Paaspop 2019

Na het geweld van DTRH komt Paaspop met een bescheiden lijstje:

Rowwen Hèze, White Lies, NOVASTAR
D-Sturb, Flonti Stacks, THE GASLAMP KILLER, Hannah Williams & The Affirmations, Idaly, Loco Loco Discoshow, Louder Than Love(Soundgarden tribute), Mula B, Nervana, Puinhoop Kollektiv - The Final Weekend Tour, Stoepkrijtdisco met Keezus Christus, Tabanka

Heel voorzichtig denk ik een trend te gaan zien; Steeds minder gitaren op de diverse festivals
Ik weet Paaspop moet nog veel bekend maken, maar ik mis toch wel de rock, en Paaspop lijkt daarin niet de enige

Rowwen Hèze vind ik stiekem een geinige naam "als je er toch bent". White Lies blift een guilty pleasure met dat eerste album. Novastar lijkt me ook ok. The Gaslamp Killer kan ook best tof zijn, verder weinig nieuws. Die giteren komen vast nog wel. Ze hebben All Them Witches, Claw Boys Claw, Dropkick Murphys, Heideroosjes, IDLES, Steel Panther.. prima balans toch?

Jammer dat er nog geen dagtindeling bekend is.

Leuk dat White Lies er is! Voor de rest doet dit rijtje me weinig al ben ik erg benieuwd naar Stoepkrijtdisco met Keezus Christus!
Flonti Stacks is trouwens Ronnie Flex' traplord project.

Dit lijstje toont wel weer de diversiteit van Paaspop aan.
White lies is leuk , Gaslamp killer is echt wisselvallig, echt top gezien maar ook echt tegenvallende shows.

De rest tsja, niet boeiend maar wel paaspopachtig ;-)

Ze hebben All Them Witches, Claw Boys Claw, Dropkick Murphys, Heideroosjes, IDLES, Steel Panther.. prima balans toch?
Van mij mogen ze dit aantal op z'n minst verdubbelen.
Vorig jaar was de eerste en laatste dag wel. Oké in de Phoenix. Maar dan had je nog gitaren die met gitaren clashte, al waren het er maar weinig. De zaterdag had ik soms zelfs gewoon niks te doen, omdat er niks interessants stond. Ik ga zelf voor de muziek naar festivals, niet echt voor al die rand programma's.

Ik vergelijk het programma alijd met 2015
Toen stond er toch echt minimaal het dubbele van wat er nu staat.
Ook ik ga naar ene festival voor de muziek, en als ik gene goed programma samen kan stellen ga ik niet.
Daarom ben ik daarna ook niet meer geweest, het aantal echte rock acts neemt steeds verder af

Ik had Paaspop getagd onder de tour bekendmaking van In Flames, omdat de laatste dag de dag voor Paaspop is. Ik kreeg net deze pm
Hi Pim,

Wat leuk dat je met ons mee denkt over bepaalde artiesten. Heel erg bedankt voor je suggestie. Ik zal het intern bespreken en wellicht zie je ze terug op Paaspop!

Met vriendelijke groet,
Rosa

Ik had Paaspop getagd onder de tour bekendmaking van In Flames, omdat de laatste dag de dag voor Paaspop is. Ik kreeg net deze pm

Hi Pim,

Wat leuk dat je met ons mee denkt over bepaalde artiesten. Heel erg bedankt voor je suggestie. Ik zal het intern bespreken en wellicht zie je ze terug op Paaspop!

Met vriendelijke groet,
Rosa

LOL, wat een reactie

Hi Pim,

Met vriendelijke groet,
Rosa

Prachtig! Volgens mij kan echt alles daar!

Redelijk rijtje dit. Rowen Hèze nog nooit gezien en lijkt me zeer vermakelijk. White Lies ga ik op 19 feb zien in Doornroosje. Dus goeie toevoeging, maar grote kans dat ik ze hier oversla. Novastar 2x gezien dit jaar, kabbelt vooral niet heel boeiend.

Hannah Williams & The Affirmations, Loco Loco Discoshow, Louder Than Love(Soundgarden tribute), Nervana, Puinhoop Kollektiv – The Final Weekend Tour, Stoepkrijtdisco met Keezus Christus

Dit vind ik leuke dingen aan Paaspop. Enkele dingen ga ik alleen al om de naam zien.

Brian wrote:
Ik kon de verleiding niet weerstaan. 2019 dus voor het eerst naar Paaspop, ben erg benieuwd. Ik bereid me voor op een groot feest!

Je gaat er geen spijt van krijgen
1f642.svg
Tis inderdaad een groot feest. Ga er zelf al jaren heen omdat het dichtbij is. (Helaas dit jaar niet, omdat ik vader word).

Gefeliciteerd (had deze post helemaal gemist, beetje laat maar alsnog ;) )

Prachtig! Volgens mij kan echt alles daar!
2017 had je op de 2e dag Suicidal Tendencies en Broederliefde achter elkaar op hetzelfde podium. Dus t kan gekker dan In Flames.

Hele mooie naam voor Paaspop! Vroeger veel geluisterd maar nog nooit gezien, zijn ze live nog een beetje de moeite waard?

Hele mooie naam voor Paaspop! Vroeger veel geluisterd maar nog nooit gezien, zijn ze live nog een beetje de moeite waard?

In 2016 was ik van te voren sceptisch, maar het optreden stond als een huis. Live zeker een aanrader.

Gewoon een erg goede band, worden hier in NL met regelmatig onder gewaardeerd. Weinig bands (volledig NL) die het zo ver hebben weten te schoppen in het buitenland.

Zeker in een goede setting kan dit goed werken.

Maar nog steeds geen dagen bekend

Goede toevoeging, ook wat mij betreft 1 van de beste bands van Nederland.
Zouden eigenlijk op elk Festival in Nederland kunnen (moeten?) staan ? Even ongeacht op welke plek.

Ziet er keurig uit tot noch toe de line up.

Users who are viewing this thread