Paaspop 2019

Goed gezien dan!
Geen idee wat ze daar nog achter gaan plakken. Iets wat nog een show heeft in Nederland?
Ik heb het zelf niet gezien maar een user op FOK! forum.

Eerst dacht ik dat Clean Bandit de headliner zou zijn. Stiekem best een grote act ondertussen (veel airplay in ieder geval).

Ik zie nu dat Amyl & the Sniffers in hetzelfde weekend ook op Motel Mozaique staan, van die lineup zie ik een Apparat nog wel in de WAE of in die nieuwe technotent. Cocaine Piss zie ik ook graag in de Thunder Alley de boel slopen.

Wessel wrote:
Goed gezien dan!
Geen idee wat ze daar nog achter gaan plakken. Iets wat nog een show heeft in Nederland?

Misschien niet als headliner maar Giorgio Moroder heeft een lange pauze na zijn show in Paradiso, zou ik enorm vet vinden.
Giorgio Moroder lijkt mij niet echt iets voor Paaspop. Hoop wel dat er nog een "grote" buitenlandse act bij komt, zoals Bastille en Iggy Pop vorig jaar, maar er moet ook maar net iets op het juiste moment en voor het juiste bedrag beschikbaar zijn. Anders heb je inderdaad kans dat de zondag gewoon wordt afgesloten door zo'n (bijna) jaarlijkse Paaspop-act als De Jeugd Van Tegenwoordig afgelopen keer. Misschien komen ze dit jaar weer met Anouk, De Dijk of Golden Earring aanzetten, bijvoorbeeld. Wat ik zelf goede artiesten vind, hoor, maar grote namen van buiten de Benelux zijn op Paaspop helaas gewoon de spreekwoordelijke uitzondering die de regel bevestigen.

Wat echte metal- (of hardcore punk)bands zouden ook erg welkom zijn in de line-up, maar helaas wordt dat de laatste jaren op Paaspop steeds minder. Ben wel tevreden met De Staat, Comeback Kid en Stahlzeit als toevoegingen, maar daar staat dan ook weer een hele hoop troep tegenover bij die laatste aankondiging.

Misschien komen ze dit jaar weer met Anouk, De Dijk of Golden Earring aanzetten, bijvoorbeeld. Wat ik zelf goede artiesten vind, hoor, maar grote namen van buiten de Benelux zijn op Paaspop helaas gewoon de spreekwoordelijke uitzondering die de regel bevestigen.

Als ze een act als Anouk als afsluiter zouden hebben hadden ze die allang aangekondigd om het begin van de ticketverkoop een boost te geven, gezien de populariteit van zo'n act. Ik hoop echt dat Paaspop nog een te gekke naam bekend maakt, maar ik vrees dat je gelijk gaat krijgen.
Als ik kijk naar acts buiten de Benelux die ik in de afgelopen drie jaar heb gezien op Paaspop mag ik absoluut niet klagen: Underworld die tegelijk speelden met Deafheaven, Enter Shikari, Iggy Pop, Nothing But Thieves, Bastille, The Wombats, Omar Souleyman, Seasick Steve, Crystal Fighters. Ze zijn weliswaar niet allemaal afsluiters of Apollo materiaal, maar het zijn wel boekingen die een festival als Lowlands in de afgelopen jaren ook heeft geboekt. Ik vind het dan niet slecht voor een festival uit Skijndel.

Wat echte metal- (of hardcore punk)bands zouden ook erg welkom zijn in de line-up, maar helaas wordt dat de laatste jaren op Paaspop steeds minder. Ben wel tevreden met De Staat, Comeback Kid en Stahlzeit als toevoegingen, maar daar staat dan ook weer een hele hoop troep tegenover bij die laatste aankondiging.
Het valt vrijwel gelijk met Groezrock, waar ze dit keer ook Dropkick Murphys en Comeback Kid mee delen. Mogen wel wat meer namen van overkomen!
2 jaar terug hadden ze daar een stuk of 8 namen mee gedeeld, waarvan 't grootste deel zelfs op 1 dag. Kom nog maar eens met zo'n toevoeging!

Ik ben echt verbaasd om Merol op jullie lijstjes te zien ? Dit luisteren mijn kleine nichtjes....
Soort volwassen kinderen voor kinderen haha.. Of zie ik nu echt wat over het hoofd ?

Vind de line up verder echt weer paaspopachtig, helaas kan ik dit jaar niet. Maar er is genoeg leuks om te zien.
Met name Idles, Winne ,Oscar & The wolf & Dropkick vind ik fijne namen. (nog wel meer hoor, maar dit is even uit me hoofd)

Ik ben echt verbaasd om Merol op jullie lijstjes te zien ? Dit luisteren mijn kleine nichtjes….
Soort volwassen kinderen voor kinderen haha.. Of zie ik nu echt wat over het hoofd ?

Hype. Beetje gek doen muziek maar zeker niet voor kleine kinderen. Ook lekker teksten anno 2019.
Verwacht wel dat zoiets een feestje gaat worden, leuke meid.

Benjamin wrote:
Ik ben echt verbaasd om Merol op jullie lijstjes te zien ? Dit luisteren mijn kleine nichtjes….

Hype. Beetje gek doen muziek maar zeker niet voor kleine kinderen. Ook lekker teksten anno 2019.
Verwacht wel dat zoiets een feestje gaat worden, leuke meid.

Precies dit dus

Sam Fender is rond paaspop in Nederland, dus hoop hem terug te zien in Schijndel.

Geen idee hoe Paaspop omgaat met zulke namen. Hij is inderdaad vandaag aangekondigd voor twee zaalshows dacht ik. Dan had die ook mooi tussen dat Paaspop rijtje kunnen staan. Echter zou het misschien nog kunnen dat ze die zaaltjes mooi wat tickets laten verkopen en dan tijdens de laatste lichting nog een naam als Sam Fender toevoegen. Talent die guy!

Heb Merol gezien op de Song van het Jaar van 3voor12 en het was precies de teleurstelling die ik had verwacht. Ik vind de muziek hilarisch, maar live werd het een beetje sneu.

Heb Merol gezien op de Song van het Jaar van 3voor12 en het was precies de teleurstelling die ik had verwacht. Ik vind de muziek hilarisch, maar live werd het een beetje sneu.

Dat wil ik dan ook weer helemaal van je aannemen. Maar toch wil ik het zelf ook nog wel ff zien.
Niet voor niets dat ze op de feestboekingen site van Friendly Fire staat.

Een stoet aan vers-bevestigde namen voor Paaspop 2019 (Official) komt met veel kabaal voorbij gedenderd. Hop on!
Balanceerden jouw gedachten tussen wel- óf niet gaan? Dat is dan nu afgelopen, want zeg nou zelf: hier móét je toch bij zijn? Tickets --> www.paaspop.nl/tickets

JUST CONFIRMED:
Brennan Heart • Kris Kross Amsterdam • Nielson

Alex Agnew • Freddy Moreira • Indian Askin • Jody Bernal • Phuture Noize • Sjaak

Backstreet's Back • Circus Brothers • Club Zeroos • De Hofnar • Fiesta Macumba Soundsystem • For I Am King • Levenslied Toppers en Tobbers • Plunder • S10 • The Stand-Up Club • STUKFEST • WEEKEND WARRIORS • YouTube Sterrenparadegala • Zanger Kafke

NEW AREA:
Papi Chulo & Que pasa!

+100 more to be announced!
Check de volledige line-up tot nu toe hier: www.paaspop.nl/programma

---
Matige lichting.

Ik ben één van die mensen die twijfelt om wel of niet te gaan en ik had gehoopt dat de nieuwe namen me de kant van wel gaan op konden duwen, maar dat is niet het geval helaas. Hebben jullie enig idee of er een kans is dat Paaspop weer uitverkoopt dit jaar? Wanneer zijn ze vorig jaar uitverkocht geraakt? In maart?

Niet de beste lichting inderdaad, maar ik wil S10 wel heel graag zien. Heel gaaf dat ze haar een podium geven op Paaspop!

Ik ben één van die mensen die twijfelt om wel of niet te gaan en ik had gehoopt dat de nieuwe namen me de kant van wel gaan op konden duwen, maar dat is niet het geval helaas. Hebben jullie enig idee of er een kans is dat Paaspop weer uitverkoopt dit jaar? Wanneer zijn ze vorig jaar uitverkocht geraakt? In maart?
Ja hier ook, nu IDLES ook op Lowlands staat begin ik meer te twijfelen of ik een dagje meepak of niet. Ook vind ik het gemis van de We Are Electric stage erg jammer. Paaspop durfde in het verleden nog wel eens wat vette elektronische namen te boeken zoals Boys Noize, Dr. Lektroluv, Vitalic, Mr. Ozio, The Bloody Beetroots, Gui Boratto... die Detroit stage zal vast ook wel "leuk" zijn, maar enkel de focus op Techno zou ik toch jammer vinden, dat staat bijna op ieder festival in NL.

Zouden dit de allerlaatste namen zijn? Wss wel hé. Ik sluit me aan bij Moniek, maar sta open voor een goeie salespitch om met mijn vrienden dit te gaan checken. En wat zou in godsnaam Youtube Sterrenparadegala inhouden? :')

Zouden dit de allerlaatste namen zijn? Wss wel hé. Ik sluit me aan bij Moniek, maar sta open voor een goeie salespitch om met mijn vrienden dit te gaan checken. En wat zou in godsnaam Youtube Sterrenparadegala inhouden? :’)
Ze sloten af met: +100 more to be announced! ?

Users who are viewing this thread