Paaspop 2019

Mijn spoortboekje:

Vrijdag: Thijs Boontjes - Stahlzeit - White Lies - Scooter - Within Temptation of 2manydj's
Zaterdag: S10 - Indian Askin - Donnie & Joost - Tape Toy - De Staat - HENGE - Oscar & the Wolf
Zondag: Son Mieux - Hannah Williams - Amyl & the Sniffers - Tusky - Ho99o9 - IDLES - CH!PZ

????????? ?????? | ??% ???? ???!
OMG! The moment you've been waiting for: de timetable van Paaspop 2019 (Official) staat online!

We kunnen niet wachten tot de poorten van het Paaspop Paradijs openen voor een onvergetelijk weekend. Race naar onze website, gooi hem in de groepsapp en laat het plannen beginnen: www.paaspop.nl/programma/timetable

Die Tusky/Heideroosjes-clash is wel echt heel kut.
Ja dit dus! En ik hoop dat er nog een app komt waar de timetable duidelijker op is. Ik vind de helft van de acts die ik wil zien niet via m'n mobiel. Deze clash viel niet eens op tot je 't zei.

Mijn schema is ongeveer dit:
Laurence Jones > Novastar > Ilse De Lange > Tim Knol > Amyl And The Sniffers > Rowwen Hèze > Octave One, Steel Panther > IDLES

En dan daarna wisselen tussen 25 Years Charly Lownoise & Mental Theo, Club Zero en misschien Ploegendienst. even meepakken.

Voor smartphone raad ik aan de Woov app te downloaden voor de timetable veel overzichtelijker!

Ai, die zaterdag rond middernacht is best vervelend. Ik ga met 4 vrienden en onze muzieksmaken liggen redelijk uit elkaar.
Dus met Dropkick Murphys , Noisia , Brennan Heart , Oscar and the wolf , Pendulum , Gaslamp killer . Phuture Noize , Fieste Macumba & Fata Boom word het sowieso splitsen.

Ik ga alleen zaterdag maar denk dat het dit word voor mij.

Michelle David --> Indian Askin --> Donnie & Joost --> Sir Reg --> De staat --> Dropkick --> Pendulum

Ik ga alleen op zaterdag en heb tot nu Michelle David, de Staat, Dropkick Murphy’s en Pendulum op de planning staan. Wat zijn minder grote namen die jullie mij aanraden om te gaan checken?

Ik ga alleen op zaterdag en heb tot nu Michelle David, de Staat, Dropkick Murphy’s en Pendulum op de planning staan. Wat zijn minder grote namen die jullie mij aanraden om te gaan checken?

Ik zou sowieso Indian Askin meepakken. Sir Reg is een aanrader als voorbereiding op de Murphy's. Zelf ben ik wel benieuwd naar Tape Toy (zelf no nooit gezien). All Them Witches is ook een aanrader, maar valt precies tussen de Staat en de Murphy's.

Mijn eigen voorlopige spoorboekje. Al kan die nog veel veranderen omdat vrienden ergens anders heen willen en ik vooral voor de sfeer ga.

Vr: Pubquiz - Davina Michelle - Thijs Boontjes - stukje Stahlzeit - Merol - White Lies - Scooter - Within Temptation
Za: Stoepkrijt Disco Met Keezus Kristus - Tthe Vintage Caravan - Indian Askin - Ten Timea a Million - Crazy Little Things - Tape Toy - He Bah, Musicals, nee joh, kei leuk - De Staat - All Them Witches - Dropkick Murhy's - Russkaja (haha, dit red ik natuurlijk nooit allemaal. Hier gaat nog veel uit wegvallen)
Zo: Son Mieux - Hannah Williams - Amyyl and the Sniffers - Heideroosjes - Nicole Atkins - Steel Panher - Passenger - Mentel Theo & Charly Lownoise - Ch!pz & Jody Bernal

Waarschijnlijk wordt het de helft :D

Wat Brian zegt: Ik zou Absoluut Sir Reg meepakken ;-) Tenminste als je DM ook tof vind :-)

Heeft iemand hier enig idee waarom Michelle David niet (meer?) op de timetable van de zaterdag staat? Ik kan namelijk niets vinden over een afzegging. Zou dat gewoon een foutje zijn?

Heeft iemand hier enig idee waarom Michelle David niet (meer?) op de timetable van de zaterdag staat? Ik kan namelijk niets vinden over een afzegging. Zou dat gewoon een foutje zijn?

Vreemd, ze staat ook niet meer op de lineup zelf. Volgens haar site speelt ze wel, misschien even afwachten?

We rollen het weekend in met enkele programmawijzigingen (ja, die horen er ook bij helaas).. Zoals Michelle David & The Gospel Sessions en Young Ellens die helaas zijn gecanceld ?, maar Zwangere Guy is bevestigd! ? Danny Vera verschuift naar de Apollo, en er zijn een aantal wijzigingen qua tijd.

Die naam. Dan kun je toch ook niet serieus genomen worden als artiest?

Zwangere Guy! Wil ik heel graag zien, heeft een heel goed album gedropt deze maand! Wel jammer voor fans van Michelle David dat er geen vervanger van hetzelfde caliber is geboekt, die gaan Guy niet waarderen.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread