Paaspop 2019

Within Temptation gisteren in 013 gezien. Topshow. Als bezoeker van Paaspop mag je er dankbaar voor zijn dat zij komen headlinen. Ga er van genieten!

Die is duidelijk ja, flinke lichting dus. Vast genoeg leuks en een hoop zooi. Hopelijk ook een dagindeling.

Ik blijf nog steeds hoop houden op In Flames als afsluiter van de Phoenix. Aangezien de EU tour stopt de dag voor Paaspop!

Morgen 42 nieuwe namen, de Staat is er daar één van!

Altijd feest. Ben zeer gecharmeerd van hun nieuwe nummers. Ben benieuwd welke er nog meer komen.

De Staat, nice! Kan me de show van 2016 nog herinneren toen net de Witch Doctor hype begon en er dikke rijen stonden voor de oude Phoenix, uiteindelijk moesten er zelfs mensen buiten blijven staan. Jaartje later waren ze sub voor Doe Maar. Zouden ze dit jaar headliner zijn?

De Staat, nice! Kan me de show van 2016 nog herinneren toen net de Witch Doctor hype begon en er dikke rijen stonden voor de oude Phoenix, uiteindelijk moesten er zelfs mensen buiten blijven staan. Jaartje later waren ze sub voor Doe Maar. Zouden ze dit jaar headliner zijn?
Heerlijk! Stond al een paar uur te wachten voor De Staat en daarna Enter Shikari In de Phoenix. Ook in de Apollo stond ik tegen de hekken.
Deze band verveeld nooit, heb ze nu 18x gezien. Maar blijf 't heerlijk vinden!
En die staan echt niet als headliner. Als ze De Staat als headliner zetten krijgen ze wss echt commentaar!

4shobangers, Aap uit de Mouw, Amartey, Amyl And The Sniffers, Bizzey, Comeback Kid, Daddy Long Legs, DAISY, De Jeugd van Tegenwoordig, De Lievelings DJ's van je Zusje, De Staat, The Devil Makes Three, Dopebwoy, Drunken Dolly, Ellen Allien, Ellen Ten Damme, Freddy K, Handrick, Hef, Herrie met Gerrie, Ho99o9, Jameszoo, Jarreau Vandal, JoeyAK, Jordymoney, Kraantje Pappie, Lennart Wiehe, Merol, Mia More, Mike Krol, Nadia Struiwigh live, Nicole Atkins, Octave One live, Poke, Prime, Resom, ROD, Sandrien, Sjannies, SMP, Stahlzeit, Waxfiend, Winne en Yonaka.

4shobangers, Aap uit de Mouw, Amartey, Amyl And The Sniffers, Bizzey, Comeback Kid, Daddy Long Legs, DAISY, De Jeugd van Tegenwoordig, De Lievelings DJ’s van je Zusje, De Staat, The Devil Makes Three, Dopebwoy, Drunken Dolly, Ellen Allien, Ellen Ten Damme, Freddy K, Handrick, Hef, Herrie met Gerrie, Ho99o9, Jameszoo, Jarreau Vandal, JoeyAK, Jordymoney, Kraantje Pappie, Lennart Wiehe, Merol, Mia More, Mike Krol, Nadia Struiwigh live, Nicole Atkins, Octave One live, Poke, Prime, Resom, ROD, Sandrien, Sjannies, SMP, Stahlzeit, Waxfiend, Winne en Yonaka.

Daarnaast ook dagindeling bekend.

H09909, Amyl and the Sniffers, MIKE fucking KROL. Paaspop is echt heerlijk bezig. Fijn dat er voor de alernatievo's ook dit soort dingen worden neergezet. Ik ga me dit jaar wederom niet vervelen!

Van deze 45 namen vind ik er zelf maar 3 interessant. De Staat, Comeback Kid en Stahlzeit. Zit nu op 9 interessante namen in 't hele weekend...

Als ik zo de dagindeling bekijk kom ik nu al op een prima programma:
- Vrijdag: Claw Boys Claw - Scooter - Stahlzeit - White Lies - Within Temptation
- Zaterdag: De Staat - Donnie + Joost - Dropkick Murphy's - Mike Krol - Nadia Struiwigh - Oscar and the Wolf - Russkaja - The Gaslamp Killer
- Zondag: Amyl and the Sniffers - CH!PZ - Heideroosjes - H09909 - IDLES - Novastar - Octave One

Vind die vrijdag wel tof.. Camo & Crooked, Claw Boys Claw, Comeback Kid, Scooter, White Lies en Within Temptation maakt een prima dagje. Maarja is wel een werkdag, en ben van plan om maar 1 dag te gaan. Dus dat zou me een vrije dag kosten.

Zaterdag vind ik maar saai, en heb ik het meeste wel voor gezien.

Dus gaat denk toch die zondag worden. Toch vermakelijk met Charlie Lownoise & Mental Theo, Amyl And The Sniffers, Clean Bandit, Heideroosjes, Ho99o9, IDLES, Novastar, Octave one, Rowen Hèze, Sandrien, Steel Panther,

Maar echt een top dag is het ook weer niet.

Ik vind het ook geen geweldige line up, uiteraard wel een aantal dingen die ik wil zien maar niet overdreven veel. Dan maar de kleine gezellige feesttentjes opzoeken, is ook altijd mooi.

Het is gewoon typisch Paaspop.Staan leuke dingen bij, genoeg "vermakelijke" dingen ook. Weinig wow acts, maar genoeg voor een dagje vermaak.

https://www.paaspop.nl/programma/timetable-2018

Geen We Are Electric Stage meer dit jaar? Hopelijk is de vervanger goed genoeg...

Geen We Are Electric Stage meer dit jaar? Hopelijk is de vervanger goed genoeg…

Volgens het persbericht: "De gloednieuwe Detroit is een audiovisueel Walhalla voor technoliefhebbers: een gigantische ronde tent met een overweldigend geluid en een LED-wall die zelfs de meest verwende bezoeker zal overrompelen." Ik denk dat de Detroit de WAE-tent gaat vervangen, al stond er in de WAE-tent meer dan alleen techno.

Zullen er nog meer acts bekend gemaakt worden? Want de big things waar ze het over hadden zie ik nog niet echt terug...

Users who are viewing this thread