Paaspop 2019

+ Agitator, Arp Frique & Family, Crazy Little Things, The Damn Truth, Danny Vera, The HelloWeeners, Katinka Polderman, Laurence Jones, MACHETTÉ: Hardrock sing-a-long, Martijn Fischer zingt hits van Hazes, Masterclas CHV Academy, Mercy John, Money & The Man, Pip Blom, Prinz Klauz, Pubquiz, Rage Against The System, Rattle Snake Shake, Ronnie Ruysdael, Suzan & Freek, Tabitha, Temple Fang, Voices@The Chapel; Adele & Buble, Voltage plays Tom Petty.

Oh ja, en er komt een subtropisch zwembad op de camping.

Laurence Jones & Arp Frique zijn toch nog wel aardige namen voor het laatste pakketje :-)

Laurence Jones & Arp Frique zijn toch nog wel aardige namen voor het laatste pakketje
1f642.svg
Wel bijzonder dat ze hem dan "maar" in de Thunderbolt zetten.

Arp Frique even gecheckt, erg vet inderdaad!

Heb ze nu 2x live gezien, en is gewoon echt een feestje. Vind ze live veel beter als op plaat :-) Hebben ook vaak gastartiesten mee die ook op de plaat staan.
Wat mij betreft een aanrader :-)

Wanneer wordt de timetable meestal beschikbaar?

Vorig jaar kregen we deze met de laatste namen tegelijk, ik verwacht dat we hem begin volgende week krijgen. Ik ben benieuwd hoeveel clashes ik ga krijgen, er is stiekem toch best veel dat ik wil zien.

Ik heb een vriendenarea geboekt, ik mocht het een naam geven dus ben maar voor 'Ponypark Slagharen' gegaan.

Wat is het voordeel van zo'n plek eigenlijk Dennis? Is dat inclusief eigen toilet enzo of puur een ruim plekje die ze voor je vrijhouden?

Wat is het voordeel van zo’n plek eigenlijk Dennis? Is dat inclusief eigen toilet enzo of puur een ruim plekje die ze voor je vrijhouden?

Je kan er een dixi en stroom bijboeken enzo, maar het gaat er mij puur om dat mijn vriendengroep bij elkaar kan staan. Ik kom zelf uit Zeeland, er komen er nog wat uit Amsterdam, de anderen uit Oss, Tilburg enzo, dan kunnen we zonder te stressen aanschuiven. We hebben nu 60m2 grond afgezet met hekken.

Ahh okey, voor zulke situaties is dat zeker chill! Tentje begrijp ik dus? Dat is trouwens goed te doen dit jaar ;)

Jazeker! Altijd in een tentje! Er gaat niets boven je tent openritsen, beseffen dat je in Schijndel bent, om vervolgens het eerste blik Cara-op-kamertemperatuur open te knallen.

Dames, heren, wat heb ik er toch weer zin in! Eerste festival van het jaar, en dat met nog maar een kleine 3 weekjes te gaan!
De timetable mag wel echt snel komen! Want ook ik ben benieuwd naar mijn clashes.
Nu ben ik ook benieuwd wie wat allemaal wilt zien, en wat aanraders zijn! Ik ga vooral voor de rock, maar alle aanraders zijn welkom!
Vrijdag:
Claw Boys Claw
Comeback Kid
De Jeugd Van Tegenwoordig (Als er niks anders is)
For I Am King (Aanrader voor metaliefhebbers)
Kraantje Pappie
Navarone
Rage Against The System (3 weken terug nog gezien, goede RATM tribute! Klinken echt vrijwel identiek!)
Stahlzeit (een van de beste Rammstein tributes ter wereld!)
The Wetnecks (BZB alterego, hillbilly stijl covers spelen!)
White Lies
Within Temptation

Zaterdag:
Alex Agnew (comedian die zijn humor een beetje richting de rock/metal kant houd!)
All Them Witches (Stonerrock met wat psychrock ertussen, echt een aanrader!)
De Staat
DeWolff (Uit mijn thuisstad van Sittard, toch wel een van mijn favoriete NL bands! )
Dropkick Murphys
Heavy Hoempa (Ontdekt op Paaspop toen ze midden op het terrein aan het spelen waren en hier ook ene pit gestart hadden, op hoempapa muziek. Heerlijk!)
Louder Than Love (Ik ben een huge Chris Cornell fan, deze mag eigenlijk niet ontbreken!)
Nervana
Pendulum DJ Set (Drum n Bass is toch wel een van mijn guilty pleasures. Helaas staan ze er niet als band maar als dj set maar ik klaag niet. Heerlijke show geven deze heren!)
Russkaja (Polkapunk waar je schaamteloos uit je dak mag gaan!)
Yungblud (word door 3fm een grote band, heb hem vorig jaar op moederdag in Geleen ontdekt. Lekker energieke shows!)

Zondag:
Amyl And The Sniffers (Lekkere ouderwetse punk speelt deze vrij jonge band! Niet te serieus nemen, want dat doen ze zelf ook niet!)
Blood Red Shoes (lekkere (indie?)rock! Hoewel ze met z'n 2en zijn weten ze toch het podium goed te vullen!)
Ch!pz (het is toch de groep die zo'n een beetje mijn basisschooltijd de hele tijd daar is geweest. Dus nu wel even live zien, voor de herinneringen)
Heideroosjes (1 laatste tour van dé Nederlandse punkrock band!)
Ploegendienst (Nog zo'n lekkere punkband, heb ze wel op meerdere festivals opstaan, dus geen ramp om te missen, wel leuk om mee te pakken!)
Rowwen Héze
Steel Panther (Lekker foute hairmetal!)
The Dirty Daddies (geven altijd een groot feest! Covers in alle soorten en maten. Van Metal tot 90s rap!)
Tusky (Lekkere punkrock waarbij je snel de neiging hebt om op de schouders van je buurman de moshpit in te rennen!)

Verder ben ik ook wel benieuwd naar de toevoegingen op de camping en hoe de randprogrammering eruit ziet op het terrein zelf! Net als vorig jaar staan vrienden van me er weer als Soundful Sunday presents: De Jampot, een gezellige jamsessie waar iedereen mee mag doen!
Maar ook dingen als de Kater Cantus en het Subtropisch Zwemparadijs op de camping. Ben benieuwd wat het allemaal word, maar wat ik wel weet, het word veel bier, veel muziek, veel plezier maar weinig slaap!!!

Sorry voor het lange bericht, maar ik ben gewoon al helemaal excited voor het festivalseizoen en het kan niet snel genoeg beginnen!

Het begint bij mij ook al aardig te jeuken ja, wat kijk ik er naar uit om m'n tent weer uit m'n schuurtje te halen, m'n tas in te pakken en de eerste treetjes bier bij de super te halen!
Mijn overvolle en niet te realiseren lijstje:
Vrijdag: 2Manydj's - Claw Boys Claw - Maduk - Scooter - Stahlzeit (Rammstein tribute) - Thijs Boontjes - White Lies - Within Temptation
Zaterdag: Arp Frique - De Staat - Donnie & Joost - Dropkick Murphy's - FATA BOOM - Henge - Indian Askin - Mike Krol - Noisia - Oscar & The Wolf - Pendulum - Pip Blom - Russkaja - S10 - Tape Toy
Zondag: Amyl & the Sniffers - Blood Red Shoes - CH!PZ - Heideroosjes - Ho99o9 - IDLES - Nicole Atkins - Octave One - Ploegendienst - Steel Panther - Tusky

Timetable komt morgen online! Ik heb alles al klaarstaan om te kunnen plannen. Nu alleen nog wachten!

Ik zit nu ook nog even te checken wat ze dit jaar op de Paaspop Join Us hebben, alles is weer compleet gestoord: een stripclub, iets wat 'golden shower' heet en een space tunnel.

Users who are viewing this thread