Paaspop 2019

Is gebruikelijk dat ze dit enkele weken voor het festival doen toch? Ik heb het idee dat Paaspop elk jaar goede zaken doekt maar dat het terrein best wel wat extra volk aan zou kunnen. kwestie van positieve marketing.

Is gebruikelijk dat ze dit enkele weken voor het festival doen toch? Ik heb het idee dat Paaspop elk jaar goede zaken doekt maar dat het terrein best wel wat extra volk aan zou kunnen. kwestie van positieve marketing.

???? ?????????

Jett Rebel
NAVARONE • RONDÉ
Band Baby Blue • Bad Medicine • Broadway Brass • DVTCH Norris • Jeangu Macrooy • Michelle David & The Gospel Sessions • Tante Joke Karaoke Band • The Wetnecks • Thijs Boontjes Dans- en Showorkest • Tim Akkerman Sings The Boss • Tim Knol & The Blue Grass Boogiemen

??? ?????????
GENTA • Jailhouse Jimmy • La Fuente • Mash-Up Jack • NOMA$ • Ran-D • Trobi

???????
Abstract Divison • Dasha Rush • Eversines • Legowelt live • Leif Müller • Map.ache live • Mozhgan b2b Tsepo • Oceanic • Pieter Jansen • Surgeon live

???̀????
10Weeks • Bonxo • The Boy Next Door • Chimp • Dansado & De Feestneger • Darryl (live) • Derek Shots • DJ Jean • MC Jordan • Nixus • Sjannies • SMÈRRIG Diskjochies • Spacekees (live) • Tribute to Marco Borsato, Ali & Bruur Baloe (live)

???? ?????? ????
Emiel van der Logt • Eric Goossens • Esther van der Voort • Kristel Zweers • Madee Snijder en Dennis Willems • Marlon Kicken • Raymon Hofkens • Sem van den Borne • Wouter Monden

???? ??????
Back to Waterloo • Best of Kermis Classics olv de Loco Loco Discoshow • Best of Songfestival • Bij de beesten af • Een bietje van alles wa • I said a hip hop, the hippie ... met De Kraaien en Dio • Italo Disco • Kermis Classics Volume 1 • Kermis Classics Volume 2 olv de Loco Loco Discoshow • Loeiharde Loekie Live • Open NL schuifelkampioenschappen • Verrek, we zijn begonnen! • Wat krijgen we nou?!

Hee lachen, Thijs Boontjes! Die man staat al jaren op mijn lijstje maar ik loop hem elke keer mis.

Ik ga enkel de zondag. Nou uit de Roxy moet ik ver wegblijven zo te zien. De Detroit stage is ook karig met te weinig variatie, alleen Surgeon vind ik wel een toffe toevoeging.

Verder Tim Knol ook nog wel nice.

Zal veelal Jack Daniel's en Phoenix worden. Pff ik hoop echt dat ze die Phoenix weer terug naar de oude locatie halen.

Ik ben ondertussen overtuigd genoeg om 2 dagtickets voor de zaterdag te kopen. Vind vooral de toevoeging van Pendulum en Michelle David tof. Wel enigszins flauw dat je op 2 kaartjes €10,20 aan servicekosten moet betalen. €3,50 per kaart ben ik wel gewend maar dit is wel veel. Maakt je kaarten dan 2 euro duurder zou ik zeggen. Maar wel slim natuurlijk.

Zal veelal Jack Daniel’s en Phoenix worden. Pff ik hoop echt dat ze die Phoenix weer terug naar de oude locatie halen.
Ja precies! Het is elk jaar voor mij vooral deze 2 stages. En de oude locatie was perfect. Goed eten eromheen, Apollo ernaast, Jack Daniel's aan de andere kant.
Afgelopen jaar was het vooral heen en weer lopen tussen die 2 waardoor ik vaker het eerste nummer al mistte

Michelle david, jeangu en vooral thijs boontjes leuke toevoegingen. Rest niet bijzonder. Wanneer komt de timetable?

Ik ben vorig jaar voor het eerst geweest en ook ik heb een aantal keer het terrein over gemoeten om van de Jack Daniels naar de Phoenix toe te komen en dat terwijl het weer behoorlijk bagger was. Dan zijn tenten heel praktisch maar ietsje dichter bij elkaar zou een stuk fijner zijn. Ik vond het wel tof dat (bijna) al het gitaarwerk in 1 tent staat. Daar zal ik dit jaar dan ook weer veel te vinden zijn.

Ik denk dat ze de Apollo en Phoenix uit elkaar hebben gehaald omdat de nieuwe Phoenix nu een gigantische tent is die ruimte nodig heeft en om het publiek over het hele terrein te smeren. Ik ga alle dagen, maar zondag ben ik de hele dag in de Jack Daniel's te vinden voor IDLES, H09909, IDLES, Amyll & the Sniffers, IDLES, Tusky en oh ja, IDLES. Ik heb al zin om mijn auto bij boer Anton door z'n schuur te jagen.

IDLES, H09909, IDLES, Amyll & the Sniffers, IDLES, Tusky en oh ja, IDLES. Ik heb al zin om mijn auto bij boer Anton door z’n schuur te jagen.

Dan ga ik jou voor het eerst ontmoeten Dennis. Kan eig niet anders.

Jammer dat de interessante bands voor me verspreid staan over zaterdag en zondag.
Hadden Murphys, Heideroosjes, Steel Panter en The Vintage Caravan op 1 dag gestaan, aangevuld met nog wat leuke coverbands,
had ik wel voor een dagticketje gegaan.

Ze zijn zo te zien ook volop bezig aan de site. Plots krijg ik geen artiesten per dag meer te zien en is de timetables (denk ik net) verschenen,
maar nog niet voor alle dagen even correct.

Wat een schitterend idee is dat trouwens, hun valentijn-matchmaking!
Heb al vaak gedacht dat dat een geweldige aanvulling zou zijn voor tinder 'search on music taste' hahaha!!

Dennis1808 wrote:
IDLES, H09909, IDLES, Amyll & the Sniffers, IDLES, Tusky en oh ja, IDLES. Ik heb al zin om mijn auto bij boer Anton door z’n schuur te jagen.

Dan ga ik jou voor het eerst ontmoeten Dennis. Kan eig niet anders.

Helaas ben ik er alleen zaterdag, maar anders was dit ook mijn volgorde.
Ik zag Dennis trouwens op FB de zondag line up verdedigen geloof ik ;-) haha

Ik zag Dennis trouwens op FB de zondag line up verdedigen geloof ik haha

Klopt, dat was ik ja. Iemand liep te zeiken dat er totaal geen 'heavy' namen terwijl dit jaar de Jack Daniels in mijn ogen prima te doen is.

Paaspop heeft het echt goed voor elkaar als je wat posters van de afgelopen jaren bekijkt.

Paaspop heeft het echt goed voor elkaar als je wat posters van de afgelopen jaren bekijkt.

Paaspop heeft voor "paaspopbegrippen" altijd gewoon een paar hele goede namen. Dan hebben ze veel artiesten in verschillende genres die op andere festivals niet geboekt worden en ze doen verder ook niet moeilijk over namen die er een jaar ervoor gestaan hebben. Daarnaast hebben ze ook een hoop coverbands en een hele hoop opvulling. Eigenlijk pakken ze gewoon wat ze pakken kunnen, wat zorgt voor een heel divers programma. Daarnaast zijn de bezoekers van Paaspop zijn over het algemeen toch wat minder kritisch als bijv pinkpop/lowlands publiek. Vind ik persoonlijk ook altijd wel te merken als ik er ben.

Elk jaar ben ik er toch wel weer minstens 1 dag, al komt dat ook wel een beetje omdat het lekker dichtbij is en ik gewoon thuis kan slapen etc :-)

Elk jaar ben ik er toch wel weer minstens 1 dag, al komt dat ook wel een beetje omdat het lekker dichtbij is en ik gewoon thuis kan slapen etc

Vind je de dagtickets niet duur voor wat je er kan zien? Vooral omdat het vooral de kleine namen zijn die ooit interessant zijn aangevuld met veel (Nederlandse) namen uit uiteenlopende genres die je vaak makkelijk ook ergens anders kunt zien? Ik ga voor de sfeer een weekend maar ik vind de dagtickets vrij duur.

Benjamin wrote:
Elk jaar ben ik er toch wel weer minstens 1 dag, al komt dat ook wel een beetje omdat het lekker dichtbij is en ik gewoon thuis kan slapen etc

Vind je de dagtickets niet duur voor wat je er kan zien? Vooral omdat het vooral de kleine namen zijn die ooit interessant zijn aangevuld met veel (Nederlandse) namen uit uiteenlopende genres die je vaak makkelijk ook ergens anders kunt zien? Ik ga voor de sfeer een weekend maar ik vind de dagtickets vrij duur.

Ja kan niet anders zeggen dan dat je gelijk hebt :-) Moet ook zeggen dat ik afgelopen jaren hele weekenden ben geweest samen met mijn vrouw. Echter is ze nu (hoog)zwanger dus ga ik maar 1 dagje ;-)

Users who are viewing this thread