik niks meer met Schijndel :)...Nee grapje..Ik zit dan in het buitenland dus kan helaas niet. Ik zie heel veel fun. Echt jammer dat ik niet kan. Dus daarom sluis maar wat door naar Pinkpop.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.298
6.496
Ik kon de verleiding niet weerstaan. 2019 dus voor het eerst naar Paaspop, ben erg benieuwd. Ik bereid me voor op een groot feest!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik ben benieuwd hoe groot Paaspop gaat worden volgend jaar. Kijkend naar de aankondigingen van grotere camping, grote rockstage. Geen idee of weecht een opschaling van het terrein zelf gaan zien. Heb wel idee dat het goed gaat met Paaspop.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik kon de verleiding niet weerstaan. 2019 dus voor het eerst naar Paaspop, ben erg benieuwd. Ik bereid me voor op een groot feest!

Je gaat er geen spijt van krijgen :) Tis inderdaad een groot feest. Ga er zelf al jaren heen omdat het dichtbij is. (Helaas dit jaar niet, omdat ik vader word).
Leuke van paaspop is dat je het ene moment bij doe maar naar binnen loopt en tussen de "ouderen" staat en vervolgens naar een Dj gaat en tussen de jeugd staat (En dan bedoel ik rond de 15 jaar)

Ik ben benieuwd hoe groot Paaspop gaat worden volgend jaar. Kijkend naar de aankondigingen van grotere camping, grote rockstage. Geen idee of we echt een opschaling van het terrein zelf gaan zien. Heb wel idee dat het goed gaat met Paaspop.

Hier ben k ook erg benieuwd naar. Ze zijn in ieder geval goed bezig.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Toch wel lekker dat Paaspop gewoon met namen komt terwijl andere festivals ons een beetje laten zitten...
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
Toch wel lekker dat Paaspop gewoon met namen komt terwijl andere festivals ons een beetje laten zitten…
Met zo'n 4 maanden te gaan tot Paaspop mag dat ook wel. Vooral met zo'n grote line up zoals ze elk jaar hebben. Dus kom maar op!

('t liefst wat meer gitaren dan vorig jaar! Het begint in ieder geval al goed!)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.345
5.039
Wessel wrote:
Toch wel lekker dat Paaspop gewoon met namen komt terwijl andere festivals ons een beetje laten zitten…

Met zo’n 4 maanden te gaan tot Paaspop mag dat ook wel. Vooral met zo’n grote line up zoals ze elk jaar hebben. Dus kom maar op!

(’t liefst wat meer gitaren dan vorig jaar! Het begint in ieder geval al goed!)
Hoop wel dat ze de Phoenix dichterbij zetten bij de rest van de tenten. Bewust daar dingen ontlopen omdat ik geen zin had om er heen te lopen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Hoop wel dat ze de Phoenix dichterbij zetten bij de rest van de tenten. Bewust daar dingen ontlopen omdat ik geen zin had om er heen te lopen.

Die zit toch gewoon centraal in het midden?

Ik vind Paaspop juist altijd zo compact. Er is één hoekje waar ik niet vaak kom maar daar staan ook geen serieuze namen. Bij de ingang meteen rechts.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.345
5.039
Indiaantje89 wrote:
Hoop wel dat ze de Phoenix dichterbij zetten bij de rest van de tenten. Bewust daar dingen ontlopen omdat ik geen zin had om er heen te lopen.

Die zit toch gewoon centraal in het midden?

Ik vind Paaspop juist altijd zo compact. Er is één hoekje waar ik niet vaak kom maar daar staan ook geen serieuze namen. Bij de ingang meteen rechts.
Nee de ingang was vorig jaar veranderd. Tent stond nu echt los van de andere stages.

28701380_1640307642673771_395346217950566036_o.jpg


Gezien ik niet bij het Theater kom, en nauwelijks bij de The Ware House aanwezig ben, was deze dus erg ver weg.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Indiaantje89 wrote:
Hoop wel dat ze de Phoenix dichterbij zetten bij de rest van de tenten. Bewust daar dingen ontlopen omdat ik geen zin had om er heen te lopen.

Die zit toch gewoon centraal in het midden?

Ik vind Paaspop juist altijd zo compact. Er is één hoekje waar ik niet vaak kom maar daar staan ook geen serieuze namen. Bij de ingang meteen rechts.
Wellicht ben je afgelopen jaar niet geweest? De Phoenix was deze keer namelijk verplaatst naar een uiteinde van het terrein. Wat ik nogal kut vond, want de meeste acts die ik wil zien, staan in de Apollo, Phoenix en Jack Daniel's, die voorheen alle drie dicht bij elkaar stonden en nu dus niet meer.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Klopt! Ik kon helaas niet aanwezig zijn dit jaar.
Wat een matige verschuiving inderdaad. Beter switchen ze dit jaar nog iets. Hekel aan van het ene naar het andere eind lopen. Scheelt dat ik niet vaak in de Apollo ben maar de Phoenix is wel heel ver uit de richting zo.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
Ik heb een mogelijkheid gevonden.
In Flames.
Touren in maart/april in Europa. Waarvan de laatst bekende data van die leg van de tour de dag voor Paaspop is. En daarna is het stil tot Nova Rock (halverwege juni) met nog geen Nederlandse datum in geen van beide Europese legs.
Lijkt me een gemiste kans als ze die niet boeken!
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Dit jaar was de indeling van Phoenix/Apolla echt ruk, ze liggen ver uit elkaar en op een druk moment ben je makkelijk een kwartier onderweg van Apollo naar Phoenix. Omdat de Phoenix een gloedjenieuwe tent is verwacht ik niet dat die ergens heen gaat helaas.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken